Bugetul de comunicare Nokian Tyres la McCann PR
Luni, 08 August 2016


sursa foto: www.nokiantyres.com

Cu vanzari de aproximativ 1,4 miliarde de euro si 4,400 de angajati, Nokian Tyres produce anvelope auto, anvelope pentru vehicule si utilaje grele si materiale de resapare pentru anvelope de camion


adplayers. info

Dupa ce a demarat colaborarea la nivel global cu agentiile McCann Worldgroup, Nokian Tyres, cel mai nordic producator de anvelope din lume, a inceput din luna august colaborarea cu echipa McCann PR Romania care va fi responsabila pentru comunicarea si activitatile de PR ale brandului in Romania.

„Nokian Tyres e o marca de prestigiu si traditie – si mai ales cu o poveste fascinanta. Felul in care oamenii si produsele Nokian Tyres poarta cu mandrie aceasta istorie, care se intinde pana dincolo de cercul polar, face ca alaturarea de forte cu McCann PR sa fie un motiv de mandrie pentru noi. Povestea pe care o vom spune impreuna, al unui nume cu o origine si o dezvoltare remarcabile, se potriveste perfect cu dorinta noastra de a promova un brand printr-o conversatie care implica si educa publicul si iiprovoacaacestuia – adevaratul „content marketing”, a declarat Imola Zoltan, Managing Director McCann PR Romania.

Potrivit reprezentantilor agentiei, colaborarea include consultanta in comunicarea corporatista si in comunicarea de produs, gestionarea relatiei cu presa, organizarea evenimentelor externe ale companiei, precum si activitati ce includ testarea produselor Nokian Tyres pe piata locala. Alegerea agentiei a fost facuta in baza unei experiente anterioare bune, pe care compania a avut-o la nivel international cu reteaua McCann Worldgroup.

"Nokian Tyres este un brand foarte puternic si este prima alegere a consumatorilor in tarile nordice si Rusia, tari cunoscute pentru conditiile climatice si de relief specifice si extrem de solicitante. Cu toate acestea, in ultimii ani, ne extindem rapid pe noi piete si avem nevoie de parteneri locali puternici care sa ne sprijine in aceasta crestere", spune Lukas LIBAL, director de marketing pentru Nokian Tyres Europa.

McCann Worldgroup este responsabil pentru comunicarea globala a brandului finlandez de anvelope Nokian Tyres, incepand cu anul trecut. Pana in prezent, agentia a dezvoltat concepte creative, de ATL si BTL, fiind responsabila si pentru dezvoltarea relatiilor cu mass-media si gestionarea canalelor digitale si de social media pe toate pietele. Incepand cu luna august, agentia va fi, de asemenea, responsabila pentru servicii de full - PR pe pietele din Romania, Republica Ceha, Germania, Polonia, Bulgaria, Franta si Italia.

Nokian Tyres (www.nokiantyres.com) a fost fondata in 1988, iar radacinile companiei dateaza inca din 1898, cand a luat fiinta compania finlandeza a cauciucului (Suomen Gummitehdas Oy). Compania este cel mai nordic producator de anvelope din lume, care are rolul de a promovasi facilita conducerea in siguranta a autovehiculelor in conditii dificile de drum. Anvelopele inovatoare pentru autoturisme, camioane si masini grele sunt testate inclusiv in Ivalo, la 300 de kilometri dincolo de cercul arctic, unde compania are peste 100km de circuit; produsele sunt comercializate in principal in zonele cu zapada, paduri si conditii de rulare dificile, cauzate de specificul fiecarui anotimp.

In 2015, vanzarile nete ale companiei au fost de aproximativ 1,4 miliarde de euro si compania a inregistrat 4.400 de angajati la sfarsitul anului. Nokian Tyres este listata la bursa Nasdaq din Helsinki, iar unitatile de productie sunt situate in Finlanda si Rusia. La sediul central din Nokia, Finlanda, se realizeaza cercetari avansate si teste pe prototipuri de produs, cu scopul unei dezvoltari continue a produselor Nokian Tyres. Fabrica Nokian Tyres produce anvelope auto, anvelope pentru vehicule si utilaje grele si materiale de resapare pentru anvelope de camion. Toate produsele sunt dezvoltate urmarind obiective de siguranta durabila si respectarea mediului pe parcursul intregului ciclu de viata al  fiecarui produs Nokian Tyres.

Mai mult despre McCann PR

Mai mult in PR, Licitatii


PUBLICITATE: