7 din 100.000 de romani mor la locul de munca. Dedeman isi accidenteaza emblema pentru a atrage atentia asupra sigurantei
Vineri, 27 Aprilie 2018
 

Credit: McCann Bucharest / Dedeman.ro

adplayers. info

7 din 100.000 de romani mor la locul de munca. Dedeman isi accidenteaza emblema pentru a atrage atentia asupra sigurantei si a importantei purtarii echipamentului de protectie pe santier.

Timp de o luna catelul din logo-ul companiei Dedeman nu va mai purta casca de protectie si va aparea usor accidentat, pentru a demonstra vulnerabilitatea in fata accidentelor de pe santier si importanta respectarii normelor de siguranta.

Comunicarea Dedeman are loc in preajma Zilei Mondiale a Sanatatii si Securitatii in Munca, 28 aprilie, in parteneriat cu agentia McCann Worldgroup Romania a initiat o campanie de constientizare care pune accentul pe siguranta si securitatea muncitorilor de pe santiere.

Pentru a-i incuraja pe cei implicati in proiecte de constructii sau renovari sa acorde importanta cuvenita sigurantei lor si a celor din jur, sambata, 28 aprilie, aproximativ 8000 de casti de protectie sunt oferite gratuit clientilor in reteaua de magazine Dedeman. Campania de constientizare este sustinuta si de panouri stradale si o pagina informativa pe site-ul dedeman.ro.

Logo-ul companiei noastre, un caine care poarta cu responsabilitate casca de protectie, este in sine o declaratie de siguranta - Dragos Paval – Presedinte Dedeman.

“In calitate de retailer de materiale de constructii, noi suntem cei care le punem muncitorilor uneltele in maini si am considerat ca este de datoria noastra sa le reamintim cat de important este sa respecte normele de siguranta” spune Dragos Paval – Presedinte Dedeman.

„Logo-ul companiei noastre, un caine care poarta cu responsabilitate casca de protectie, este in sine o declaratie de siguranta. De aceea credem ca aceasta schimbare va atrage atentia asupra riscurilor la care se supun in cazul in care nu poarta casca de protectie pe santier” a mai spus presedintele companiei.

Credit: dedeman.ro /

Ruxandra Papuc, Group Creative Director McCann Worldroup Romania adauga: “Logo-ul Dedeman a fost intotdeauna un simbol al sigurantei asa ca atunci cand am aflat statisticile ne-am dat seama de oportunitatea de-a face o declaratie puternica prin care sa deschidem conversatia. Este important sa facem o prioritate din siguranta la locul de munca si vrem ca logo-ul Dedeman sa devina un reminder constant pentru purtarea castii de protectie.”

Romania, pe primul loc in Europa la accidentele de munca mortale

Statisticile in ceea ce priveste accidentele de munca in Romania sunt ingrijoratoare iar muncitorii din constructii sunt printre cei mai expusi. Conform celui mai recent studiu Eurostat, cu date din 2014, Romania este pe primul loc in Europa in ceea ce priveste accidentele de munca mortale iar sapte din 100.000 de romani isi pierd viata la locul de munca.

McCann Worldgroup Romania are relatii de parteneriat indelungate cu unele dintre cele mai importante companii de pe piata. Din grupul de comunicare McCann WorldGroup Romania fac parte agentiile McCann Bucharest, Momentum, UM, McCann PR si MRM//McCann Romania. La nivel international, este parte a McCann WorldGroup – una dintre cele mai puternice retele de advertising cu birouri in 205 orase din 132 de tari.

Dedeman este afacerea de succes a doi antreprenori romani. Incepand cu 1992, pe parcursul celor peste 25 ani de activitate, au dezvoltat o companie care a inregistrat un succes constant, datorat unei strategii de business desfasurata in jurul clientului, cerintele acestuia si satisfacerea acestora fiind prioritare.

Dedeman in cifre:

-             48 de magazine, doua centre logistice, parc auto propriu;

-             peste 50.000 de produse ce acopera 11 domenii;

-             peste 10.000 de angajati;

-             intre 7.500 – 18.000 mp suprafata unui magazin;

Mai mult despre McCann Bucharest 

Mai mult in Conturi, Responsabilitate Sociala, CSR,


PUBLICITATE: