Rogalski Damaschin PR a convins Asociatia Casiopeea in proiectele de strangere de fonduri pentru femeile afectate de cancerul la san
Joi, 14 Aprilie 2016

Organizatoare de curse si marsuri roz pentru sustinerea femeilor afectate de cancerul de san, Asociatia Casiopeea are ca scop strangerea de fonduri pentru achizitionarea si donarea de proteze mamare femeilor care au suferit o mastectomie.

adplayers. info

Agentia Rogalski Damaschin Public Relations gestioneaza, incepand din aprilie, comunicarea pentru Asociatia Casiopeea. Organizatoare de curse si marsuri roz pentru sustinerea femeilor afectate de cancerul de san, Asociatia Casiopeea are ca scop strangerea de fonduri pentru achizitionarea si donarea de proteze mamare femeilor care au suferit o mastectomie.

Agentia va gestiona relatia cu liderii de opinie si mass-media si va dezvolta continut pentru platforme digitale si offline, colaborarea avandca obiectiv cresterea vizibilitatii asociatiei si a crosului, dar si atragerea de sprijin public pentru cauza sustinuta de Casiopeea.

Proteze mamare pentru 1.500 de femei

Peste 16.000 de persoane au participat in ultimii sase ani la crosurile Casiopeea, din fondurile stranse  achizitionandu-se protezepentru peste 1.500 de femei care au suferit operatii de mastectomie.

Desi protezele externe de san si sutienul special necesar acesteia sunt pe lista Casei Nationale de Asigurari pentru decontare, femeile care au suferit de cancer la san pot astepta pana la doi ani pentru a intra in posesia protezei, procedurile de inscriere si atribuire fiind anevoioase si cererea mare.

Costurile unei proteze externe de calitate si a accesoriilor necesare purtarii acesteia depasesc 150 EUR, ceea ce face achizitionarea lor imposibila pentru multe dintre femei.

Anual, 6.000 de romance pe masa de operatii

Potrivit agentiei, in fiecare an, peste 8.000 de romance afla ca sufera de cancer la san, iar 75% dintre ele ajung la extirparea unui san. Procentul este in continua crestere, din cauza lipsei de preventie: cele mai multe dintre femei afla prea tarziu de aceasta boala, atunci cand operatia este singura lor optiune.

Mastectomia ramane una dintre cele mai invazive interventii chirurgicale, avand un impact dramatic asupra imaginii de sine a femeii, influentand felul in care ea se reintegreaza in societate, dupa vindecare.

„Intreaga reusita a unei operatii de mastectomie este umbrita de o cicatrice. Atunci cand se uita in oglinda, femeile vad cicatricea, dar nu si povestea din spate, povestea unei invingatoare. Colaborarea noastra cu agentia Rogalski Damaschin a pornit de la aceasta dorinta a noastra de a le reda increderea in sine si feminitatea. Conceptul creativ propus de agentie, precum si strategia ne-au convins ca am facut o alegere potrivita si ca suntem pe drumul cel bun”, declara Marina Otelea, Presedinta Asociatiei Casiopeea.

Asociatia Casiopeea este un proiect unic in Romania, nascut din dorinta de a promova sportul si sanatatea prin actiuni concrete, cu impact direct in societate. Crosurile Casiopeea reprezinta una dintre cele mai cunoscute initiative ale fundatiei, reunind anual peste 3.000 de participanti. Taxele de participare sunt investite in totalitate in proteze mamare, completand astfel programul national de ingrijire si sprijin, dedicat femeilor care sufera de cancer la san.

Mai mult in Licitatii, PR


PUBLICITATE: