Rezultatele cautarii dupa : "complex"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 6 7 8 9 10 »
Horia Ghibutiu preia conducerea editoriala a Evenimentului Zilei, dupa demisia lui Razvan Ionescu, fostul redactor sef
Joi, 13 Martie 2008

Ghibutiu este numit Prim Redactor Sef Adjunct al Evenimentului zilei, dupa ce inainte a fost Redactor Sef la Compact

Contul de media Romtelecom, la United Media, dupa o licitatie cu Mediacom, Starcom si Media Direction
Marti, 11 Martie 2008
Contul de media Romtelecom intra incepand cu luna aprilie 2008 in portofoliul agentiei United Media, a afirmat, pentru AdPlayers, Alfred Borcan, Director de Marketing si Comunicare la Romtelecom
Ursus a lansat Colectia de Succese
Miercuri, 05 Martie 2008

Pe langa trofeul „Colectia de Succese”, cei 5 castigatori ai proiectului vor mai avea ocazia sa faca o calatorie catre cea mai inalta cladire din lume, Burj Dubai, situata in orasul Dubai,

Star Foods, la MediaCom. Contul era la Media Direction
Miercuri, 16 Ianuarie 2008
MediaCom a castigat contul de media Star Foods in Romania, in urma unei licitatii la care au participat 3 agentii de media
Media Pro confirma venirea Claudiei Ion la sefia vanzarilor Diviziei de Entertainment
Vineri, 16 Noiembrie 2007
Claudia Ion este noul Director de Vanzari al Diviziei de Entertainment Media Pro, divizie care insumeaza operatiunile Media Pro Pictures, Media Pro Studios, Media Pro Distribution, ProVideo, si Hollywood Multiplex Operation
Floriana Jucan alege Arbomedia pentru Q Magazine
Marti, 09 Octombrie 2007
Editata de Babilon Press, companie detinuta de Floriana Jucan, Q magazine are o frecventa bilunara, este membru BRAT si, potrivit Arbomedia, are un tiraj de 30.000 de exemplare
500 autovehicule pe 50.000 metri patrati la SIAB 2007
Joi, 04 Octombrie 2007
Printre expozantii celui mai mare „showroom” auto din Romania - Salonului International de Automobile Bucuresti 2007, se regasesc 23 de companii auto ce expun 40 de marci, 10 companii de tunning prezente cu 50 de marci si 12 companii moto si ATV care prezinta 35 de marci
Graffiti BBDO si Media Direction realizeaza noua campanie Pepsi Light
Vineri, 21 Septembrie 2007
Campania se desfasoara la nivel national, in perioada 15 septembrie – 31 octombrie, incluzand atat spoturi TV, cat si executii de print si marketing
Casa Radio a ales oferta The Practice
Luni, 03 Septembrie 2007
Agentia de relatii publice The Practice a castigat contul in urma unei cereri de oferta, motivele alegerii fiind, potrivit oficialilor de comunicare, buna reputatie a specialistilor The Practice si experienta lor pe domeniul real estate.
Proximity bate mingea Pepsi interactiv
Vineri, 06 Iulie 2007
Agentia Proximity a dezvoltat impreuna cu DIFFstudio site-ul promotiei Pepsi, Traieste fotbalul adevarat!, provocandu-i pe consumatori la un joc de fotbal interactiv, o premiera pentru piata noastra, dupa cum spun autorii proiectului
100.000 EUR, pentru rebranding-ul agentiei Mercury360
Luni, 04 Iunie 2007
Intregul proces de rebranding, incluzand resursele agentiei care au fost alocate “clientului” Mercury360, a presupus un buget de aproape 100.000 de euro, dupa cum apreciaza Radu Toncu, directorul de dezvoltare al companiei, iar evenimentul de lansare, o piesa de teatru 100% conceputa, scrisa si jucata de angajati Mercury360 in care a performat si Radu Miu General manager-ul...
Grapefruit identifica vizual Mercury360
Miercuri, 16 Mai 2007
Noul brand Mercury 360, spune Marius Ursache - Chief Creative Officer la Grapefruit, comunica trecerea de la o abordare lineara  la o abordare circulara si integrata: Mercury 360 ofera solutii cuprinzatoare de comunicare de marketing, centrate pe rezultatele clientului
Graffiti BBDO toarna pentru Tuborg
Joi, 10 Mai 2007
"Este o schimbare de ambalaj care isi doreste sa tina pasul cu preferintele consumatorilor de Tuborg",  afirma Anca Iulia Calin, Account Director la agentia de publicitate despre "aceeasi bere, o infatisare pe masura"
Western Union transfera 470,000 EUR pentru 2 spoturi TV si premii pentru promotie, exclusiv media
Miercuri, 11 Aprilie 2007
Prima campanie de imagine realizata integral in Romania pentru Western Union a transferat 120.000 EUR in conturile creatiei a doua spoturi TVsemnate de Next Advertising pentru imagine, respectiv promotie, si 350.000 EUR pentru premiile campaniei promotionale, exclusiv cheltuielile campaniei de media derulate de agentia Starcom
Ruxandra Stefan (OMD) 'Sansele noastre de a cāstiga (licitatia media Vodafone n.r.) au fost foarte mari'
Joi, 29 Martie 2007
"Poate ca, intr-adevar existenta unei relatii solide construite in 10 ani de colaborare a fost un factor important in luarea deciziei finale", a declarat, pentru AdPlayers, Ruxandra Stefan - Managing Director la OMD, referindu-se la licitatia de media Vodafone Romania, recent incheiata si castigata de Universal McCann
Agentiile si clientii de publicitate nu pot cumpara creatiile
Marti, 13 Martie 2007
Prezent zilele acestea īn Romānia, la invitatia casei de productie Factor conduse de Tino Furtuna (foto), Martin Ernst - unul dintre cei mai importanti producatori de spoturi si show-uri TV din Germania - spune ca "agentiile si clientii de publicitate nu pot cumpara creatiile" si ca atāt unii cāt si ceilalti "pot obtine doar permisiunea de a folosi drepturile de autor pentru o anumita...
O iubesc femeile?
Joi, 08 Martie 2007
Īntre dragoste si depozit, uneori pentru lucruri de aruncat, geanta doamnelor si domnisoarelor se dezbraca de secrete īn studiul InsideOut facut de catre departamentului de strategie al Leo Burnett & Target, agentie care a dezvaluit o parte din rezultatele unui mai amplu proiect de cercetare calitativa dedicat exclusiv femeilor, intitulat LeoShe
Factor tine seminar german
Miercuri, 21 Februarie 2007
Specialistul televiziunii RTL, producatorul german Martin Ernst va sustine un seminar īn Romānia la invitatia Casa de productie si post-productie publicitara Factor, condusa de Tino Furtuna (foto)
Mihail Vārtosu poate dezvolta si alte proiecte pe cont propriu
Joi, 15 Februarie 2007
"Aranjamentul meu contractual cu Grey Global Group lasa deschisa posibilitatea dezvoltarii altor proiecte, pe cont propriu", a afirmat pentru AdPlayers, fondatorul Grey Romānia si fostul sef al Grey īn Balcani, acum Strategic Advisor, Grey Global Group Balcans
Oxford Business Group a publicat Emerging Romānia 2007
Vineri, 02 Februarie 2007
Lucrarea contine analize si statistici documentate asupra mediului politic, macroeconomic si privitoare la dezvoltarea sectoriala, atāt pentru piata romāneasca cāt si pentru cea internationala, potrivit editorilor, si este tiparita īntr-un tiraj de 67.000 de exemplare, distribuite la un cost cuprins īntre 120 si 150 EUR, īn Europa, America de Nord, Asia, Africa si Orientul Mijlociu
« 6 7 8 9 10 »