GMP tine cu PD-L
Vineri, 21 Noiembrie 2008
(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Chiar daca nu intotdeauna stim in politica ce agentie de publicitate cu ce client politic tine, GMP tine cu PD-L, ca sa parafrazam cumva sloganul campaniei „PD-L tine cu tine”, comunicat in luna noiembrie de compania de publicitate condusa de Felix Tataru. Cea mai recenta dintre executii este animatia ProVot din aceeasi campanie.

Despre cum motiveaza agentia de publicitate colaborarea cu PD-L, ne spune Stefan Vasilachi, Director de Creatie, GMP: “Cafea, betisoare de urechi, sosete sau cazi de plastic. Toate produse si  toate folositoare in felul lor. Ei sunt clientii in care credem si pe care vrem sa-i facem sa devina cei mai buni, cei mai ieftini sau cei mai verzi in ochii consumatorilor”, spune seful de creatie.

 „Politica este un client ca oricare altul”, motiveaza Vasilachi, lucrul cu un client politi. „Ca bei sana sa-ti faca bine la stomacel, ca te duci si votezi ca sa traiesti altfel si mai bine, tot aia e. Un fel de provizii de sana pe 4 ani, daca vreti. Asa ca politica, sana, noi tot reclame le facem, pentru ca asta scrie pe cartile noastre de vizita si asta ne place sa facem.

Mai mult, dupa cum afirma omul de creatie, munca pentru un client politic, poate descreti uneori fruntea echipei: „Ne-am distrat facand toata campania pentru Logan CPT sau Dansez Pentru Ei. Am crezut in "Ce Inseamna un Vot" si vrem si noi ca Romania sa fie cel mai frumos loc din lume. Asta am facut si suntem mandri”

„Acum speram sa luam si un Effie”, conchide directorul de creatie al agentiei GMP, dand de inteles ca isi doreste ca munca oamenilor de creatie sa fie si eficienta.

Ti-a placut sau nu ti-a placut cu ce au iesit pe piata agentiile de publicitate in campania electorala? Asteptam la AdPlayers campanii si autori de campanii electorale prin telefon sau SMS la 0724.089.333 (tarif normal), ori pe email, la:


PUBLICITATE: