BMG a inchis dupa Campaign si editiile tiparite BusinessWeek, Business Review si Biz
Vineri, 13 Februarie 2009
 (AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Dupa Campaign, Business Media Group  (BMG ) a inchis si editiile tiparite BusinessWeek, Business Review si Biz, editorii publicatiilor inlocuind titlurile cu tot atatea editii online sau digitale, potrivit unor informari BMG respectiv Rockmedia Network, care, coincidenta sau nu, au fost remise presei in cursul zilei de astazi.

Rockmedia Network, condusa de Rachad El Jisr, unul din partenerii BMG, a anuntat,in locul fostei licente Campaign inchise, titlul online strategic.ro, „site dedicat industriei de marketing, publicitate, media si PR din Romania”, iar Bill Avery Publisher Business Media Group a anuntat editii digitale in locul editiilor tiparite BusinessWeek, Business Review si Biz.

In comunicatul BMG, editorii arata ca grupul a decis inlocuirea temporara a editiilor de print ale revistelor BusinessWeek, Business Review si Biz cu editii digitale ale celor trei titluri, disponibile online, incepand cu 16 februarie 2009.

„Pentru a depasi perioada de criza cu care se confrunta piata romaneasca de print, am ales sa reducem cheltuielile dar sa mentinem portofoliul actual de publicatii cat si echipele redactionale, pastrand intacta calitatea continutului editorial”, a declarat Bill Avery, Publisher Business Media Group.  „Prin aceasta masura preventiva, dorim sa trecem cu succes peste situatia in care se afla toti clientii de media, limitati de noile bugete".

Inchidere pe timp nedeterminat

Bill Avery nu spune insa in comunicatul de presa si in ce masura difuzarea digitala a publicatiilor va influenta si comenzile de publicitate primite pentru editiile tiparite. Oficialii de comunicare BMG nu au putut fi contactati la ora publicarii materialului, dar surse AdPlayers apropiate grupului de media au afirmat ca inlocuirea temporara cu editii digitale a publicatiilor nu are un orizont de timp.

Potrivit acelorasi surse, editorii BMG nu stiu in acest moment daca „temporar” inseamna o perioada de saptamani sau luni, ori grupul a decis, asemanator strategic.ro, migrarea publicatiilor exclusiv in zona online sau digitala. Practic, cu exceptia strategic.ro, disponibil incepand din 13 februarie, de saptamana viitoare, din 16 februarie, vor fi disponibile si primele editii exclusiv digitale ale publicatiilor BusinessWeek, Business Review si Biz.

Potrivit editorilor BMG, „nu se urmareste transformarea publicatiilor in site-uri, intrucat revistele isi vor pastra formatul, periodicitatea si calitatea continutului, schimbarea realizandu-se doar la nivelul suportului pe care este livrata informatia”, iar „revistele vor reveni in formatul print, pastrand si editia digitala, in momentul in care piata de media va reveni la normalitate”.

Pe de alta parte, editorii celor trei editii spun ca, datorita disponibilitatii online, publicatiile digitale vor avea astfel o audienta mai buna. „Continutul editorial al Biz, BusinessWeek si Business Review va fi accesat de catre un numar mai mare de cititori decat cel din varianta print, iar abonatii vor avea posibilitatea de a downloada revistele in intregime”.

"Biblia publicitatii" a murit! Traiasca Strategic.ro"

Dupa inchiderea revistei de publicitate tiparite Campaign de la BMG, suprarealist numita in analele vremii "biblia publicitatii", desi in popor se spune ca nu e bine sa te joci cu "cele sfinte", Romanita Oprea - fosta redactor sef a fostei Campaign,  acum Editor Sef la Strategic.ro, si-a propus un obiectiv cel putin la fel de interesant de urmarit: „Ne propunem sa fim cel mai complex portal de publicitate, marketing, PR si media care exista in acest moment in Romania”.

Cum continutul nou lansatului strategic.ro nu promite stiri de business relevante din publicitate, marketing si media, AdPlayers ii ureaza bun venit in clubul portalurilor, si mult succes viitorului "cel mai complex portal de publicitate, marketing, PR si media" care va exista in Romania: Colegii de la portalul Iqads cu "AdNews" din comunicate de presa aveau nevoie de concurenta, dar si de o scurta "pauza de publicitate" la preluarea comunicatelor  - advertoriale din industrie.

Pentru conformitate, AdPlayers va ofera si un link gratuit la stirile online ale colegilor nostri
strategic.ro  si iqads.ro

PUBLICITATE: