Scoala IAA atrage 40.000 - 50.000 EUR pe fiecare Modul I
Marti, 22 Septembrie 2009
 (AdPlayers.ro, Iulian Toma)

IAA atrage de pe piata in jur de 40.000 - 50.000 de EUR pentru fiecare editie a Modulului I al Scolii IAA, potrivit unor estimari AdPlayers bazate pe taxa de scolarizare si numarul de cursanti inscrisi la ultimele editii.

Costul programului intensiv de training in marketing si comunicare este de 1.500 de euro pentru membrii IAA si de 2000 EUR pentru alte categorii de cursanti. Programul tinteste un numar optim de 24 cursanti, iar pana in prezent, la Modulul I al Scolii IAA 2009-2010 sunt inscrisi deja 20.

„Sunt grupe de 4 cursanti, dar nu este un numar fix de grupe. Am avut si 17 cursanti, insa am avut si 28” a afirmat pentru AdPlayers, Victor Dobre (foto), Director General International Advertising Association, Filiala Romania.

Potrivit oficialului IAA, mai mult de 50% din bugetul Scolii IAA merge spre know how international, costurile cu taxele pentru profesori,la care se adauga bugete rezervate documentarii si manualelor de marketing si comunicare, catering si alte costuri de operare.

„Ne-ar placea sa castigam bani din Scoala IAA, dar din punct de vedere financiar este un proiect in care suntem pe „zero”” a conchis Victor Dobre, intrebat cat ramane in buzunarul asociatiei in urma Modulului I al Scolii IAA. "In prezent investim sufleteste, mai mult decat castigam". 

Potrivit reprezentantilor de comunicare ai asociatiei, Modulul I al Scolii IAA presupune cursuri organizate timp de 2 zile, o data la 2 saptamani, pe parcursul a 4 luni. Cursurile programului intensiv de pregatire in marketing si comunicare au loc vineri si sambata de la 9 la 18:00. Cursurile Modulului I din acest an vor incepe din 16 octombrie, si se vor incheia in a doua jumatate a lunii martie 2010. 


PUBLICITATE: