RAAA a marit comitetul de conducere la 7 persoane
Miercuri, 16 Noiembrie 2005

( AdPlayers.ro ) Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania ( Romanian Association of Advertising Agencies - UAPR / RAAA ) a desemnat un nou comitet de conducere format din 7 persoane. Schimbarea are loc in urma consultarilor intre agentiile membre, noul comitet de conducere avand trei noi membri.

“Acest lucru se datoreaza in special largirii organizatiei urmarindu-se o mai buna reprezentare” afirma oficialii RAAA intr-un comunicat remis AdPlayers si AdPlayers.ro .

Potrivit sursei citate, alegerile au fost facute pe baza nominalizarilor, prin vot secret, de catre membri UAPR. Votul exprimat a mandatat urmatorul comitet director:

Adrian Dura / ADDV Euro RSCG - Presedinte

Radu Florescu / Saatchi & Saatchi - VicePresedinte

Tereza Munteanu / Y&R - Secretar

Victor Dobre / Scala JWT - Trezorier

Serban Alexandrescu / Headvertising - Membru al Board-ului

Ioana Iordache / Leo Burnett - Membru al Board-ului

Mihail Vartosu / Grey Worldwide - Membru al Board-ului

Afiliata la Uniunea Agentiilor de Comunicare din Europa (EACA), organizatia romaneasca a fost fondata  in iunie 2000 si include in prezent toate marile agentii de publicitate din România. Membrii RAAA sunt ADDV Euro Rscg, Agency One Marketing Communications, Babel Communications, Baas Mediaplus, Brands & Bears, BV McCann Erickson Advertising, Cap, Cohn & Jansen, DDB Bucharest, FCB Bucharest, Foss Advertising, Gavrila & Asociatii, Genius Advertising Serv, Generic AV, GMP Advertising, Graffiti BBDO, Grey Worldwide Romania, Headvertising, Leo Burnett & Target, Lowe & Partners, Mercury Promotions, N.E.X.T. Advertising, Notorious Advertising, Ogilvy & Mather, OgilvyOne, Prospero, Publicis, Proximity Bucharest, Saatchi & Saatchi, Scala JWT Publicitate, Spotlight, TBWA/Merlin, Tempo Advertising, Violet Advertising si Young & Rubicam / Team Advertising.

Principalele obiective ale UAPR sunt de a reprezenta piata publicitara romaneasca in cadrul comunitatii de afaceri si media, sprijinind agentiile si clientii acestora in rezolvarea problemelor specifice, precum si crearea cadrului legislativ adecvat pietei din Romania.

RAAA este fondatoarea Ad’Or - festivalul de publicitate autohton care isi propune, in fiecare an,  promovarea valorilor creativitatii romanesti din publicitate, precum si initiatoarea AdMarket Research - cel mai complex studiu privind imaginea agentiilor de publicitate din Romania in ochii clientilor de publicitate.

( Iulian Toma , info@adplayers.ro )


PUBLICITATE: