Rezultatele cautarii dupa : "youtube"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Starile ADDEI continua la Global. ADDA, Desculta
Vineri, 16 Martie 2018
 Noua piesa a artistei face parte din cel de-al treilea sezon a proiectului „Starile”
Un gand bun si o productie cu loc de mai bine. Gerovital, Unirea la Feminin.
Marti, 06 Martie 2018
 "De centenar, alatura-te Unirii la feminin si hai sa ne schimbam povestea in bine! Cumpara produse Gerovital si da sansa la ingrijire personala femeilor din grupurile vulnerabile” invita cea mai recenta reclama a cunoscutei marci din portofoliul Farmec. 
Selly (Global Influencers) a sarbatorit, la 17 ani, recordul de 1.000.000 de abonati pe YouTube
Vineri, 02 Martie 2018
Selly, cel mai tanar vlogger din portofoliul Global Influencers, a ajuns la 1.000.000 de abonati pe canalul sau de YouTube si a sarbatorit alaturi de prieteni ziua de nastere si succesul sau in mediul online, la doar 17 an
Lacoste renunta la emblema crocodilului pentru specii pe cale de disparitie
Joi, 01 Martie 2018
Noua campanie Lacoste „Save Our Species” semnata de BETC Paris face deja valuri in presa de marketing si comunicare americana
Documentar Marea Unire - Romania, la 100 de ani. Lansarea Agerpres s-a bucurat de prezenta Casei Regale a Romaniei.
Sambata, 24 Februarie 2018
 La evenimentul desfasurat la CinemaPRO au fost prezenti Majestatea Sa Margareta, Custodele Coroanei Romane, Alteta Sa Regala Principesa Maria, membri ai Corpului Diplomatic, parteneri ai agentiei, presa centrala, dar si protagonisti ai documentarului
Eat Like A Pro. Beko prelungeste si extinde sponsorizarea cu FC Barcelona ca Partener Principal.
Miercuri, 21 Februarie 2018
Gerard Piqué este noul ambasador global al programului Eat Like a Pro. In cadrul unei conferinte de presa comune sustinuta la stadionul clubului de fotbal FC Barcelona, Camp Nou Auditori 1899, Beko a fost anuntat Partener...
Start in etapa a doua a competitiei de arhitectura premiata cu 15.000 EUR. Imagine Dumbrava Vlasiei
Luni, 19 Februarie 2018
 Premiul, in valoare de 15.000 de euro, este unul dintre cele mai importante acordate vreodata in Romania in cadrul unui concurs de arhitectura, spune Horia Balan, Project Director Dumbrava Vlasiei, despre cea de-a doua etapa a concursului Imagine Dumbrava Vlasiei care deschide inscrierile proiectelor de arhitectura pe site-ul
Filmata la Bucuresti si Barcelona, INNA lanseaza Me Gusta, compusa integral de artista in limba spaniola
Vineri, 16 Februarie 2018
Cu o audienta de aproape 3 milioane de vizionari acumulate in doar doua zile pe canalul 
Nimic de ascuns. Absolut.
Miercuri, 07 Februarie 2018
600.000 de sticle pe zi si "Nothing to hide" (Nimic de ascuns). Absolut.
Sissi (Caroli Foods) incurajeaza consumatorii sa-i aprecieze pe cei dragi. Regia, Razvan Marculescu. Creatie si productie, Fiodor Ad Studio.
Marti, 06 Februarie 2018
Demarata pe 15 decembrie 2017, campania de comunicare a brandului din portofoliul Caroli Foods Group se deruleaza inclusiv in prima saptamana a lunii martie 2018 si consta in 3 spoturi TV care invita consumatorii sa-si arate aprecierea fata de persoanele dragi
Habitat for Humanity Romania si ENGIE eficientizeaza energetic cu 200.000 de euro centrul HOSPICE Casa Sperantei din Brasov
Miercuri, 17 Ianuarie 2018
Valoarea proiectului se ridica la peste 200.000 euro, suma finantata de ENGIE Romania. 
Engie (fosta GDF Suez) continua campania de imagine cu McCann PR
Joi, 11 Ianuarie 2018
 Campania tactica de comunicare „Energia inspira energie” realizata de McCann PR se va derula pe o perioada de doua luni, dupa cum au declarat pentru adplayers responsabilii de relatii publice si este o campanie de comunicare integrata, cu o componenta principala de ATL, constituita dintr-un spot TV de...
Jumatate de milion de vizualizari pentru un produs imposibil de cumparat Mega Image
Joi, 11 Ianuarie 2018
 Reteaua de magazine continua sa se implice in cauza donarii de sange printr-o noua campanie de constientizare, alaturi de Institutul National de Hematologie Transfuzionala si Centrul de Transfuzii Bucuresti.
Publicitate outdoor video pe bicicleta. Tehnologie Kino-mo cu roti display, in Romania prin Perceptum
Miercuri, 10 Ianuarie 2018
 Disponibil in Romania prin Perceptum Concept, noul sistem de promovare outdoor consta intr-un video reflectat din spitele rotilor unei biciclete, in timp ce aceasta se afla in miscare. 
INNA face 75% din bani la export! 80%, evenimente. Lucian Stefan, No.1 din spatele marketingului Global
Marti, 09 Ianuarie 2018
 Marketingul Global pentru INNA aduce 3 din 4 dolari de pe piata internationala, potrivit omului din spatele marketingului si business-ului de entertainment Global Records, Lucian Stefan, CEO al grupului Global.
INNA a luat cu asalt Virgin Radio
Miercuri, 20 Decembrie 2017
 Artista i-a luat prin surprindere pe matinalii de la Virgin Radio, intr-un moment special, un takeover al cladirii.
Noua campanie Volkswagen T-Roc. Spotul TV intra pe ecrane in mai multe tari din Europa
Marti, 12 Decembrie 2017
 Agentiile responsabile pentru campanie sunt DDB Berlin, DDB Hamburg si Adam&Eve DDB Londra
METRO Romania de Craciun cu Geometry Global
Luni, 11 Decembrie 2017
 Spotul TV a fost creat 100% local si este parte din campania integrata de comunicare dezvoltata de METRO la nivel global.
Marketing muzical de sarbatori: INNA pune cele mai de succes piese in Nirvana.
Vineri, 24 Noiembrie 2017
 Pe noul album al artistei Global Records, fanii pot asculta atat single-urile „Gimme Gimme”, „Ruleta”, dar si „Nota de plata” cu The Motans, „Tu si Eu” feat. Carla’s Dreams. In plus, artista va include si alte piese, care vor fi anuntate in curand
Reclamele pentru Farmacia inimii, in doliu. Inima Stelei Popescu s-a oprit.
Joi, 23 Noiembrie 2017
Actrita colosala a scenei de teatru si film romanesti, devenita in ultima vreme si unul dintre personajele principale din spoturile lantului de magazine Catena, Stela Popescu a lasat astazi in inima iubitorilor sai un gol pentru al carui remediu niciun producator de medicamente nu a gasit vreo tableta