Rezultatele cautarii dupa : "1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1"
Ordonare dupa: data / relevanta  
 9% rating si 27% cota de piata in publicul comercial, duminica, la Romania, te iubesc! (Pro TV)
Luni, 18 Decembrie 2017
Postul de televiziune a fost lider de audienta pe toate categoriile de public, obtinand la nivelul publicului urban, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, un nou record de audienta - 9.1 puncte de rating si 27.0% share, arata reprezentantii sai.
TVR transmite in direct funeraliile Regelui Mihai I al Romaniei
Sambata, 16 Decembrie 2017
 Televiziunea Romana transmite in direct, pe toate posturile sale - TVR 1, TVR 2, TVR 3, TVR HD, TVR International si TVR Moldova - funeraliile Majestatii Sale Defuncte Regele Mihai I al Romaniei
Peste 330.000 euro donatie PROFI pentru copii, prin intermediul ONG-urilor dedicate acestora
Joi, 14 Decembrie 2017
Peste 1.200.000 de voturi inregistrate in cadrul campaniei sociale „Te costa 0,00 lei sa ajuti un copil” au determinat felul in care sunt distribuiti cei 1.500.000 de lei  (peste 330.000 de euro) donati  de PROFI  pentru a sustine copii din intreaga tara prin intermediul unor ONG-uri dedicate...
1 din 5 telespectatori din publicul comercial interesati de romanii exceptionali la Romania, te iubesc
Luni, 11 Decembrie 2017
La nivelul publicului comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, emisiunea a obtinut 6.5 puncte de rating si 18.1% cota de piata (aproape 1 din 5 romani)
Tiriac Collection premiaza fanii cu iPhone 8, Apple Beats, incarcator auto si stick Selfie
Sambata, 09 Decembrie 2017
 Concursul se desfasoara in perioada 4-18 decembrie, iar castigatorii vor fi trasi la sorti si anuntati pe pagina pe data de 19 decembrie. 
1 din 4 romani din publicul comercial s-au uitat la INNA in Vocea Romaniei ( Pro TV)
Sambata, 09 Decembrie 2017
Semifinala Vocea Romaniei a fost lider de audienta pe toate categoriile de public si a inregistrat 8 puncte de rating si 24.1% share pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani,
Peste 1 din 4 oameni din publicul comercial au vazut povestile de succes ale romanilor la Pro TV
Marti, 05 Decembrie 2017
In publicul cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, Pro TV a obtinut 9.1 puncte de rating si 26.3% cota de piata
1 din 4 romani din publicul comercial au fost Pe Bune la Pro TV cu Andi Moisescu
Marti, 28 Noiembrie 2017
 Editia de luni, 27 noiembrie, a fost lider de audienta si a inregistrat 7.6 puncte de rating si 23.9% share pe segmentul publicului comercial,
Numarul 1 in marketing si comunicare la Carrefour, Andreea Mihai se desparte de companie.
Joi, 23 Noiembrie 2017
Numarul 1 in comunicarea Carrefour se va desparti de companie la sfarsitul lunii noiembrie, dupa ce a lucrat pentru lantul de retail inca de la deschiderea primului magazin, in 2001.
Aproape 1 din 4 romani au fost Pro Vocea Romaniei, cu 3% market share peste urmatorul clasat
Marti, 07 Noiembrie 2017
Potrivit reprezentantilor de relatii publice Pro TV, a treia runda a Confruntarilor de la Vocea Romaniei a fost lider de audienta pe toate categoriile de public si a inregistrat 8 puncte de rating si 22.8% share pe segmentul publicului comercial
1 din 8 romani din publicul TV national au urmarit decizia juriului TVR Vedeta populara
Luni, 23 Octombrie 2017
 Prima editie a concursului de talente dedicat interpretilor de folclor amatori care va fi premiat cu 100.000 de lei a fost urmarit duminica, 22 octombrie, intre orel 21-23 de o medie de 1 din 14 telespectatori din publicul TV urban, respectiv 1 din 13 din publicul national.
Mai bine de 1 din 5 romani s-au uitat la reportajul ''Un fluviu de prostie'' de la Romania, te iubesc!
Luni, 09 Octombrie 2017
 Pro TV a obtinut 6.4 puncte de rating si 21.7% share la nivelul publicului comercial (urban, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani)
Amenda CNA de peste 11.000 de euro pentru difuzarea unui serviciu de programe in afara zonei specificate in licenta
Marti, 26 Septembrie 2017
 In aceeasi sedinta Realitatea TV a fost amendata cu proximativ 2.200 de euro (10.000 de lei) pentru Diferente si Esente
1 din 5 romani au vazut jaful de la Hidroelectrica. Doar 1 din 10 au ales urmatorul post TV
Luni, 25 Septembrie 2017
 Romania, te iubesc! a fost lider de audienta pe toate segmentele de public. La nivel comercial, public cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, emisiunea a inregistrat 5.6 puncte de audienta si 20.4% share, in timp ce televiziunea clasata pe locul secund a obtinut 2.6% rating si 9.5% share.
Web Designer Wanted. Job la Rogalski Damaschin.
Miercuri, 20 Septembrie 2017
Pentru cine inca nu este prieten cu agentia cel putin pe canalele social media, dar ar putea fi interesat de job, mai are timp sa aplice pana pe 25 septembrie.
Reportajul Romania Carunta ( Romania te iubesc, Pro TV): Lider cu 3.5 rating si 16.4% cota de piata
Luni, 18 Septembrie 2017
Conditiile de trai si raspunsul autoritatilor referitor la aceste probleme reale si actuale de la reportajul Romania Carunta a fost lider de audienta pe toate categoriile de public.
FCSB-Viktoria Plzen (Pro TV) 12.6 puncte de rating si 38.5% cota de piata
Vineri, 15 Septembrie 2017
 In minutul de aur de la ora 22:18, peste 2.1 milioane de romani la nivel national erau cu ochii pe PRO TV
Cea mai mare cota de piata din istoria show-ului Vocea Romaniei ( Pro TV )
Sambata, 09 Septembrie 2017
 Prima editie din sezonul sapte, a inregistrat 11,7 puncte de rating si 38,6% market share in publicul comercial (18-49 ani, urban).
Ciudatul si normalul in sedinta la CNA. Licenta pentru Pagina Ciudatului si amenzi TV pentru intrare in normele legii de 40.000 de euro.
Vineri, 08 Septembrie 2017
 Consiliul National al Audiovizualului a amendat Romania TV cu 120.000 de lei pentru editia din 05.07.2017 a emisiunii „Ultima ora” si Antena 1 cu 60.000 de lei, pentru editii ale emisiunii „Acces direct” din perioada 26.06 – 21.07.2017
Residenz Cartierul German - Ziua Portilor Deschise in Romania. 41% spatiu verde dintr-o suprafata de 7 hectare.
Vineri, 25 August 2017
 Echipa de consultanti de marketing si vanzari a cartierului rezidential promite ca impreuna cu cei interesati sa viziteze apartamentele, locurile de parcare si celelalte facilitati oferite la cheie, dar sa si analizeze oferta imobiliara