Rezultatele cautarii dupa : "mass"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Nicio saptamana fara peste. United Marketing Partner a pescuit Alfredo Seafood (Romfood Trading)
Miercuri, 14 Decembrie 2016
 In urma parteneriatului, United Marketing Partner este responsabila de coordonarea tuturor activitatilor strategice de comunicare, de relatii cu presa, de organizare de evenimente, creatie si planificare de media.
LPF vrea cresterea numarului de spectatori si clientilor de publicitate
Vineri, 14 Octombrie 2016
 Liga Profesionista de Fotbal isi propune, in noul sezon, sa creasca numarul suporterilor prezenti pe stadion si al companiilor interesate de comunicarea directa cu fanii fotbalului profesionist. 
Romania fara castele si conace. ARCHÉ Heritage a inventariat dezastrul monumentelor uitate.
Joi, 13 Octombrie 2016
 Dintre cele 744 de castele si conace cercetate, 101 au fost reabilitate de curand ori sunt in curs de reabilitare, 226 au beneficiat de mentenanta, fiind in stare buna de conservare, 326 sunt in stare medie sau proasta de conservare, 59 sunt in precolaps si 30 in ruina.
Pe o piata fast-food dominata de multinationale, un lant romanesc comunica 30 de restaurante
Luni, 26 Septembrie 2016
 United Marketing Partner comunica reteaua Spartan, care numara 30 de restaurante, dintre care 10 sunt restaurante proprii si alte 20 sunt in sistem de franciza, deschise in capitala si in 15 orase din tara
Buget de 200.000 EUR pentru lansarea Forever 21. Surse adplayers.
Vineri, 02 Septembrie 2016
 Desi nu a comentat valoarea investitiei, agentia McCann PR, care a coordonat campania de comunicare dedicata lansarii brand-ului Forever 21 in Romania, a dezvaluit adplayers ca aceasta a avut focus pe zona de PR, radio, OOH, social media si parteneriate strategice
Bugetul de comunicare Nokian Tyres la McCann PR
Luni, 08 August 2016
 Cu vanzari de aproximativ 1,4 miliarde de euro si 4,400 de angajati, Nokian Tyres produce anvelope auto, anvelope pentru vehicule si utilaje grele si materiale de resapare pentru anvelope de camion
News.ro si mediaTRUST vand integrat servicii de agentie de stiri si monitorizare
Joi, 04 August 2016
 Cele doua agentii isi propun sa raspunda nevoilor clientilor de a avea, in acelasi pachet, atat servicii de calitate specifice agentiei de presa, precum fluxuri de stiri pe toate domeniile, comunicate si fotografie de presa, cat si servicii complete de monitorizare: internet, social media, presa scrisa, radio si TV.
 Pierderi de 50% din achizitii online. 22 mln USD din adblocking. SAP Exchange Media promite eficienta.
Vineri, 03 Iunie 2016
 Campanii-pilot si teste sunt realizate deja cu unele dintre cele mai mari companii la nivel mondial, inclusiv Beiersdorf (Nivea), Deutsche Post DHL Group (SIMSme) si Ernst & Young
Noua directie Spune Da. Campanie Danonino integrata si strategie de comunicare nisata.
Vineri, 06 Mai 2016
Sustinuta prin spot TV, concursuri radio, activari in-store si evenimente dedicate parintilor, la implementarea campaniei Danonino „Spune Da” a participat o echipa multidisciplinara care a reunit specialisti Danone, Syscom Digital,
Rogalski Damaschin PR a convins Asociatia Casiopeea in proiectele de strangere de fonduri pentru femeile afectate de cancerul la san
Joi, 14 Aprilie 2016
 Organizatoare de curse si marsuri roz pentru sustinerea femeilor afectate de cancerul de san, Asociatia Casiopeea are ca scop strangerea de fonduri pentru achizitionarea si donarea de proteze mamare femeilor care au suferit o mastectomie.
IAA
I-a ales. Predoiu, Presedinte. Iavorschi, Olteanu, Nitu, Trandafir. Barsan, Ungar, Horhoianu, Baias, Antal si Enache in Consiliul IAA.
Vineri, 18 Martie 2016
 
IAA
Alegeri la IAA 2016. Multi veniti, putini chemati: 11. Exclusiv adplayers.
Joi, 17 Martie 2016
 Maria Predoiu, P&G este propusa pentru Presedinte. Alti 10 membri si 3 cenzori vor fi alesi de la clienti, agentii si media.
Selectie si buget de PR de peste 50.000 de euro castigate de Rogalski Damaschin Public Relations
Luni, 15 Februarie 2016
 In urma unui proces de selectie, agentia de relatii publice si comunicare a castigat de curand contul EuroGsm

Presa locala a ramas relevanta. Atat in publicul atins cat si in publicitate.
Joi, 28 Ianuarie 2016
 Conferinta BRAT: Publicatiile locale au ramas relevante, atat sub aspectul publicului atins cat si al pietei de publicitate, chiar in contextul schimbarilor generate de criza economica si dezvoltarea mediului online.
Primul instrument de masurare a audientei OOH TV trece de ARMA si ARIA. Digital Indoor TV Analytics.
Joi, 03 Decembrie 2015
 
DNA inspira marketingul. RockZone baga la racoare!
Joi, 13 August 2015
 Cu aspiratii de emisie in FM, desi deocamdata emite doar online, 
Dupa Rusia, deschide al doilea birou in limba romana. Action Global Communications, la Chisinau!
Vineri, 22 Mai 2015
 Cu 15 ani pe piata din Romania, agentia de la Bucuresti a inregistrat la sfarsitul anului trecut o cifra de afaceri de aproximativ 330.000 de euro.
Se cauta 6 oameni pentru comunicare de 1 Mil. EUR! Internship la Image PR.
Joi, 14 Mai 2015
 Cu o cifra de afaceri de aproape 1 Mil. EUR si venituri din comisioane de peste 500.000 EUR, Image PR cauta o noua serie de sase “Interni” care vor ramane intr-o agentie ce numara astazi 26 de oameni
La ce se uita lumea: Tv, Computer, Tableta sau Mobil?
Luni, 20 Aprilie 2015
 49% urmaresc mai mult programele video live daca sunt conectate la Social Media, 76% apreciaza libertatea de a fi conectat oriunde, oricand iar cand este vorba despre dimensiunile ecranului 63% considera ca mai mare inseamna mai bine

ActiveWatch se solidarizeaza cu jurnalistul Catalin Tolontan
Luni, 25 August 2014
 „Constatam cu ingrijorare ca vocile independente si nepartizane devin, indeobste in perioadele electorale, tinte ale unor incercari de decredibilizare lipsite de scrupule, intr-un razboi mediatic dominat de interesele de grup ale unor actori politici”, precizeaza ActiveWatch.
« 1 2 3 4 5 »