Selectie si buget de PR de peste 50.000 de euro castigate de Rogalski Damaschin Public Relations
Luni, 15 Februarie 2016
 
sursa foto: eurogsm.ro 

adplayers. Iulian Toma

Cont de PR de peste 50.000 de euro la Rogalski Damaschin Public Relations. Agentia de relatii publice si comunicare a castigat de curand contul EuroGsm. Contactati telefonic de catre adplayers, oficialii agentiei de comunicare nu au comentat valoarea bugetului.

Buget de peste 50.000 de euro

Potrivit unor surse adplayers din piata de profil, bugetul de relatii publice si comunicare al Euro Gsm ar putea depasi 50.000 de euro. Unul dintre cei mai mari retaileri din telecom, EuroGsm are o retea de magazine extinsa la 112 unitati in 81 de orase.

Potrivit reprezentantilor de comunicare, selectia Rogalski Damaschin Public Relations a fost realizata in urma unui proces atent de evaluare, in care au fost luate in calcul atat expertiza agentiei pe domeniul IT&C, proiectele si campaniile desfasurate, cat si creativitatea in rezolvarea brief-ului transmis de reprezentantii companiilor. In urma selectiei, agentia va asigura servicii de comunicare integrata, gestionand atat reputatia companiei la nivel corporatist cat si relatia cu influentatorii si clientii brandului.

”Asteptam cu mare interes demararea proiectelor pe care le-am planificat alaturi de echipa Rogalski Damaschin PR si avem mare incredere in viziunea acestora si in abilitatea de sustinerea eforturilor noastre de comunicare pentru perioada imediat urmatoare” a declarat Alina Spanu, Marketing Manager EuroGsm.

„Intr-o periodain care comertul online si offline devin din ce in ce mai convergente, ne bucuram sa fim alaturi de un jucator recunoscut in aceasta piatasi sareusim impreunasa gasim cele mai potrivite solutii de comunicare”a declarat Alina Damaschin, Creative Leader si Head of Consumer PR in cadrul Rogalski Damaschin PR.

Colaborarea include serviciile cheie ale agentiei Rogalski Damaschin PR: strategie de comunicare, strategie de continut, gestionarea relatiei cu mass-media si cu lideriide opinie, consultanta pentru comunicarea in social media si realizare de evenimente.

Despre agentia Rogalski Damaschin Public Relations

Rogalski Damaschin Public Relations este agentia de PR care sustine ca prin comunicare intreaga comunitate poate sa evolueze, intr-o perioada in care consumatorii au asteptari din ce in ce mai mari de la branduri, companii si lideri. Misiunea agentiei este sa creeze un impact social si economic pozitiv, prin idei care inspira schimbarea in bine. Agentia promoveaza in practica si limbajul curent al PR-ului conceptul de “good advocacy”, care desemneaza o comunicare militanta, onesta si creativa, de natura sa genereze continut valoros si rezultate pozitive atat pentru companii, cat si pentru consumatori.  

Mai mult in Licitatii, PR


PUBLICITATE: