Noua campanie de vara Activia cu Geometry Global, MEC, Image PR, Fieldstar si Syscom Digital
Luni, 06 Iunie 2016


Spot TV Activia

Avand ca public tinta principal publicul feminin, consumatoarele sunt invitate sa incerce orice iaurt Activia de baut, sa intre pe www.activia.ro sau sa trimita un SMS la 1772 cu numarul bonului fiscal si pot castiga doua bilete la cele mai dorite concerte ale verii

adplayers. info

Activia  am lansat noua campanie de vara cu Geometry Global (creatie si abordare strategica), MEC (media), Image PR (relatii publice si comunicare), Fieldstar (In-Store) si Syscom Digital (mobile, servicii digitale).

Comunicarea  integrata promite sa aduca publicului consumator experiente rafinate de vara si un nou produs:  Activia de baut Piersica si Fructul Pasiunii. Campania se deruleaza in perioada 1 iunie – 19 august 2016 si este sustinuta prin spot TV, o componenta puternica de digital, activari in-store, BTL si un mix de actiuni de relatii publice.

Avand ca public tinta principal publicul feminin, consumatoarele sunt invitate sa incerce orice iaurt Activia de baut, sa intre pe www.activia.ro sau sa trimita un SMS la 1772 cu numarul bonului fiscal si pot castiga doua bilete la cele mai dorite concerte ale verii. Tariful este standard per SMS, iar numarul este disponibil in retelele Orange, Telekom Mobile si Vodafone.

Produsele aflate in centrul actiunilor de comunicare sunt noul Activia Piersica si Fructul Pasiunii si Activia Pina Colada. Ultimul dintre acestea a fost declarat ,,produsul anului”  in aprilie 2016, conform studiului comunicat de Media Concept Store si realizat de EXACT Cercetare si Consultanta, membra ESOMAR (European Society for Opinion and Market Research), pe 4000 de consumatori romani, cu varsta de peste 18 ani

,,Consumatoarele Activia sunt mai aproape de noi ca oricand. Și vrem sa le oferim tot ceea ce merita: mai exact experiente unice, acele momente de care iti aduci aminte toata viata” declara Carmen Boer - Senior Brand Manager Activia. „Vorbim de inspiratie subacvatica, bilete la cele mai dorite concerte ale verii, muzica, intalniri cu persoane pe care le admira dar si multe alte surprize. Fie ca esti la plaja sau iei o pauza la birou, iaurturile de baut Activia sunt alegerea potrivita.” 

Pe www.activia.ro consumatoarele isi pot crea propria melodie si isi pot dubla sansele de castig cu un share pe Facebook.


Spot TV Activia, Iunie 2016

Abordare strategica si creatie:
Geometry Global

Relatii publice: IMAGE PR

Media: MEC

Digital: Syscom Digital

In-store: Fieldstar


Mai mult in Conturi

 


PUBLICITATE: