AdviserChilliMedia lanseaza Multibonus pentru MOL
Marti, 11 Octombrie 2005

Adviser\ChilliMedia lanseaza Multibonus pentru MOL( AdPlayers.ro ) Campania “Puncteaza dinamismul” pentru cardul de fidelitate Multibonus de la MOL a fost realizata de agentia Adviser\ChilliMedia in urma castigarii unei licitatii organizate in luna iunie. Adviser\ChilliMedia este o agentie full-service care a preluat, in 2005, dreptul de folosire a marcii Adviser.

Devenita agentia de creatie si productie a companiei MOL, Adviser \ ChilliMedia a lansat dupa licitatie campania pentru Cardul de fidelitate MultiBonus MOL - un sistem complex de recopmpensare si fidelizare a cumparatorilor dupa cum sustine agentia de publicitate.

Promovarea se desfasoara la nivel national pe TV, radio, presa, outdoor, internet, completata cu POSM-uri in benzinariile MOL.

Adviser\ChilliMedia lanseaza Multibonus pentru MOL

Potrivit aceleiasi surse, programul MultiBonus are la baza o complexa infrastructura IT de gestionare a punctelor de fidelitate prin intermediul unor carduri, iar Romania e prima tara in care MOL implementeaza un proiect de o asemenea anvergura tehnica si logistica. “De altfel, in Romania, MultiBonus este astazi singurul program de acest fel din domeniul retail-ului de produse petroliere”afirma reprezentantii agentiei.

Adviser\ChilliMedia lanseaza Multibonus pentru MOL

Cumparand carburanti sau produse din Shop-urile benzinariilor MOL, consumatorii acumuleaza puncte care pot fi preschimbate in cadouri din catalogul special MultiBonus sau in produse aflate pe raft.

Ideea creativa a campaniei este dezvoltata in spotul TV intitulat “Cursa”. “Este o metafora educationala care prezinta, intr-o maniera intuitiva, mecanismul de desfasurare a programului de fidelitate MultiBonus” sustine agentia.

Adviser\ChilliMedia lanseaza Multibonus pentru MOL

"Povestea e una simpla: o competitie intre doua masini care incearca sa obtina premiile MultiBonus prezentate ca niste holograme uriase, facute din puncte" sustine agentia. Trecand prin hologramele care leviteaza pe sosea, personajele din masini obtin instantaneu premiile respective. “Totul se desfasoara intr-un cadru spectaculos care defineste teritoriul de brand al MultiBonus” .

Adviser\ChilliMedia lanseaza Multibonus pentru MOL

“Campaniile de comunicare pentru programele de fidelitate sunt un domeniu batatorit” spune Florin Dumitrescu, Deputy Creative Director la Adviser, autorul scenariului. “Asa ca am cautat sa facem ceva proaspat. Sa mergi pe sosea, sa iti iasa deodata in fata un imens urs de plus facut din sfere luminiscente si, mai mult, sa intri cu masina in el - ne-am gandit ca ar fi socant si, mai ales, memorabil!” afirma creativul Adviser\chilliMedia.  “La fel si acel fictiv aparat de bord care se preschimba in logo, la final: un alt prilej de a explica sistemul acumularii punctelor MultiBonus” conchide el.

“Productia spotului a presupus si ea resurse tehnice si umane considerabile”.  afirma Mihai Grecea, Creative Director al Adviser\ChilliMedia. “Pentru a pune in imagine spiritul dinamic al companiei MOL si pentru a contura un stil vizual cu totul spectaculos pentru spotul MultiBonus am apelat la unul dintre regizorii europeni care au demonstrat ca stiu sa faca masinile sa arate bine si pe ecran, in plina miscare, si la cea mai mare casa de productie specializata in animatie 3D din Europa” spune Grecea.

Creativii ne mai deconspira ca filmarile s-au desfasurat in Romania, sub amenintarile cu levierul ale soferilor suparati pe blocarea cu intermitenta a unui drum important. “Insa pentru ca hologramele sa poata fi animate cat mai veridic a fost nevoie de o munca de chinez care a fost facuta foarte bine de francezi in aproape o luna de zile” adauga Mihai Grecea.

Spotul a fost realizat cu ajutorul casei de productie Reload Film. “Am filmat pe parcursul unei singure zi si a fost « o intrecere » pentru toti membrii echipei, in sensul de a termina toate cele 22 de cadre in timp util” spune Octavian Stavila, producatorul spotului. “Din pacate, soarta nu ne-a ajutat cu un cer extraordinar. Asa ca am fost nevoiti sa schimbam toate cerurile in computer pentru a obtine imaginea dorita”

Telecinema-ul impreuna cu toata partea de post-productie video (stabilizarea cadrelor, schimbarea cerurilor si a fundalurilor, modelare 3D si grafica) a fost facuta in Franta de catre Sparx Studio din Paris. Echipa Reload Film a fost formata din Richard de Aragues - regizor, Tudor Lucaciu - Director de Imagine si Octavian Stavila – Producator.

Cu un rol foarte important in sublinierea mesajului campaniei, potrivit agentiei, muzica spotului este un cover realizat de Kemper Music din Dusseldorf dupa hit-ul “Get Out of My Dreams, Get into My Car” al lui Billy Ocean.

Din partea MOL Romania, echipa care a coordonat realizarea campaniei este formata din Cristina Osiescu, Marketing Manager, Ildiko Gergely, Marketing Coordinator si Mihaela Cojocaru, Loyalty Manager. 

Agentia de publicitate Adviser\ChilliMedia a facut “plinul” campaniei cu Florin Dumitrescu - Deputy Creative Director, Ionut Coanda -Art Director, Letitia Moldovan - Art Director, Cristina Calota - Copywriter, Mihai Grecea - Creative Director, Cristina Nicsulescu - Strategic Planning Director, Catrinel Manolescu - Account Manager, Raluca Caloianu - Account Executive, Alex Nistorescu - DTP, George Purnavel - Print Production Manager si Carmen Bruma - Director Executiv.

Printre clientii Adviser\Chillimedia se numara, spun oficialii,  MOL Romania, Gillette Romania (brand-urile Gillette, Braun, Oral B - btl), Agfa, Policolor, Macromex – Casa Gruia, Asirom, Elite Coffee Services, SensiBlu, Krka, Lek (Ketonal Gel), MGA – Placofix, Vitacare, United Electric Industry (Vortex – atl).

Cu un total de 134 de benzinarii, sustin reprezentantii companiei, MOL este astazi una dintre cele mai importante retele de distributie a produselor petroliere din Romania.

( Irina Toma )


PUBLICITATE: