Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 16 Iulie 2015
Peste 650 de anuntatori si 750 de marci, totalizand 2.000 campanii, au renuntat la Presa Scrisa in primul semestru din 2015, comparative cu perioada similara a anului trecut.
Luni, 16 Decembrie 2013
Diagnosticat cu cancer la 20 ani, apropiatii tanarului Nicu Pavil i-au gandit si o inedetita poveste de strangere de fonduri inspirata din atat de indragita “Punguta cu 2 bani”
Joi, 19 Iulie 2012
In timp ce Duna TV inregistreaza si chiar spera sa transmita in direct evenimente de la Lacul Sfanta Ana, dintre canalele autohtone, singura...
Joi, 24 Februarie 2011
Administrata de agentiile McCann Erickson (agentie de brand), MRM Worldwide Romania (Creatie, strategie & comunicare online), Zenith Media (servicii media) si Syscom Digital (mobile), comunicarea integrata Nescafe Voteaza Antiplictiseala dureaza aproximativ 10 saptamani
Vineri, 04 Iunie 2010
Membrii juriului vor puncta fiecare campanie timp de doar 10 minute. Cine imparte cei 83 de oameni din juriu la categorii si care sunt categoriile de concurs ?
Luni, 23 Noiembrie 2009
Dupa anuntul epuizarii biletelor la “Concertul Extraordinar de Craciun” pe 11,12,13 si 14 decembrie, organizatorii au mai programat un eveniment in ziua de 15
Miercuri, 30 Aprilie 2008
Postul de televiziune petrece patru zile incepand cu 1 Mai, pe plaja Ultima Playa din Mamaia
Miercuri, 19 Decembrie 2007
Timisoreana si Primaria Sectorului 6 organizeaza „Targului de iarna Timisoreana”, evenimentul fiind desfasurat in perioada 14 – 26 decembrie 2007
Marti, 27 Noiembrie 2007
Editia va avea un tiraj de 20.000 de exemplare, cu aparitie o data la doua saptamani, si se adreseaza publicului dornic de distractie, cu varsta cuprinsa intre 18 si 40 de ani
Marti, 20 Noiembrie 2007
Proiectul de comunicare este o adaptare a unui concept international si se va derula in perioada 19 noiembrie - 10 decembrie pe Antena 1, Prima, ProCinema, Discovery, AXN, NG, B1TV, Pro TV
Vineri, 05 Octombrie 2007
Seria de evenimente si-a desemnat castigatorii, marile premii constand in 10 LCD-uri, valoarea totala a premiilor din cadrul extratombolei depasind 50.000 RON
Vineri, 13 Iulie 2007
"Piata totala de BTL s-a ridicat anul trecut dupa estimarile noastre la 100 Mil EUR, iar BTL-ul in-store undeva pe la 50 Mil. EUR" a declarat pentru AdPlayers.ro Nicoleta Padure, General Manager al companiei de servicii integrate de marketing la punctul de vanzare Cupon Pro
Luni, 09 Iulie 2007
Asociatia Salvati Delta – AC a recrutat peste 50 de voluntari cu ocazia concertului international Live Earth, care militeaza pentru protectia mediului si impotriva incalzirii globale, campania Salvati Delta fiind derulata in acest an cu sprijinul agentiei de publicitate Friends Advertising
Joi, 03 Mai 2007
Sub sloganul "Music. The ClickNet way.", serviciul de Internet de banda larga oferit de Romtelecom este sponsorul principal al evenimentului muzical Underlondon, format din patru evenimente muzicale care se vor desfasura pe parcursul anului 2007
Marti, 06 Februarie 2007
Dupa ce editia de iarna a reunit peste 100 de companii, Romexpo si Euroexpo au hotarat sa organizeze targul pentru copii Kidex si primavara, intre 27 si 29 aprilie
Luni, 11 Decembrie 2006
Trupa "Made în Romania" VOLTAJ se claseaza din nou pe primele locuri ale MTV World Chart Express, unul dintre cele mai importante topuri difuzate de MTV Europe, trupa autohtona devansând vedete internationale consacrate precum Depeche Mode, The Killers, Nelly Furtado, James Morrison
Joi, 16 Noiembrie 2006
Initiatorii noului concept spun ca noul canal media neconventional ADtv consta în sisteme audio-video portabile, mobile si autonome, purtate în spate de promoteri în orice multime tinta - statii de metrou, mall-uri, concerte, campusuri universitare, dar mai ales la punctele de vânzare
Vineri, 22 Septembrie 2006
Promitând sa dea tonul la tendinte în retailul telecom, pe lânga noi modele de telefoane, proaspat inauguratul Orange Concept Store aduce clientilor gustarea sau cafeaua, presa scrisa si stirile, ori posibilitatea de a lucra pe un laptop, în acelasi spatiu
Luni, 14 August 2006
Dupa ce a înregistrat un public de 6.500 de persoane si 60 de DJ înscrisi pentru un loc în finala europeana de anul trecut, Heineken Music Thirst 2006 vine în acest an cu Studio, campania fiind coordonata si implementata în România de Brau Union, Grey Worldwide, Mediacom si Senior Software
Joi, 03 August 2006
Cu o valoare totala a premiilor de 18.000 euro în electrocasnice, Caravana Bebeko pornita de Beko si organizata împreuna cu Front Line Marketing în perioada 10 iunie – 23 iulie, la nivel national, a înregistrat 60.000 participanti si peste 20.000 taloane de tombola completate
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: