Buget de 200.000 EUR pentru lansarea Forever 21. Surse adplayers.
Vineri, 02 Septembrie 2016


Desi nu a comentat valoarea investitiei, agentia McCann PR, care a coordonat campania de comunicare dedicata lansarii brand-ului Forever 21 in Romania, a dezvaluit adplayers ca aceasta a avut focus pe zona de PR, radio, OOH, social media si parteneriate strategice.

adplayers. Iulian Toma.

Lansarea Forever 21 in Romania are un buget de aproximativ 200.000 de euro, dupa cum au afirmat pentru adplayers surse apropiate comunicarii proiectului. Desi nu a comentat informatia, agentia McCann PR, care a coordonat campania de comunicare dedicata lansarii brand-ului Forever 21 in Romania a afirmat pentru adplayers ca aceasta a avut focus pe zona de PR, radio, OOH, social media si parteneriate strategice.

Astfel, cei mai in voga artisti, prezentatori TV, trendsetteri, precum si cei mai populari bloggeri de fashion si reprezentanti mass-media, au avut acces, in exclusivitate, printr-un eveniment VIP surprinzator, in primul magazin Forever 21 din Bucuresti, amplasat in noul centru comercial ParkLake.

„Ne bucuram ca un brand atat de recunoscut si de apreciat in lume, asa cum este Forever 21  ne-a ales ca parteneri”, a declarat, pentru adplayers, Imola Zoltan, Managing Director McCann PR.  „Implementarea intregii campaniei a fost o experienta intensa si frumoasa, in care ne-am implicat cu multa pasiune. Prin evenimentul de lansare am spus in mod oficial bun venit brand-ului Forever 21 in Romania si am sarbatorit acest moment printr-o petrecere fashion, cu un vibe pozitiv, la care ni s-au alaturat nume notabile din lifestyle-ul local”.

Agentia McCann PR a fost partenerul de comunicare al evenimentului de lansare Forever 21, care s-a concretizat intr-o petrecere fashion cu peste 100 de invitati speciali – artisti in voga, prezentatori TV, trendsetteri, bloggeri de fashion, reprezentanti mass-media - muzica buna si un spectacol de moda memorabil, cu cele mai noi piese semnate Forever 21.


„Suntem foarte entuziasmati sa sarbatorim, alaturi de voi, deschiderea magazinului Forever 21 intr-un oras atat de frumos precum este orasul Bucuresti. Forever 21 nu este doar un brand, ci reprezinta o noua filosofie de fashion si shopping”, a declarat Alexandros Doukas, CEO Teren Management Europe, francizat exclusiv al brand-ului Forever 21 in Europa Centrala si de Est, in deschiderea evenimentului.

Cu sediul in Los Angeles, California, Forever 21, Inc. este un retailer de haine, incaltaminte si accesorii pentru femei si barbati, cunoscut pentru faptul ca ofera cele mai in voga tendinte in moda la un pret foarte bun. Acest model de business functioneaza prin creearea si mentinerea magazinelor mereu captivante, aducand produse noi in fiecare zi.

Operat in Romania de catre Teren Management Europe, compania este francizatul exclusiv al brand-ului “Forever 21” si mai detine responsabilitatea integrala pentru expansiunea brand-ului in: Bulgaria, Republica Ceha, Grecia, Ungaria, Polonia, Slovacia si Elvetia.

Mai mult despre McCann PR

Mai mult in Licitatii, adplayers report, PR, 


PUBLICITATE: