Contul de media Romtelecom, la United Media, dupa o licitatie cu Mediacom, Starcom si Media Direction
Marti, 11 Martie 2008

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

 

Contul de media Romtelecom intra incepand cu luna aprilie 2008 in portofoliul agentiei United Media, a afirmat pentru AdPlayers, Alfred Borcan (foto), Director de Marketing si Comunicare la Romtelecom. 
 

In urma unui proces care a durat aproape 4 luni, agentia United Media a fost desemnata castigatoarea licitatiei de media, in urma unui concurs la care au mai participat Media Direction, Starcom si Mediacom – agentie care va mai administra contul de media Romtelecom doar pana la sfarsitul acestei luni (martie, n.r.)

Potrivit lui Alfred Borcan, in urma licitatiei de media desfasurate de curand, agentia se va ocupa de toate brandurile din portofoliul clientului: Romtelecom, Clicknet si Dolce.

 

AdPlayers: Ce agentii au fost invitate / participante la pitch ?

Alfred Borcan: Initial au fost invitate cele mai importante 8 agentii de media, dintre companiile care nu se aflau in potentiale conflicte de interese cu administrarea altor conturi de media din domeniul Telecom.

 

Dintre acestea, 4 agentii au depus oferte si au intrat in competitie. Este vorba de Media Direction, Starcom Media, United Media si Mediacom (agentia care administreaza contul de media in prezent n.r.).

 

AdPlayers: Cum a decurs licitatia?

Alfred Borcan: A fost o licitatie cu mai multi pasi. Nu as intra in amanunte insa ceea ce putem spune este ca a fost un proiect complex si de durata, care s-a desfasurat pe o perioada de aproape 4 luni. A insemnat mai multe etape de evaluare si au fost implicate mai multe departamente ale companiei. A existat, spre exemplu, chiar si o sesiune de explicatii la prezentarile facute anterior de catre companiile de media.

 

AdPlayers: Despre ce conturi de media Romtelecom vorbim, practic?

Alfred Borcan: Contul de media Romtelecom cuprinde 3 mari conturi de brand: Romtelecom, Clicknet si Dolce, conturi care au facut si obiectul licitatiei de media.

 

AdPlayers: La cat s-au ridicat investitiile in media Romtelecom pe 2007, sau pe 2008?

Alfred Borcan: Bugetul este confidential si, din pacate, nu-l putem comunica.

 

AdPlayers: Care sunt serviciile asigurate si pe ce perioada se va semna contractul?

Alfred Borcan: Contractul se va derula pe o perioada de 1 an. Pana la sfarsitul acestei luni (martie a.c., n.r.), vom continua sa mai lucram cu Mediacom pe cateva campanii care au fost deja initiate, urmand ca din luna aprilie sa lucram doar cu United Media.

 

Obiectul licitatiei a fost strategia de media si bineinteles serviciile de media planning si buying (planificare si cumparare de media, n.r.).


PUBLICITATE: