Peste 330.000 euro donatie PROFI pentru copii, prin intermediul ONG-urilor dedicate acestora
Joi, 14 Decembrie 2017

Credit. PROFI / PR

Peste 1.200.000 de voturi inregistrate in cadrul campaniei sociale „Te costa 0,00 lei sa ajuti un copil” au determinat felul in care sunt distribuiti cei 1.500.000 de lei  (peste 330.000 de euro) donati  de PROFI  pentru a sustine copii din intreaga tara prin intermediul unor ONG-uri dedicate acestora. Editia 2017 a campaniei de responsabilitate PROFI s-a incheiat in toamna aceasta, iar sumele alocate proiectelor au ajuns deja la ONG-urile participante.

In topul cauzelor sustinute in acest an de catre romani se afla proiecte ce vizeaza sanatatea si educatia. O proportie de peste 38% din suma de 1.500.000 lei i-a revenit celui mai votat proiect inscris in concurs, dedicat sanatatii copiilor, respectiv cel al Asociatiei Descopera Natura, Caii pot ajuta copiii cu autism.

Iata cum se prezinta clasamentul proiectelor din acest an conform voturilor clientilor PROFI, in care podiumul a fost ocupat de catre proiectele pentru SANATATE: Caii pot ajuta copiii cu autism (Asociatia Descopera Natura) – locul 1, EDUCAȚIE: Invat, sa nu fiu sarac (Fundatia FARA) – locul al 2-lea, APARAREA DREPTURILOR COPIILOR: Festivalul Drepturilor Copilului (Federatia Organizatiilor Neguvernamentale pentru Copil) – locul 3. In continuare s-au clasat proiecte care sustin  SPORTUL: Performanta sociala prin sport (Fundatia Special Olympics) – locul 4, INCLUZIUNEA/ SERVICIILE SOCIALE: SOS Centre de consiliere si sprijin pentru copii si parinti (SOS Satele Copiilor Romania) – locul 5, PROTECȚIA MEDIULUI: Natura - cel mai bun Prof (Organizatia Nationala Cercetasii Romaniei) – locul 6, si  CULTURA: One World Romania la scoala (Asociatia One World Romania), locul 7.

„Pentru noi, cei de la Descopera Natura, pozitia intai in clasament pe toata durata campaniei a insemnat un vot de incredere, a insemnat ca munca noastra de aproape 10 ani nu a fost in van, iar rezultatul final inseamna  un sprijin considerabil dat proiectului nostru ”Caii pot ajuta copiii cu autism”. Prin acest  proiect vom putea face, gratuit, interventie terapeutica cu cel putin 200 de copiii cu autism si, de asemenea, vom putea imbunatati semnificativ conditiile in care desfasuram activitatea la Centrul de Activitati Asistate de Animale, al asociatiei noastre,  precum si diseminarea de bune practici in domeniul hipoterapiei la nivel national”, a declarat Mugur Pop, Presedintele Asociatiei Descopera Natura.

Reprezentantii oficiali ai ONG-ului clasat pe locul 2 au transmis, la randul lor, multumiri celor care s-au implicat activ si au donat cateva minute din timpul lor pentru a se informa si a vota proiectele:

„De peste zece ani, sprijinim copii din localitatile sarace sa nu abandoneze scoala. Anul acesta insa este prima data cand o companie contribuie consistent la desfasurarea acestui program. Multumita PROFI si cumparatorilor PROFI, in 2018, peste 200 de copii vor avea tot necesarul pentru a merge la scoala, vor primi o masa calda zilnic si vor fi indrumati de invatatori la temele de acasa, totul pentru a reduce rata ingrijoratoare a abandonului scolar in zonele defavorizate. Multumim ca va pasa!”, a mentionat Regina Bulai, Director, Fundatia FARA.

Campania a avut ca scop implicarea comunitatilor la nivel national si  exersarea spiritului civic. Judetele care s-au remarcat printr-un numar mare de voturi sunt, in ordine, urmatoarele: Ialomita, Teleorman, Dolj, Giurgiu si Suceava. Mecanismul campaniei a constat in „exercitii de bunatate”: informare, alegerea unuia dintre cele sapte proiecte sociale prezentate, scanarea bonului de cumparaturi PROFI la info-chioscurile din magazine si votarea proiectului preferat.

 

Cu magazine prezente in 373 de localitati si o echipa de  aproape 13.000 de oameni, PROFI este reteaua de retail modern cu cea mai mare extindere geografica din Romania. Din 2010 pana in prezent, PROFI a donat peste doua milioane de euro in cadrul campaniilor destinate copiilor. De proiectele sustinute au beneficat peste 250.000 de copii, atat din randurile celor cu probleme de sanatate, integrare sociala sau care provin din medii sociale defavorizate, cat si din al celor cu rezultate  scolare deosebite.

 Mai mult in Responsabilitate Sociala, CSR, Retail


PUBLICITATE: