Preluata de Interpublic, MRM Partners devine MRM Worldwide Romania
Marti, 10 Februarie 2009
 ( AdPlayers.ro, Irina Toma)

In urma achizitiei de catre Interpublic Group, compania de comunicare digitala MRM Partners devine parte integranta a retelei MRM Worldwide si isi schimba denumirea in MRM Worldwide Romania, anunta reprezentantii de relatii publice ai agentiei.

Potrivit sursei, procesul de restructurare prin care Interpublic Group of Companies (NYSE:IPG) a devenit actionar majoritar in cadrul diviziilor locale MRM Worldwide si Momentum, prin preluarea de actiuni de la McCann Erickson Romania, s-a finalizat in luna decembrie a anului trecut.

“Pentru noi, integrarea cu grupul McCann in Romania presupune un volum de expertiza si de munca mult mai mare, iar suportul pe care ni-l ofera MRM Worldwide este nepretuit. Ca sa nu mai vorbim ca e plina reteaua de oameni destepti de la care putem invata atatea”, spune Bogdana Butnar (foto), Managing Director & Head of Strategy la MRM Worldwide Romania.

„Deja am inceput sa stabilim niste grupuri de lucru cu colegi din Amsterdam si San Francisco. Cred ca va fi o perioada interesanta pentru noi, integrarea asta, si sunt convinsa ca vom iesi mai destepti si mai pregatiti de lucruri mari din ea”, a mai spus Butnar.

MRM Worldwide Romania ofera servicii de comunicare digitala, servicii web (strategie, web design, programare, comunicare online, hosting), comunicare interactiva (SMS, MMS, jocuri web, continut 3G), si direct marketing. Printre clientii agentiei se numara: Cadbury Romania, Vodafone Romania, Microsoft Romania, Bancpost, Tnuva, Radio 21, L’Oreal Romania, Heineken Romania, si MasterCard.

Reteaua globala MRM Worldwide face parte din McCann Worldgroup si are 64 de birouri in 37 de tari, oferind servicii precum Self-Service Marketing, Response Marketing, Customer & Digital Strategy si Data, Measurement & Analytics. Printre clientii retelei se regasesc Avis, Carrefour, Dell, GlaxoSmithKline, Johnson&Johnson, Mastercard, Microsoft, Nestle, Nikon, UPS si Verizon.


PUBLICITATE: