Fost director MediaMall, Carmen Andrei a plecat la Cocor Channel, Director Executiv
Miercuri, 25 Februarie 2009

(AdPlayers.ro, Iulian Toma ) „Este un proiect in care am crezut de la bun inceput, cand am insistat sa il incorporam in portofoliul MediaMall”, a afirmat pentru AdPlayers fostul executiv la regia MediaMall, Carmen Andrei (foto), acum Director Executiv la Cocor Channel, al carei spatiu publicitar este administrat de casa de vanzari Media Mall.

Andrei a plecat practic de la MediaMall la „Client”, Cocor Channel fiind doar unul dintre canalele media reprezentate de catre regia de vanzari pe piata romaneasca de media.

Printre produsele media vandute de casa de vanzari se numara si statiile locale Realitatea TV, posturi pentru care regia are un contract de reprezentate pe o perioada de zece ani.

Contacati de catre AdPlayers, oficialii Media Mall au afirmat ca regia este condusa de Constantin Druica, general manager, coordonarea vanzarilor fiind asigirata si in continuare de Istvan Molnar, director de vanzari.

Pe langa operatiunile viitorului centru comercial de lux, Cocor Channel administreaza in prezent si spatiul de publicitate de pe fatada multimedia a magazinului, aflat in plin centrul Bucurestiului. Noul director executiv Cocor Channel se subordoneaza direct lui Dan Barbulescu, Directorul General de la Cocor.

„Cocor este o provocare pentru mine, cred eu si pentru faptul ca orice femeie este foarte atrasa de produse din zona de lux”, a mai adaugat Andrei, care spune ca se desparte cu greu de Media Mall, regia de vanzari pentru care a lucrat in ultima vreme de pe aceeasi pozitie de director executiv.

Obiectiv: peste 1 Milion EUR

Obiectivul de vanzari de publicitate in 2009 se ridica la peste 1 Milion EUR, potrivit unor declaratii recente pentru AdPlayers apartinand lui  Dan Barbulescu (foto), Directorul General de la Cocor .

Conform noului director executiv, Cocor Channel este multumita de prestatia MediaMall care a derulat deja numai pe lunile decembrie si ianuarie contracte de peste 150.000 EUR spatiu publicitar vandut pe fatada multimedia din centrul capitalei, motiv pentru care noul oficial spune ca regia de vanzari va reprezenta si in continuare spatiul de promovare al fatadei electronice de langa Piata Unirii, din Bucuresti.


PUBLICITATE: