Buget de 100-200 Mii EUR in cea mai noua campanie Fan Courier
Luni, 25 Noiembrie 2013
 
Spot: Fan Courier, noiembrie 2013
Agentie Marks


adplayers. Iulian Toma

Agentia Marks a lansat cea mai noua campanie de imagine Fan Courier. Estimata de surse adplayers din piata de media la un buget de 100-200 mii EUR, campania “Moving Romania forward” are ca scop consolidarea pozitiei de leadership a companiei in categorie.

Contactat de catre adplayers, Iulian Padurariu, fondator The Marks si consultant de business al companiei din anul 2006, nu a comentat estimarea de buget insa a subliniat ceea ce apreciaza a fi cea mai mare realizare a proiectului: 

„Antreprenorii au tendinta sa fie modesti, in general. Poate cea mai mare reusita a campaniei a fost sa convingem managementul de confirmarea learship-ului in categorie” a afirmat pentru adplayers, Iulian Padurariu. „Este un indemn pe care il fac fiecarui jucator de pe piata, daca detine aceasta pozitie sa o si comunice”, a mai subliniat el.

Potrivit strategilor marks, in fiecare an, FAN Courier a comunicat promisiunea de brand venita din realitatea companiei: cel mai mare numar de expeditii, cel mai mare parc auto, cel mai mare depozit, cele mai noi tehnologii, servicii inovative. „Nu e de mirare ca „Oriunde, cu placere”, promisiunea liderului categoriei,  este un adevar sustinut de noua campanie”, mai spun ei.

“E usor sa scrii pentru un lider. Pentru ca nu trebuie nici sa “inventezi” argumente, nici sa construiesti povesti. Trebuie doar sa te uiti la realitate. Și asta am facut si noi. Ne-am uitat la cei 15 ani de cand FAN Courier este pe piata. De unde au plecat, unde au ajuns, ce fac si cum fac. Și a fost de ajuns. Pentru ca ceea ce fac este un lucru mare. FAN Courier este liantul business-urilor din Romania si fiind asta – misca Romania si o duce mai departe.”, subliniaza Alexandru Aron, Copywriter Marks.


PUBLICITATE: