Rezultatele cautarii dupa : "sapte"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 3 4 5 6 7 »
Televiziunea Romana pune piatra de temelie pentru noul sediu al TVR Craiova
Vineri, 03 Noiembrie 2017
 „Este o mare bucurie sa putem pune prima caramida la temelia noului sediu al TVR Craiova”, a declarat Doina Gradea, director general intermar al TVR, despre investitia in noul sediu TVR Craiova care se ridica la suma de 5.241.350 lei si este realizata din fonduri proprii.
Cea mai mare cota de piata din istoria show-ului Vocea Romaniei ( Pro TV )
Sambata, 09 Septembrie 2017
 Prima editie din sezonul sapte, a inregistrat 11,7 puncte de rating si 38,6% market share in publicul comercial (18-49 ani, urban).
Marketing cu burse pentru absolventii de BAC. De la cei care n-au avut 10, dar au fost buni in afaceri
Miercuri, 12 Iulie 2017
Calin Biris, Eliade Rotariu, Lorand Soares Szasz, Eusebiu Burcas, Andrei Tiganas, Ovidiu Oltean si Zoltan Veres au dezvoltat platforme de invatare online, iar impreuna, in cadrul proiectului #nuamfostde10, ofera gratuit cursuri practice in valoare totala de peste 51.000 de euro absolventilor de liceu din 2017, care nu au fost de 10 la BAC.
Noul castigator al concursului pentru logo-ul Bucurestiului, propus validarii publice. Decizia, pe 12.
Sambata, 06 Mai 2017
 In urma descalificarii lucrarii declarate initial castigatoare, juriul concursului organizat de Primaria Capitalei pentru realizarea unui logo reprezentativ al municipiului Bucuresti a desemnat un nou invingator in persoana lui Alexandru Mihai Nenciu, urmatorul clasat in functie de punctaj.
Beko joaca alaturi de Messi si jucatorii Barca sa-si indemne fanii sa castige o excursie la Barcelona
Vineri, 28 Aprilie 2017
Conceputa pe plan global de echipa Beko si reteaua de agentii de publicitate McCann, campania internationala este comunicata in Romania de Bakers Digital Communication pe partea de digital si de agentia de relatii publice si comunicare Image PR.
40% dintre parinti nu si-au dus copilul in parc sa se joace. Beko, Partenerul oficial al jocului.
Miercuri, 12 Aprilie 2017
58% dintre romani se relaxeaza mergand la cumparaturi, in timp ce 74% dintre adulti nu mentioneaza sportul sau mersul la sala/ exercitiile fizice printre activitatile lor preferate pentru petrecerea timpului liber, conform raportului ”World Play Shortage”, parte din Campania Beko ”Partenerul oficial al jocului”
Sportivii cu Sindrom Down aflati in recuperare, la  The XIX Beverwijk G-Judo Tournament 2017
Joi, 30 Martie 2017
 In anul 2016, sportivii Judoka Bears din Riomania, echipa fondata de Asociatiei Down Bucuresti, care foloseste judo adaptat ca terapie de recuperare fizica a persoanelor cu Sindrom Down, au castigat la competitiile europene, o medalie de aur, patru de argint si sapte de bronz si sunt hotarati ca in 2017 sa aibe rezultate mai bune.
De 12 ani a strans peste 2.000 de voluntari si 150 de companii pentru putina caldura celor aflati in nevoie.
Vineri, 10 Martie 2017
"A evolua inseamna sa ramai neincetat in conditia umilitatii, intr-un spatiu care te indeamna pe tine, cel ‚in putere’, sa imbunatatesti configuratia realitatii in care te dezvolti, in care muncesti, in care iti cresti copiii.” Alexandra Tinjala. 20 de ani comunicare din care 12 in voluntariat.
Dero intra partener in economia sociala si doneaza 1% din vanzari in oportunitati pentru femei.
Vineri, 17 Februarie 2017
 Dezvoltata impreuna cu agentiile Engines (Creatie), Kubis interactive (Social media), Mindshare (Media) si Image PR (Relatii publice si comunicare), campania „DERO sustine visurile romancelor” include spot TV dedicat, comunicare in-store si outdoor, comunicare online prin canale de social media (pagina de Facebook DERO, canalul de Youtube DERO), platforma online dedicata...
Accent pe Social Media. Dupa facebook, linkedin si youtube, CEZ Romania pe Twitter si Instagram
Luni, 13 Februarie 2017
Prezent deja de mai bine de un an pe Facebook, Youtube si Linkedin, incepand cu luna ianuarie, Grupul CEZ Romania este prezent in mediul online pe retelele sociale inclusiv pe Twitter (@CEZ_Romania) si Instagram (cez_romania),
Licitatie online de outdoor digital Phoenix Media. Doua campanii de 5.000 eur, cu pornire de 500 eur
Miercuri, 25 Ianuarie 2017
 Programata pe data de 27 ianuarie, intre orele 10:00 si 17:00, licitatia online Phoenix Media are ca obiect doua campanii in valoare de 5.000 de euro net, al caror pret de pornire va fi 500 de euro.
Televiziunea Romana cu ochii pe votul in strainatate la Telejurnalul TVR 1
Joi, 24 Noiembrie 2016
 Timp de o saptamana, incepand din 25 noiembrie, „Telejurnalul” de la ora 20.00 aduce in atentia publicului povestile romanilor care voteaza in afara granitelor
Banca de Alimente a ajutat 18.000 de familii. Programul Carrefour si Crucea Rosie este reluat.
Miercuri, 09 Noiembrie 2016
 Pana acum, clientii  Carrefour Romania au donat in cadrul programului Banca de Alimente aproximativ 210.000 kg de alimente, cu care au fost ajutate aproximativ 18.000 de familii, din toate judetele tarii.
 Viata de dupa Colectiv, documentar la Digi24.
Vineri, 21 Octombrie 2016
Documentarul "Un an. Un minut si o secunda" va fi difuzat la Digi 24 marti, 25 octombrie, de la ora 21.00 apoi va putea fi din nou vizionat la exact un an de la tragicul eveniment pe 30 octombrie, de la ora 22.00.
15 premii pentru design de ambalaj romanesc la Pentawards. Exclusiv adplayers.
Marti, 11 Octombrie 2016
 ie ca vorbim de Ampro Design(2015, 2014, 2013, 2012, 2012), Insus (2015), Remark Studio(2014, 2013), Brandient (2014, 2010) sau Grapefruit (2011, 2009), adplayers va prezinta mai jos premiile companiilor de design si consultanta de brand din Romania care au adus in tara trofeele Pentawards.
BMW, Ursus si Coca-Cola sponsori ai multiculturalismului la Festivalul Ambasadelor 2016
Miercuri, 31 August 2016
Evenimentul ce se desfasoara in perioada 29 august – 4 septembrie isi propune sa fie o conversatie spectaculoasa intre culturile si tarile cu ambasade in Romaniasi este organizat in parteneriat cu agentia McCann PR si sprijinul Romexpo, Avon, Vinarte, IBIS Hotel
Campanie de 1,2 mln. euro Brico Depot. Buget anual de marketing si comunicare de 4 mln. euro
Luni, 25 Aprilie 2016
 Potrivit Andreei Balanescu, Marketing manager Brico Depot 2016, campania de comunicare in media se ve derula prin agenta Zenith Media si va cuprinde canale TV, radio si comunicare digitala.
7 agentii in licitatie de un an. Brico Depot la Havas. 500 Mii euro pe an creatie, strategie si productie
Miercuri, 20 Aprilie 2016
 Potrivit unor surse adplayers apropiate concursului, pe langa Havas Romania, castigatoarea licitatiei, printre agentiile invitate in pitch-ul de creatie strategie si productie de publicitate s-au mai numarat  DDB, GMP, Violet si alte trei nume cu expertiza in categorie
Proiect special impotriva Bolii Parkinson. Peste 72.000 de pacienti lupta doar in Romania.
Luni, 18 Aprilie 2016
 „Instalatia din Lalele”, Inspirata din povestile celor 72.000 de pacienti care lupta cu Boala Parkinson doar in Romania si construita in jurul simbolului international al bolii, laleaua rosie, proiectul transpune artistic prin lumina intermitenta si vibratia lalelelor unul dintre simptomele bine-cunoscute ale  bolii Parkinson, tremorul incontrolabil. 
Parteneriat care aduce Samsung, crestere de 6-8%, activitate si extindere pe 7 piete de la Bucuresti. Centrade Cheil la adplayers report.
Luni, 07 Martie 2016
 Radu Florescu, presedintele grupului Centrade, trece in revista doar cateva din noutatile cu care Centrade Cheil intampina piata in 2016, la intrebarile adplayers report.
« 3 4 5 6 7 »