Sissi (Caroli Foods) incurajeaza consumatorii sa-i aprecieze pe cei dragi. Regia, Razvan Marculescu. Creatie si productie, Fiodor Ad Studio.
Marti, 06 Februarie 2018

Credit: Caroli Foods Group / Youtube

Echipa Caroli Foods Group si agentia campaniei:

Anamaria Bajan, Marketing, Business Development and PR Executive Director

Alina Lupascu, Category Marketing Manager

Creative & Strategy: Fiodor Ad Studio

Casa de productie: Fiodor Ad Studio

Regizor: Razvan Marculescu

Demarata pe 15 decembrie, campania de comunicare a brandului se deruleaza inclusiv in prima saptamana a lunii martie si consta in 3 spoturi TV care invita consumatorii sa-si arate aprecierea fata de persoanele dragi

adplayers.info

Inspirat de povestea printesei Sissi si de inovatiile pe care aceasta le-a facut in acele timpuri, SISSI, cel mai apreciat brand de sunca din Romania, lanseaza o noua platforma de comunicare prin intermediul careia consumatorii sunt incurajati sa-si arate aprecierea fata de persoanele dragi din viata lor, aanunta responsabikii de comunicare ai celei mai noi campanii.

Demarata pe 15 decembrie, campania de comunicare a brandului se deruleaza inclusiv in prima saptamana a lunii martie si consta in 3 spoturi TV, platforma de felicitari www.sissiromania.ro, pe care consumatorii sunt invitati sa-si arate cat mai des aprecierea, activari in-store, concursuri in digital, si va culmina cu o Gala a Aprecierii pe data de 8 Martie.

Insight

Potrivit autorilor campaniei, noua umbrela sub care SISSI va comunica porneste de la insighturile relevate de un amplu studiu realizat pe tot parcursul anului 2017 de catre Caroli Foods Group, potrivit caruia “o femeie care se simte apreciata, poate realiza lucruri marete, inovatoare… poate chiar schimba lumea!” a trecut testul vremii si este la fel de relevant si astazi.

“Cred cu toata fiinta mea ca o persoana care se simte apreciata poate realiza lucruri marete, ca aprecierile sincere, la obiect si facute dezinteresat pot deschide cu adevarat inimi. Puteti gasi ajutor, nu doar sa transmiteti gandurile voastre de apreciere, ci si sa va gasiti inspiratia in zecile de modele de scrisori de apreciere pe platforma campaniei spune Anamaria Bajan, Director Executiv de Marketing, PR si Business Development al Caroli Foods Group.

Autorii au alaturat mesajului campaniei si formatia Directia 5. “Suntem Directia 5 si suntem primii care ne-am alaturat initiativei Sissi de a incuraja romanii sa-si arate aprecierea. De prea multe ori uitam sa aratam aprecierea persoanelor importante din viata noastra. Uitam sa le spunem cat de mult inseamna pentru noi si cat de mult ne-au ajutat sa fim ceea ce suntem” au explicat Marian Ionescu si Cristian Enache, Directia 5.

„Un mesaj de apreciere, pentru cineva drag este mai mult decat o multumire. Este recunoastere, inspiratie, empatie si caldura sufleteasca. Este modul in care ii facem pe cei care conteaza pentru noi sa se bucure si sa se imbogateasca, sa infloreasca si sa primeasca inapoi ce ne-au dat. Acum e momentul ca o persoana speciala din viata ta sa afle cat de mult o apreciezi.” mai spun artistii de la Directia 5.

“Sunt momente in care un cuvant, un mesaj pozitiv, un gest iti lumineaza ziua, iti readuc zambetul. Insa de cele mai multe ori, uitam sa convertim gandurile invizibile de apreciere in acte vizibile fata de persoanele dragi si speciale din viata noastra. Tocmai de aceea, Sissi te incurajeaza sa-ti arati si tu cat mai des aprecierea, in noua campanie de comunicare. Pentru ca a-ti afisa aprecierea nu tine de timp si de intentie, ci de prioritate si actiune!” a conchis Alina Lupascu, Category Marketing Manager la Caroli Foods Group.

Liderul categoriei “Șunca” pe piata romaneasca, atat in volum cat si in valoare, potrivit producatorului, povestea brandului Sissi este inspirata de povestea Printesei Sissi, pentru care Caroli Foods, din apreciere pentru femei, produce o sunca din carne cu grija aleasa, pentru care s-a indepartat si ultimul firicel de grasime si s-a obtinut o sunca fina, cu 1.5% grasime. Produsele Sissi Șunca din pulpa de porc cu 1.5% grasime, se adreseaza in principal femeii contemporane preocupata de o viata activa, dar atenta in acelasi timp la silueta sa.

Caroli Foods Group

este liderul pietei de carne procesata din Romania, atat in valoare, cat si in volum, potrivit companiei, Caroli Foods Group ofera produse de calitate pentru toate tipurile de consumatori. In prezent, portofoliul comun al Caroli Foods Group include 5 marci: Caroli, Campofrio, Sissi, Maestro si Primo, insumand peste 200 de produse pentru toate gusturile. Totodata, compania detine o fabrica in Pitesti, depozite in toata tara, o flota de peste 200 autoturisme, precum si o retea importanta de distributie.

Infiintata in Romania in 1994, Caroli Foods Group a semnat un parteneriat de tipul joint-venture in 2010 cu Campofrio Foods Group, cel mai important Producator de Carne Procesata din Europa si un nume important la nivel mondial. In 2014, dupa expansiunea companiei mexicane Sigma Alimentos ("Sigma") in Europa prin achizitia Campofrio, Sigma a devenit actionarul majoritar in compania Campofrio.

Incepand cu 1 Septembrie 2017, Caroli Foods Group, liderul pietei de produse din carne procesata din Romania, este in totalitate parte integranta din Sigma, ca urmare a achizitionarii de catre compania mexicana a pachetului de 51% de actiuni, aditional celor 49% deja detinute prin intermediul Campofrio Food Group. Aceasta mutare strategica a fost facuta de catre Caroli Foods Group cu scopul cresterii standardelor de calitate a produselor si deschiderii de noi oportunitati pentru piata din Europa Centrala si de Sud Est.

Sigma Alimentos

Sigma este o companie multinationala, lider in industria alimentara refrigerata, specializata pe productia, comercializarea si distributia de produse alimentare de calitate, inclusiv carne preparata si conservata, branza sau iaurt. Sigma are un portofoliu diversificat de marci de top, 69 de fabrici si opereaza in 18 tari din cele patru regiuni cheie: Mexic, Europa, Statele Unite si America Latina.

Asocierea din 2010 dintre Caroli Foods Group si Campofrio a fost momentul in care compania romaneasca a beneficiat de sprijinul si expertiza internationala a Grupului Campofrio. In 2014, prin expansiunea companiei Sigma in Europa si achizitionarea companiei Campofrio, Sigma a devenit, de asemenea, un actionar minoritar in compania romaneasca urmand ca din Septembrie 2017, Sigma sa devina actionarul majoritar al Caroli Foods Group.

Mai mult in Conturi, Campanii


PUBLICITATE: