Rebranding Nokian Tyres pentru strategia de crestere a unui business de 1,6 Miliarde de euro
Miercuri, 07 Martie 2018
 

Credit: Nokian Tyres / PR

adplayers. info 

Nokian Tyres anunta reinnoirea brandului pentru a raspunde cerintelor in continua schimbare ale clientilor sai, cat si pentru a deveni mai atractiv in zonele de dezvoltare strategica ale companiei, arata oficialii de relatii publice, intr-o comunicare trimisa presei.

Potrvit companiei, noul brand reflecta istoria  indelungata, sustenabilitatea si valorile scandinave ale companiei. Promisiunea unei calatorii lipsite de griji in orice conditii meteorologice, asumata prin sloganul „peace of mind”, sta la baza activitatii Nokian Tyres.

„Fiind o companie scandinava, grija fata de oameni si fata de mediul inconjurator ne preocupa in mod firesc. Dorim sa fim in topul preferintelor consumatorilor exigenti - aceia care cauta sa se elibereze de griji (<<piece of mind>>) si sa se afle in siguranta alegand tehnologia de ultima ora, dar si sa sustinem actiunile celor care isi asuma responsabilitatea pentru planeta noastra si viitorul ei,” afirma Hille Korhonen, presedinte si CEO Nokian Tyres.

O identitate vizuala actuala, care respecta istoria vasta a Nokian Tyres

Identitatea vizuala redesenata a brandului este inspirata din estetica minimalista a designului scandinav. Culorile sale linistitoare sunt evidentiate prin tonuri blande, naturale, iar paleta sa de culori va include in continuare deja bine-cunoscuta nuanta verde - „birch green”. Forma rotunda, simplificata, are la baza proportiile unei anvelope reale si este folosita ca element grafic recurent.

„Pentru a celebra cea de-a 120-a aniversare, cat si istoria indelungata a companiei noastre, designul nostru grafic este inspirat din caracterele originale folosite in secolul al 19-lea,” explica Antti-Jussi Tähtinen, vicepresedinte marketing si comunicare, Nokian Tyres. Urmareste clipul  video de prezentare a noilor caractere.

Noua identitate vizuala a Nokian Tyres va fi introdusa treptat in primavara anului 2018. Mai multe detalii in legatura cu aceasta se vor regasi pe website-ul companiei www.nokiantyres.com, dar si in cadrul noii campanii care urmeaza sa se lanseze in luna martie.

Noul brand sustine cresterea globala a companiei

Potrivit reprezentantilor de relatii publice, noul brand va transforma Nokian Tyres intr-o optiune mai atractiva, in mod special pe pietele sale in crestere din America de Nord si Europa Centrala, compania urmarind obtinerea unei cresteri profitabile si in afara pietelor traditionale de anvelope de iarna.

„Nokian Tyres este un jucator puternic – in mod special pe piata anvelopelor de iarna – si dorim sa ne pastram aceasta pozitie si in viitor. Originile noastre solide ca producator scandinav de anvelope, pionier al conditiilor meteorologice exigente, ne faciliteaza extinderea cu succes si catre alte segmente, precum anvelopele de vara si cele all-season. Noul brand pune accentul pe linistea si siguranta deplina, sustinand in acest fel cresterea companiei,” adauga Korhonen.

Cu o cifra de afaceri de aproximativ 1,6 miliarde euro si aproximativ 4.600 de angajati, Nokian Tyres este si este cel mai nordic producator de anvelope din lume. Listata la Nasdaq Helsinki, compania promoveaza si faciliteaza sofatul in siguranta, in conditii exigente. Anvelopele sale inovatoare pentru autoturisme de pasageri, camioane si masini grele, sunt comercializate in special in zonele cu zapada, impadurite, si cu conditii de sofat dificile din cauza anotimpurilor schimbatoare. Parte a grupului Nokian Tyres, lantul de distributie de anvelope Vianor cuprinde aprox. 1.500 de magazine in 26 de tari.

Mai mult in Branding, Rebranding,


PUBLICITATE: