Dragos Stanca: "Revista APROPO este un format total nou pentru piata romaneasca"
Marti, 11 Aprilie 2006

Dragos Stanca: Revista APROPO este un format total nou pentru piata romaneasca( AdPlayers.ro ) “Revista APROPO este inca un pas facut de MediaPRO, prin compania de publishing, de aceasta data, pentru consolidarea unui brand transmedia in care noi credem foarte mult”, a declarat pentru AdPlayers Dragos Stanca (foto), Director General, PubliMedia International, referindu-se la noua revista APROPO, ce va aparea din 17 aprilie.

“Pasi importanti s-au facut deja, prin portalul apropo.ro, emisiunea ProTV, ApropoTV, programul matinal ProFM, ApropoFM, iar lucrurile nu se vor opri aici”, afirma directorul general al companiei de publishing din grupul MediaPro.

Dragos Stanca: Revista APROPO este un format total nou pentru piata romaneasca

Costi Rogozanu: “APROPO este singura revista glossy bilunara din Romania cu aer de news”

Editorii PubliMedia spun ca  APROPO va fi prima revista glossy de tip People - Paris Match din Romania si va fi dedicata celebritatilor - fie ele media-tv, politice sau din zona de business. Prin lansarea noii reviste APROPO, editorul din grupul MediaPro  isi propune sa ofere cititorilor “cel mai complex produs publicistic despre celebritati aparut pana acum in Romania”. Noua APROPO va aborda toate domeniile: teatru, film, televiziune, muzica, sport, politica, afaceri.

Dragos Stanca: Revista APROPO este un format total nou pentru piata romaneasca“APROPO este singura revista glossy bilunara din Romania cu aer de news” mai sustine Costi Rogozanu -  Redactor Sef, APROPO.

APROPO va fi o revista de celebritati, fotoreportaj si actualitate, un mix editorial intre modelele consacrate People si Paris Match, plus elemente de originalitate si specific local, sustin autorii noului titlu. Tiparita in 100 de pagini, de dimensiuni 200 x 265 mm, pe o hartie de calitate superioara si intr-un layout modern, autorii noului APROPO sunt de parere ca revista se impune ca singura revista glossy bilunara. Publicatia va costa 2,9 lei (29.000 de lei vechi).

Competitie

Oficialii PubliMedia sunt de parere ca noul bilunar glossy de 'celebrity news' APROPO nu are un competitor direct pe piata romaneasca de publishing, respectiv o alta revista  de people, care sa imbine armonios informatiile despre celebritati cu noutatile si reportajele de actualitate, cu un discurs credibil si care sa fie adresata unui public echilibrat din punct de vedere al componentei sex.

Oficialii PubliMedia afirma ca bilunarul APROPO vine pe o piata in care singurele reviste declarate de people sunt lunarele glossy VIVA si Beau MONDE, cu public preponderent feminin (80% femei) si trei reviste de gossip care au acoperit segmentul publicatiilor saptamanale / bilunare: CIAO, STORY, STAR.

Dragos Stanca: “Revista e un format total nou pentru piata romaneasca”

Stanca sustine ca “Revista e un format total nou pentru piata romaneasca, o investitie importanta in calitate, atat in ceea ce priveste nivelul jurnalistic, cat si productia efectiva a publicatiei, care are format glossy dar, spre deosebire de toate celelalte produse similare din punct de vedere al executiei tipografice, va aparea nu o data, ci de doua ori pe luna”.

“Speram ca partenerii nostri, atat clienti de publicitate, cat si cititori, sa aprecieze noul produs", conchide directorul general al companiei de publishing din grupul MediaPro. 

Asa cum subliniaza promotorii revistei, la baza pozitionarii APROPO a fost faptul ca aproape o cincime din universul de oameni cercetati de Studiul National de Audienta (SNA) – adica 1,2 milioane de persoane din cele 6,2 milioane incluse in SNA – declara ca sunt interesate mult si foarte mult de evenimente culturale, actualitate si monden.

200.000 de cititori pe editie in 2006

Noul bilunar din grupul MediaPro mizeaza pe o audienta de 200.000 de cititori pe editie in 2006 si pe 270.000 de cititori, in 2007.  In opinia autorilor sai, noua revista are ca avantaj forta brandului transmedia APROPO, in care trustul MediaPRO a investit masiv, atat in zona web (portalul apropo.ro), cat si in televiziune (emisiunea lui Andi Moisescu, Apropo TV, de la ProTV) sI radio (emisiunea matinala Apropo FM cu Dr. Stoica si Turla).

Noul APROPO urmareste “sa se impuna ca un produs cu totul nou, revolutionar pe piata romaneasca, nu numai prin continut, ci si prin grafica”. Tariful lista de publicitate in noua revista APROPO este de 3.000 EUR pentru o pagina de publicitate.

(Iulian Toma iulian.toma@adplayers.ro )

.

Dragos Stanca: Revista APROPO este un format total nou pentru piata romaneasca

.

.


PUBLICITATE: