Rezultatele cautarii dupa : "nationala"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Emisiunea Legile Afacerilor intra pe Profit. Din 4 Octombrie ora 21:00, online si in retelele UPC si Digi
Luni, 24 Septembrie 2018
 Emisiunea moderata de Andrei Cristea intra pe televiziunea Profit.ro, recent aparuta in portofoliul companiei care detine licentele Look TV, Look Plus precum si canalele HD ale celor doua posturi, este receptionata in toata tara, cu acoperirea nationala data de retele de cablu UPC si Digi
TVR solicita ZDF sa prezinte corect stirea despre Marea Unire a romanilor de la 1918
Miercuri, 05 Decembrie 2018
 Materialul, preluat de la Deutsche Presse Agentur, a fost difuzat de televiziunea germana, chiar de Ziua Nationala a Romaniei, sub titlul  « Anexarea Transilvaniei – Romania sarbatoreste aniversarea de 100 de ani ».
ARMAD pune protectia datelor personale pe prima pagina a autoritatilor
Joi, 12 Noiembrie 2009
 Asociatia Romana de Marketing Direct (ARMAD) in colaborare cu Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) organizeaza joi, 19 noimebrie evenimentul “Marketing direct si protectia datelor personale”
AGERPRES si CERT-RO invita jurnalistii la Cursul de Securitate Cibernetica special dedicat
Miercuri, 12 Iulie 2017
 Agentia Nationala de Presa si Centrul National de Raspuns la Incidente de Securitate Cibernetica organizeaza, pentru al doilea an consecutiv, Cursul de securitate cibernetica destinat jurnalistilor, care va avea loc in perioada 22-24 august 2017, la sediul CERT-RO, anunta Agerpres.
Descopera Rosia Montana, nu aurul sau Maia Morgenstern. Campanie sociala semnata de Papaya.
Duminca, 17 Iunie 2012
 Un spot rar, pentru o cauza nationala rara. Aurul si afacerile, contra omului care se vede nevoit sa fie dat afara din pamantul sau, de o miza care nu este a sa, a urmasilor lui si urmasilor urmasilor lui. Nu stim daca spotul Rosia Montana va castiga vreun premiu la festivalurile de publicitate. Adplayers se grabeste sa felicite insa una dintre cele mai bune idei si executii apartinand...
Rebranding Metamob, de Inoveo
Marti, 25 Octombrie 2016
 Inoveo finalizeaza procesul de rebranding pentru Metamob, principalul producator de panza panglica si panze de gater din Romania cu retea nationala de distributie si servicii de intretinere a acestor produse. 
PROFI a devenit partener principal al Federatiei Romane de Handbal
Miercuri, 12 Ianuarie 2022
 “Sustinand echipa nationala feminina timp de mai multi ani am putut remarca eforturile consecvente ale FRH, iar asta ne-a determinat sa ne extindem sutinerea catre toate tipurile de activitati pe care le promoveaza federatia: loturile masculine si feminine, echipele nationale de seniori, tineret, cadeti,...
Prima promotie a doua companii PepsiCo, in Romania
Joi, 08 Februarie 2007
Promotia "Pepsi si Lay’s dubleaza distractia!" este prima campanie nationala Pepsi desfasurata in Romania, in care s-au asociat doua produse diferite si doua companii distincte, ambele fiind aflate sub umbrela PepsiCo
Hagi ar putea marca 200.000 EUR in casieria Gazetei Sporturilor
Miercuri, 19 Noiembrie 2008
 Distribuit intr-un tiraj de 120.000 de exemplare, pachetul de 10 LEI cu ziar, DVD si Revista  „Hagi – cele mai bune momente la...
Spotlight da Creditul ipotecar în 7 zile de la Domenia Credit
Marti, 10 Aprilie 2007
Campania pentru Creditul ipotecar in 7 zile” se desfasoara pe TV, internet, presa locala si nationala: TV (posturile alese sunt Realitatea TV si 8 statii locale Pro TV), portaluri, site-uri de business si site-uri de anunturi imobiliare, in presa locala si nationala, precum si in publicatiile de anunturi imobiliare
Saatchi & Saatchi X asigura penetrarea Chio Chips
Miercuri, 21 Februarie 2007
Agentia de publicitate a conceput o campanie bazata pe ideea de « potrivire », pornind de la cerinta clientului de a organiza o promotie nationala pentru întreg portofoliul de produse Chio Chips, "care sa sustina pe de-o parte vânzarile si pe de alta parte sa asigure penetrarea produsului într-un numar cât mai mare de magazine"
Stejar intra in Nationala de rugby
Joi, 28 Iunie 2007
Potrivit agentiei Brands & Bears, noua campanie are ca punct de plecare parteneriatul cu echipa nationala de rugby a Romaniei, iar pentru spotul tv a fost ales un regizor fost jucator al sportului cu balonul oval
Notariate Gratuite! Doar de  Ziua portilor deschise.
Vineri, 16 Octombrie 2015
 
Buget de 124.000 EUR pentru comunicarea DHL Express 12:00
Joi, 29 Noiembrie 2007
Cea mai recenta campanie pentru DHL s-a derulat in Romania in perioada 1 octombrie – 30 noiembrie 2007 si a constat in spoturi TV (difuzate pe canalul Realitatea TV), ad-uri in presa nationala si locala (Iasi, Timis, Arad, Vrancea, Cluj, Brasov, Constanta), bannere pe Internet, panouri indoor (aeroporturi si business centere) si outdoor (Bucuresti si tara)
Iese sau închidem pravalia Rock’n’Roll la TVR50
Miercuri, 27 Septembrie 2006
Atelierul de comunicare neconventionala de la Headvertising a dat un eveniment "mamut" în curtea Televiziunii Române, spune agentia, pentru a comemora cinci decenii de televiziune nationala si lansarea noii grile
Concursul de film „Doi pe un balansoar” este deschis pâna la 15 februarie
Vineri, 18 Ianuarie 2008
Premiat cu 3100 EUR, concursul de film de scurt metraj pe tema discriminarii romilor, “Doi pe un balansoar” este organizat de Secretariatul General al Guvernului si Agentia Nationala pentru Romi si este...
Maximize face rebrandingul Finansbank în Credit Europe Bank România
Vineri, 23 Februarie 2007
Ca urmare a achizitionarii pachetul de control Finansbank de catre Banca Nationala a Greciei, în primul trimestru al anului 2007, Finansbank România îsi va schimba numele în Credit Europe Bank România, agentia de publicitate desemnata sa se ocupe de implementarea si comunicarea rebrandingului fiind Maximize Communications
Peste 200 mii EUR in campania DERO “50 de ani. Mindshare, Engines, Image, Kubis, Syscom Digital
Marti, 04 Octombrie 2016
 Agentiile care dezvolta cea mai recenta campanie declinata 360˚ a marcii de detergent sunt Engines (creatie), Mindshare (Media), Image PR (relatii publice si comunicare) si Kubis interactive (social Media). Promotia nationala este administrata de agentia de marketing digital Syscom Digital.
TV
Toamna se numara productiile. Haine noi la Agro TV.
Vineri, 30 Septembrie 2016
 Potrivit reprezentantilor postului, gradul de acoperire nationala este de peste 90%, prin retelele de distributie prin cablu si prin satelit, emisiunile Agro TV sunt disponibile unui numar de 5.5 milioane abonati/locuinte, aproximativ 15 milioane de persoane.
ANPH a ales Media Insight
Luni, 11 Decembrie 2006
Aleasa prin licitatie publica, agentia de media va oferi servicii media de cumparare, de planificare strategica si tactica, monitorizare, cercetare, precum evaluare si post-evaluare media pentru Autoritatea Nationala pentru Persoanele cu Handicap
« 1 2 3 4 5 »