Sanatatea 360 de grade. MedLife si Godmother au adus starea de bine la festivalurile de muzica ale verii
Luni, 09 Octombrie 2023

,, Festivalurile, cu momentele de ragaz si de distractie, sunt esentiale pentru echilibrul fizic si emotional al fiecaruia dintre noi, un cod pe care noi il respectam la MedLife si un motiv pentru care suntem si vom ramane un partener activ in mentinerea unei stari de bine in randul festivalierilor. Altfel spus, acolo unde sunt oameni, suntem si noi, asigurandu-ne ca totul este bine”, a declarat Ina Badarau - Ilie, Head of Communications MedLife.

AdPlayers. info

Cea mai mare retea nationala de servicii medicale private, MedLife, crede ca sanatatea trebuie abordata holistic, minte si trup, importanta sanatatii mintale si a celei emotionale fiind uriasa in contextul post pandemic, al razboiului din Ucraina si al amenintarii unei noi crize economice.

De aceea, si in acest an, MedLife a fost alaturi de sutele de mii de oameni care au ales sa evadeze in muzica si comunitate, fiind partener al celor mai indragite festivaluri ale verii: Electric Castle, Summer Well, Smida, Jazz in the Park, SoNoRo si nu numai.

„Impreuna facem Romania bine, spunem noi si de aproape trei decenii ne straduim sa si facem. O tara sanatoasa e o tara mai fericita, iar noi, ca lider de piata, trebuie sa acoperim toate aspectele care tin de sanatatea unei societati, de la cea fizica, la cea mintala sau emotionala. Festivalurile, cu momentele de ragaz si de distractie, sunt esentiale pentru echilibrul fizic si emotional al fiecaruia dintre noi, un cod pe care noi il respectam la MedLife si un motiv pentru care suntem si vom ramane un partener activ in mentinerea unei stari de bine in randul festivalierilor. Altfel spus, acolo unde sunt oameni, suntem si noi, asigurandu-ne ca totul este bine”, a declarat Ina Badarau - Ilie, Head of Communications MedLife.

„Brandurile au un rol important in construirea experientei de festival, iar daca pentru industrii precum FMCG, beauty sau fashion festivalurile sunt un context perfect de exprimare, pentru un brand medical crearea unei activari relevante vine cu mai multe provocari, mesajele transmise fiind dintr-o zona mult mai serioasa”, spune Florentina Grosu, Brand Communications Manager MedLife.

,,Oamenii nu vin la festival sa se gandeasca la probleme sau sa isi faca griji. De aceea, am ales sa ne concentram pe un mesaj pozitiv, inradacinat in filosofia de brand, si sa ii ajutam pe cei prezenti sa fie bine, pentru a se bucura din plin de toata experienta acestor evenimente. Am creat spatiul perfect pentru relaxare, recharge, introspectie, educatie, entertainment, MedLife fiind astfel partenerul care a ajutat zeci de mii de oameni sa isi mentina mood-ul de distractie la cele mai inalte cote. Dincolo de cifrele din rapoarte, pentru noi satisfactia cea mai mare a fost data de zambetele si multumirile oamenilor pe care i-am cunoscut in aceasta vara si credem ca prin astfel de actiuni reusim sa ne conectam cu publicul nostru si sa prezentam cu adevarat personalitatea brandului”, a adaugat Florentina Grosu.


„Cu MedLife esti bine la festival”

Sub conceptul agentiei Godmother „Cu MedLife esti bine la festival”, furnizorul de servicii medicale a creat un spatiu de reconectare emotionala si entertainment - MedLife Energy Boost Camp -centrat in jurul instalatiei de oglinzi MedLife Mirrors si completat de o zona de relaxare & recharge, formata din lounge-ul cu pufi, incarcatoare mobile si o cabina foto.

Peste 11.000 de persoane au interactionat cu oglinzile MedLife Mirrors

O metafora a transformarii si introspectiei, locul in care iti poti raspunde zambind la intrebarea: Esti bine?

Instalatia este formata dintr-un ansamblu complex, care a cuprins o zona foto in forma de inima, simbolul reprezentativ al brandului MedLife, mesajul principal ESTI BINE creat sub forma unor litere volumetrice din oglinzi si diferite oglinzi interactive – Magic Mirror, oglinzi care distorsioneaza, oglinda fata-verso. Una dintre principalele atractii a fost oglinda X-RAY, dotata cu un sistem LED kinetic, ce reflecta imaginile oamenilor intr-o forma similara cu cele de la o radiografie.

Peste 11.000 de persoane au interactionat cu oglinzile MedLife de-a lungul celor 4 evenimente, peste 60.000 facand poze in cadrul inimii, iar peste 5.500 distrandu-se in fata ecranului X-RAY.

Totodata, in cadrul festivalurilor mari, Electric Castle si Summer Well, MedLife a asigurat gratuit consultatii de asistenta medicala generala, prin intermediul cabinetelor medicale mobile, precum si masaj terapeutic, prin intermediul specialistilor Relax Life.

10 ateliere de wellbeing MedLife in cadrul Electric Castle si Summer Well

Pentru a oferi sprijin complet festivalierilor, MedLife a organizat in cadrul Electric Castle si Summer Well 10 ateliere de wellbeing, cu informatii practice despre cum se poate obtine sau imbunatati starea de bine fizica si mentala, oricand si oriunde.

Peste 400 de participanti la festival au participat la workshop-uri, implicandu-se in discutiile sustinute de echipe formate din medicii buni ai MedLife, specializati pe diferite arii, precum medicina interna, gastroenterologie, nutritie, psihiatrie, chirurgie mamara, dar si alti specialisti - mixologisti, antrenori de fitness sau yoga, fotograf.

Povesti la care oamenii sa rezoneze natural

„Suntem genul de agentie care isi doreste mereu sa creeze povesti la care oamenii sa rezoneze natural si - mai mult - sa aduca si un plus de bine in viata celor cu care interactionam. Nu ne plac BTL-ismele fortate, care nu au nicio legatura cu ceea ce inseamna un brand, un proiect!”, a declarat Anca Moraru, Head Of Events Godmother.

,,La MedLife ne-a inspirat faptul ca este genul de companie care sustine oamenii din festivaluri de ani de zile, le ofera confort, ii indruma fara a-i judeca si le deschide perspective diverse ale felului in care isi pot construi starea de bine. Ne-am dorit sa ne uitam in oglinda, sa vedem impreuna aceste perspective si sa gasim cai de a ne imbunatati fiecare zi, fiecare moment. Atelierele in oglinda, cele in care medici si specialisti din domenii diverse au povestit cu festivalierii despre mituri, despre comportamente, despre decizii si abordari, putem spune ca au fost super cool. S-a ras mult, s-a invatat, s-au adresat intrebari si s-au descoperit fatete multiple ale vietii de festivalier si nu numai. Acum stim exact ce sa facem cu degetele stresate de tastatura si ne este si mai clar ca o bucata de slana sau o zeama de varza nu „dreg” un consum de alcool peste masura. Sa fie festivaluri si stare de bine!”, a mai spus Anca Moraru.

MedLife continua sa ofere sanatate 360 de grade, oriunde ai fi,  prin cea mai mare platforma de preventie, diagnostic si tratament din Romania.

Credite complete

Echipa implicata in proiect din partea MedLife Romania:

Mirela Dogaru – Director Comercial MedLife

Ina Badarau Ilie – Head of Communications MedLife

Florentina Grosu – Brand Communications Manager

Andreea Cristea - Corporate Communications Manager

Alina Dobra - Brand Communications Manager

Diana Ionascu - Brand Communications Manager

Alina Neagu – Digital Marketing  Manager

Mihnea Brasoveanu – Digital Marketing Specialist

Costin Martin – Digital Marketing Specialist

 

Echipa implicata in proiect din partea Godmother:

Alice Gavril - Client Service Director & Managing Partner

Anca Moraru – Head of Events

Cristina Maria Rotaru – BTL Account Manager

Ana Morarescu – BTL Account Executive

Ema Tudorache – Pitch Lead

Dan Bondrea – Creative Director

Gabi Niculae -  Art Director

Rares Antemir – Copywriter

Claudiu Lovin – Production Director

George Anghelescu – Architect

 

Sistemul Medical MedLife

Sistemul Medical MedLife a pornit acum aproape trei decenii, s-a dezvoltat sanatos si a devenit cel mai mare furnizor de servicii medicale private din Romania. Antreprenorii romani, care au pus bazele acestei companii, au investit si s-au implicat pentru a aduce schimbare in sistemul de sanatate romanesc, au crezut in inovatie si au indraznit sa tinteasca cat mai sus, pentru a oferi pacientilor romani calitate, profesionalism, grija si respect pentru nevoile lor.

Compania opereaza cea mai extinsa retea de clinici, una din marile retele de laboratoare medicale, spitale generale si specializate si are cea mai mare baza de clienti corporate pentru Pachete de Preventie in Sanatate din tara. Este, de asemenea, din punct de vedere al vanzarilor, unul dintre cei mai mari jucatori de servicii medicale private din Europa Centrala si de Est.

Godmother

Godmother este o agentie de publicitate cu 25 de ani de experienta, peste 1000 de evenimente implementate si o echipa de profesionisti seniori pentru care implementarea impecabila, inovarea si perfectionarea constanta reprezinta standardul.

Mai mult in Campanii, Entertainment, Parteneriate

 


PUBLICITATE: