Bomba in publicitate: Telekom, fara agentie de la 1 Martie. Media Investment si-a anuntat furnizorii ca parteneriatul cu Telekom expira la 28 februarie
Miercuri, 21 Februarie 2018

Telekom - Rebranding. Credit foto: Spectacular.ro

Media Investment (The Group) si-a informat furnizorii ca parteneriatul cu Telekom expira la 28 februarie, iar Clientul nu a facut niciun anunt oficial privind entitatea care va sprijini, in urmatorii ani, promovarea produselor, serviciilor si imaginii Telekom in Romania, potrivit unor surse adplayers din piata de media.


adplayers. Iulian Toma

Bomba inceputului de an in publicitate: Telekom Romania a ramas fara agentie de la 1 Martie. Media Investment, agentia de media care deruleaza serviciile de promovare in media Telekom Romania si-a informat furnizorii ca parteneriatul cu Telekom expira la 28 februarie, iar Clientul nu a facut niciun anunt oficial privind entitatea care va sprijini, in urmatorii ani, promovarea produselor, serviciilor si imaginii Telekom in Romania, potrivit unor surse adplayers din piata de media.

Pana la ora publicarii articiolului, oficialii agentiei de media nu au putut fi contactati pentru a furniza o pozitie oficiala.

Potrivit informatiilor adplayers, in anunt se arata ca desi Clientul si-a aratat interesul interesul ferm de a pastra vehiculele de comunicare folosite in activitatea sa media, precum si de a beneficia in continuare, fara intrerupere, de proiectele de promovare pe care Media Investment le-a angajat cu furnizorii, agentia de media se delimiteaza de comunicarile pe care furnizorii le-ar putea primi de la client incepand de la 1 Martie intr-o asa-zisa  „Perioada Tranzitorie” pana la anuntul agentiei de media care va angaja formal bugetele.

Agentia de media din cadrul The Group isi exprima increderea ca furnizorii  vor depune toate eforturile  pentru a mentine, in persoana Clientului, aceasi logistica publicitara ce va asigura acestuia continuitate in comunicare, inclusiv in Perioada Tranzitorie.

Actualul partener de media Telekom, Media Investment  se delimiteaza de comenzile si angajamentele financiare pentru serviciile si achizitiile ce urmeaza a fi derulate dupa data de 1 Martie, informand furnizorii ca nu mai poate primi Facturi de servicii angajate dupa sfarsitul lunii februarie.

Mai mult in Licitatii, Conturi,


PUBLICITATE: