Carrefour Messenger ChatBot te duce la magazin, locuri de munca sau reprezentantii retelei Carrefour. Centrade I Cheil a scris codul-sursa.
Miercuri, 04 Aprilie 2018
 

Credit: Centrade I Cheil Romania / Carrefour Romania Youtube

Carrefour Messenger ChatBot te duce la magazin, locuri de munca sau reprezentantii retelei. Centrade I Cheil a scris codul-sursa.

„Practic, functia digital a crescut exponential ca volum de activitate si a devenit parte integrata in toate campaniile noastre de comunicare (in unele cazuri, este chiar punctul de plecare in strategia clientului)” afirma Radu Florescu, CEO Centrade | Cheil South East Europe

adplayers. info

Centrade I Cheil a scris codul-sursa pentru Carrefour Messenger ChatBot. Potrivit reprezentantilor de relatii publice ai companiei conduse de Radu Florescu, agentia de publicitate a adaugat in portofoliul sau un nou proiect de pionierat digital, dezvoltand primul bot lansat de un retailer in Romania. Aplicatia Carrefour ChatBot adreseaza functionalitati cheie pentru business-ul unui retailer, atat pe partea de customer service, cat si recrutare.

„Viitorul este deja aici”, spune Radu Florescu (foto), CEO Centrade | Cheil South East Europe. „Tehnologia rescrie comportamente si, implicit, modul de a face business. Companiile cu care lucram inteleg sa isi adapteze procesele in acest sens, iar acest lucru se vede foarte bine daca analizam proiectele pe care agentia noastra a lucrat in ultimii doi – trei ani”.

„Practic, functia digital a crescut exponential ca volum de activitate si a devenit parte integrata in toate campaniile noastre de comunicare (in unele cazuri, este chiar punctul de plecare in strategia clientului). In ceea ce ne priveste, ne dezvoltam echipa in consecinta, investind tot mai mult in know-how si dezvoltarea resurselor pe zona de digital”, a mai spus Radu Florescu.

Conform reprezentantilor agentiei, Centrade | Cheil a implicat in proiect specialisti care inteleg business-ul clientului si au, totodata, experienta de creatie si digital. Echipa coordonata de Teodor Gurgui, Digital Project Manger, si formata din Alexandru Sucher, Head of Digital Development, Bogdan Deaconescu, Senior Web Developer, Mircea Alexandrescu, Head of Digital Experience, Monica Garbur, Head of AVF Production, Alexandru Buta, Digital Art Director, Ioana Hurjui, Digital Copywriter, a fost prezenta pe parcursul intregului proces, de la momentul primirii brief-ului, la analiza si cercetare, design, dezvoltarea si implementare, comunicare de produs si, in prezent, analiza post-lansare.

„Ne-am concentrat foarte mult pe calitatea interactiunii cu utilizatorii – de la usurinta cu care aplicatia poate fi accesata si folosita, pana la naturaletea intregii experiente”, subliniaza Teodor Gurgui, Digital Project Manger.

„Fiind primul bot dezvoltat local si in-house de catre agentia noastra, am dedicat mult timp cercetarii domeniului per ansamblu. Cu totii am invatat prin intermediul acestui proiect si putem spune ca invatam in continuare, pentru ca acum suntem in etapa post-lansare, care ne ajuta sa verificam functionalitatea sa in timp real si sa o adaptam cat mai bine la comportamentul si nevoile utilizatorilor”.

Centrade | Cheil  a lucrat alaturi de echipele de Resurse Umane si Digital din partea Carrefour pentru un produs usor de folosit si eficient care sa genereze rezultate imediate pe 3 paliere de interes: accesul la piata muncii  - functia Cariere, accesul utilizatorilor la magazinele din retea - functia Magazin, respectiv trimiterea direct catre responsabilii de magazine a mesajelor clientilor – functia Sesizari.

„Am plecat de la trei nevoi diferite de business, pe care le-am integrat intr-o platforma interactiva bazata pe aspecte si situatii concrete” a mai spus managerul de proiect, Teodor Gurgui. „Ne-a preocupat foarte mult mecanismul de aplicare la un job, posibilitatea de a aplica spontan pentru un job, (atunci cand utilizatorul este interesat de o pozitie pe care angajatorul nu o are inca deschisa), permanenta informare a clientilor despre magazinele Carrefour, de exemplu, cataloage valabile, orar, adresa, mijloace de transport etc., si directionarea mult mai rapida a mesajelor si sesizarilor utilizatorilor din social media.”

Gurgui a explicat ca integrarea in platforma de Facebook Messenger a venit ca o decizie fireasca, pentru ca aceasta este accesibila atat celor peste un milion de fani ai Carrefour Romania, cat si celorlalti utilizatori ai canalului de socializare - de la Millennials si Gen Z, la generatiile mature Gen X si Baby Boomers.


Mai mult despre CENTRADE | CHEIL:  ADPLAYERS PROFILE / CENTRADE | CHEIL

Video: Carrefour ChatBot 

Mai mult in Conturi, Business,


PUBLICITATE: