Campania "Votez pentru Sanatate" de IMAGE PR, in finala SABRE GOLD AWARDS
Miercuri, 19 Aprilie 2017

sursa: Image PR

 IMAGE PR este pe lista finalistilor la SABRE Gold Awards EMEA 2017, la categoria Educatie Publica, cu campania ,,Votez pentru Sanatate”, desfasurata pe parcursul lunilor octombrie si noiembrie 2016 pentru Asociatia Romana a Producatorilor Internationali de Medicamente (ARPIM)

adplayers.info

IMAGE PR este pe lista finalistilor la SABRE Gold Awards EMEA 2017, la categoria Educatie Publica, cu campania ,,Votez pentru Sanatate”, desfasurata pe parcursul lunilor octombrie si noiembrie 2016 pentru Asociatia Romana a Producatorilor Internationali de Medicamente (ARPIM). Campania a primit in luna decembrie a anului 2016 si premiul pentru ,,Campanii sociale si de informare” acordat de catre Colegiul Farmacistilor din Romania.

Organizata in contextul alegerilor parlamentare de la finalul anului 2016, potrivit agentiei, campania „Votez pentru Sanatate” a avut obiectivul de a genera o dezbatere nationala, prin responsabilizarea decidentilor si a populatiei cu privire la nevoia acuta de transformare a sistemului medical. Timp de doua luni inaintea alegerilor parlamentare din 2016, campania a pus sanatatea sub microscop, subiectul fiind dezbatut pe larg in mass-media, dar si inclus de principalele partide in programele lor politice.


Website-ul campaniei Votez pentru Sanatate ( votezpentrusanatate.ro )

In ciuda intervalului scurt de timp in care s-a desfasurat, conform reprezentilor de comunicare, campania a reusit sa mobilizeze toate vocile din sistemul de sanatate, de la pacienti la medici, farmacisti, producatori de medicamente si chiar reprezentanti ai mediului de afaceri, reuniti in Coalitia cu acelasi nume.

,,Ne bucura faptul ca viziunea si efortul echipei implicate in dezvoltarea campaniei „Votez pentru Sanatate” au fost rasplatite nu doar la nivelul rezultatelor excelente inregistrate in urma acesteia, ci si in ceea ce priveste recunoasterea internationala la nivelul industriei de comunicare, cu atat mai mult cu cat competitia SABRE Awards premiaza cele mai strategice, creative si eficiente campanii”, a declarat Iulia Tanase, Managing Partner IMAGE PR.

Peste 2.400 de campanii au fost inscrise in editia de anul acesta a competitiei, acestea fiind evaluate de mai bine de 40 de profesionisti de talie mondiala din domeniu. Ceremonia de premiere SABRE Awards EMEA va avea loc pe data de 23 mai, la Londra.

„Prin campania “Votez pentru Sanatate” ne-am dorit sa atragem atentia ca, pentru imbunatatirea sistemului de sanatate din Romania este nevoie de o strategie pe termen lung, de o abordare interdisciplinara si de o viziune integrata. Aceasta nominalizare ne confirma inca o data faptul ca am desfasurat impreuna cu IMAGE PR o campanie de comunicare de succes, care nu doar ca a implicat toti actorii din Sanatate, dar a reusit sa atraga atentia publicului si a decidentilor asupra nevoii de regandire a sistemului de sanatate”, a declarat Liviu Popescu, Director Relatii Externe in cadrul Asociatiei Romane a Producatorilor Internationali de Medicamente (ARPIM).

Organizata de The Holmes Group, competitia SABRE (Superior Achievement in Branding, Reputation and Engagement) Awards este una dintre cele mai prestigioase competitii de relatii publice la nivel mondial.

Mai mult despre Image PR

Mai mult in PR, Festival, Conturi


PUBLICITATE: