Rezultatele cautarii dupa : "am"
Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 25 Noiembrie 2013
Estimata de surse adplayers din piata de media la un buget de 100-200 mii EUR, campania “Moving Romania forward” are ca scop consolidarea pozitiei de leadership a companiei in categorie.
Vineri, 20 Aprilie 2007
In afara de machetele de presa, campania de imagine pentru compania de head hunting Feige Business Advisors include componente de guerilla prin stickere cu mesajul campaniei si logo-ul pe diverse indicatoare de strazi in oras
Miercuri, 18 Aprilie 2007
In urma unei licitatii organizate de reprezentantii companiei, la care a mai participat Violet Advertising, agentia de publicitate McCann Erickson a castigat creatia Caroli Foods, dupa ce, anul trecut, contul era in portofoliul Saatchi&Saatchi
Luni, 09 Decembrie 2013
Campania ”Why don’t you come over?” realizata de GMP Group (GMP Advertising, WEBSTYLER si GMP PR) impreuna cu Mediafax Group a castigat Grand Prix la categoria PR, editia 2013 a competitiei Eurobest, fiind singurul Grand Prix romanesc castigat anul acesta.
Marti, 03 Decembrie 2013
Pe un frig de iti ingheata doza in buzunar, Mos Craciun a fost atat de amabil cu adplayers ca m-a lasat la volan
Marti, 22 Septembrie 2009
„Ne-ar placea sa castigam bani din Scoala IAA, dar din punct de vedere financiar este un proiect in care suntem pe „zero”” a conchis Victor Dobre, intrebat...
Marti, 26 Iunie 2007
Ogilvy & Mather a dezvoltat recent o noua campanie de promovare a produselor aflate sub marca IKEA, campanie care se deruleaza in perioada 1 iunie – 31 iulie 2007
Marti, 30 Mai 2006
5 spoturi tv cu "Peripetiile familiei Ghinionescu" sunt puse sa lucreze pentru 5 tipuri de asigurari
Miercuri, 04 Martie 2009
Beatrice Danis, sefa companiei de consultanta de brand, care a raportat 2,25 Milioane lei pe anul trecut, a declarat pentru AdPlayers ca „bugetul” proiectelor variaza de...
Vineri, 30 Septembrie 2005
Alaturi de sora vedetei, "Chit", Publicis Romania a filmat la Istambul al doilea spot, "la un an de la succesul inregistrat de primul spot Color Naturals"
Vineri, 29 Iunie 2007
Dupa plecarea lui Mark Walton, fostul Chief Creative Director, Creatia de la Scala JWT este condusa de Gabriela Dobre si Bogdan Gheorghiu, ambii numiti de curand Joint Creative Chiefs pe cele doua unitati de business ale agentiei
Miercuri, 25 Februarie 2009
Carmen Andrei a plecat de la MediaMall la „Client”, Cocor Channel fiind unul dintre canalele media reprezentate de catre regia de vanzari pe piata romaneasca de media,...
Luni, 27 August 2007
“Deloitte isi cauta o companie cu care urma sa comunice, Tempo PR fiind aleasa in urma unei propuneri de colaborare din partea agentiei”, a declarat pentru AdPlayers Simona Dan - PR Group Account Manager la divizia de relatii publice de la Tempo
Joi, 29 Septembrie 2005
"Licitatia a fost stransa, participand nume mari din industria publicitatii, insa finalul a venit ca o surpriza poate neasteptata pentru unii, dar binemeritata pentru The Ad Store" spune Remus Frunza, General Manager al agentiei
Sambata, 28 Martie 2009
Lectia de emisari ai culturii si valorilor romanesti, servita de cinci urmasi ai incasilor, poate in ultima lor zi de sedere in Romania, la un eveniment pe care l-au tinut sambata, 28 martie, la scena deschisa, in parcul Herastrau din Bucuresti
Vineri, 21 Noiembrie 2008
„Politica este un client ca oricare altul. Ca bei sana sa-ti faca bine la stomacel, ca te duci si votezi ca sa traiesti altfel si mai bine, tot aia e”, spune Stefan Vasilachi, Director de Creatie, GMP
Joi, 02 Iunie 2005
Ursus Premium a castigat o medalie de aur si una de argint la doua concursuri internationale organizate la Bruxelles si Melbourne
Marti, 10 Februarie 2009
Procesul de restructurare prin care Interpublic Group of Companies a devenit actionar majoritar in cadrul diviziilor locale MRM Worldwide si Momentum, prin preluarea de actiuni de la...
Vineri, 12 Decembrie 2008
„Descopera comorile de sub capacul Ciucas” a premiat cu 5 premii a cate 10.000 EUR, la care se adauga baxuri si petuuri de bere
Duminca, 29 Mai 2005
Leo Burnett a castigat Agentia Anului, Campania Anului si poate indeplini "promisiunea" lui Naumovici pentru inca 2 editii viitoare, daca acestea nu vor fi "ponderate" de o participare relevanta a industriei de publicitate
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE:



















