McCann Erickson a câstigat contul de creatie Caroli Foods
Miercuri, 18 Aprilie 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Agentia de publicitate McCann Erickson a castigat contul de creatie Caroli Foods, in urma unei licitatii. Surse apropiate procesului de selectie au afirmat pentru AdPlayers ca la pitch a mai participat Violet Advertising. Contul ATL Caroli Foods se afla anul trecut in portofoliul Saatchi&Saatchi.

Caroli Foods este unul dintre liderii pietei de mezeluri din Romania si produce patru marci de mezeluri: Maestro, Caroli, Gourmet si Primo, ingloband peste 200 de produse, din care 20 lansate in 2006.

“Decizia de a-i desemna castigatori pe McCann Erickson ilustreaza potentialul pe care il acordam parteneriatului cu acestia, intr-o colaborare benefica ambelor parti”, a afirmat Sorin Ichim, Marketing Director, Caroli Foods Romania.

“Inainte de a organiza pitch-ul, ne doream sa cooperam cu o agentie puternica, care sa fie capabila de a sustine eforturile Caroli Foods de a-si atinge obiectivele ambitioase pe care le are”, spune Ichim. „Acest lucru insemna asocierea cu un partener capabil sa echilibreze, intr-un mix redutabil, abordari creative proaspete, ponderate atent de o strategie bine inchegata.”

 „Am fost atenti la aceasta piata, deoarece cresterile sunt spectaculoase, jucatorii sunt din ce in ce mai multi, multi dintre ei advertizeaza si interesul pentru construirea unor branduri creste”, completeaza si Andreea Sandu (foto), Account Director la McCann Erickson.

„Prin urmare, e firesc ca noi ne simtim motivati sa intram pe o piata atat de dinamica, cum este cea de mezeluri, si o provocare si mai mare este ca vom lucra pentru consolidarea business-ului Caroli Foods, unul din liderii acestei industrii” , conchide responsabilul de cont de la McCann


PUBLICITATE: