Buget de publicitate cu 6 cifre, in euro, pentru un complex rezidential destinat medicilor
Marti, 09 Iunie 2009
 (AdPlayers.ro, Iulian Toma)

„Gindi Investments este un client castigat de noi in urma unui pich organizat la inceputul anului”, a afirmat pentru AdPlayers Peter Jansen (foto), Presedinte Cohn & Jansen | Ashley & Holmes.

Potrivit agentiei de publicitate, Gindi Investments face parte din Gindi Group, unul dintre cei mai extinsi si respectati dezvoltatori de imobiliare din Israel. In prezent, pe piata romaneasca grupul are ca proiect, un complex de 324 de apartamente rezidentiale in sectorul 3 al capitalei (Vitan), numit G Vitown.

Strategia: medicii

„Exista o adevarata fobie pe piata la momentul actual, dar cred ca folosind produsul corect si promovarea potrivita, exista in continuare numeroase oportunitati”, spune Jansen despre punctul din care a pornit comunicarea.

„Suntem intr-o criza, cand nimeni numai vrea sa cumpere nimic, iar cuvantul „imobiliar” nici nu mai vrem sa il folosim. Prin urmare am vrut sa abordam piata foarte diferit si mult mai targetat. Clientului i-a placut ideea de a ne adresa unui grup de profesionisti foarte specific: medici si farmacisti”, argumenteaza executivul Cohn&Jansen directia strategica.

De ce aceasta categorie si nu altele? Oficialul spune ca agentia s-a gandit la mai multe categorii – contabili, avocati, sau alte grupuri de tineri profesionisti cu bani. In urma unei analize mai atente, agentia a ajuns la concluzia ca medicii si farmacistii sunt mai interesati sa fie impreuna, decat alte grupuri profesionale. „Ideea de a face o cladire pentru medici a fost foarte bine primita de aceasta categorie, si mai putin de avocati unde membrii grupului sunt in competitie”, adauga seful agentiei.

Buget: cateva sute de mii de euro

Desi nu a dezvaluit valoarea exacta a bugetului, Peter Jansen a afirmat pentru AdPlayers ca investitia in campania de promovare pentru Gindi Investments se ridica la cateva sute de mii de euro. Comunicarea a inceput deja pe canale BTL, marketing direct, iar in curand va beneficia de o componenta TV si radio.

„Cred ca avand o comunicare bine targetata, si un pret accesibil al produsului – vorbim de o oferta de 70.000 de euro inclusiv TVA, pentru un apartament de doua camere intr-o constructie noua – cred ca putem sa trecem peste criza”, explica seful agentiei de publicitate.

Agentia de publicitate Cohn&Jansen furnizeaza pentru Gindi Investments suport creativ si de marketing, de la media traditionala (print, OOH, TV) pana la  media neconventionala si inovatoare (BTL, on-line). Echipa este formata din: Gina Dinica (account manager), Alex Negoescu (copy writing), Monica Stanescu (art direction), Alex Borsan (Online) si Peter Jansen (marketing).


PUBLICITATE: