Rezultatele cautarii dupa : "complex"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 8 9 10
2,5 miliarde lei de la Bucovina pentru Bucovina
Marti, 21 Martie 2006
Desfasurata in perioada decembrie 2004 – noiembrie 2005, campania pentru refacerea manastirilor din Bucovina a trecut deja la catastif 2,1 miliarde lei pentru restaurarea picturilor de la Voronet, Sucevita, Moldovita, Sfantul Ioan cel Nou din Suceava si a catapetesmei Manastirii Slatina
Adviser | Chillimedia a castigat licitatia CB Richard Ellis
Miercuri, 08 Martie 2006
Carmen Bruma, Director Executiv al agentiei spune ca mesajul esential transmis de CB Richard Ellis este "unul simplu dar des intalnit: orientarea catre client"
Identitate de companie la Brasov
Vineri, 24 Februarie 2006
Strategid a creat identitatea pentru Complex Brasov, printre clientii companiei numarandu-se lanturi de retail ca Selgros, Kaufland, Carrefour si Profi
Au interzis-o pentru ca e vulgara? Mint. Nu e. Au interzis-o pentru ca e urata?  Nu-i treaba lor.
Joi, 23 Februarie 2006
Despre interzicerea unei reclame "Tabu", Liviu Mihaiu-Publisher al revistei, a mai declarat : "Va spun eu de ce: au interzis-o pentru ca le-a adus aminte de faptul ca sunt niste urati cu spume care fac sex cu patura-n cap si nu vor ca femeile din Romania sa aiba aceasta trista revelatie eugenica."
RAAA a marit comitetul de conducere la 7 persoane
Miercuri, 16 Noiembrie 2005
Pentru o mai buna reprezentare a agentiilor, acesta este format din Adrian Dura / Euro RSCG, Radu Florescu / Saatchi & Saatchi, Tereza Munteanu / Y&R, Victor Dobre / JWT, Serban Alexandrescu / Headvertising, Ioana Iordache / Leo Burnett si Mihail Vartosu / Grey Worldwide
AdviserChilliMedia lanseaza Multibonus pentru MOL
Marti, 11 Octombrie 2005
Campania a fost realizata dupa castigarea unei licitatii organizate in luna iunie, in urma careia Adviser\ChilliMedia a devenit agentia de creatie si productie a companiei MOL
ADDV Euro RSCG crediteaza Multiplan
Luni, 10 Octombrie 2005
Campania pentru programul de economisire - creditare de la BRD se deruleaza prin agentia de media ZenithMedia si contine un spot de 35 sec si doua cut-uri de 20 si 15 secunde, print si POSM in sucursalele bancii
Izvorul Minunilor se tine in forma cu Saatchi&Saatchi
Marti, 04 Octombrie 2005
Campania de imagine 2005 pentru brandul de la European Drinks continua cu spotul "Gemenii" linia inceputa anul trecut sub sloganul "Te mentine in forma"
4.105.000 romani online in luna mai
Miercuri, 15 Iunie 2005
Cifra reprezinta o crestere de 23% fata de ianuarie cand au fost inregistrati un numar de 3.175.754
Unidea „a chemat” la APEL 145.000 EUR pentru ajutorul tinerilor in dificultate
Joi, 26 Mai 2005
Serviciul de Formare-Integrare Profesionala s-a extins in Timisoara cu sprijinul fundatiei umanitare a Grupului Unicredit
« 8 9 10