Rezultatele cautarii dupa : "marea"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Action Global Communication a câstigat Emerging Romania
Vineri, 29 Septembrie 2006
Compania de PR condusa de Ruxandra Mateescu (foto) a devenit agentia de Relatii Publice a grupului britanic Oxford Business Group (OBG), pentru care va realiza si implementa campania de comunicare corporate a grupului britanic precum si pe cea a brandului Emerging Romania
277 înscrieri din România la Golden Drum, dupa o prima strigare
Miercuri, 13 Septembrie 2006
Cu un numar de 277 de înscrieri în festival, la o prima strigare, fata de cele 268 de anul trecut, agentiile românesti sunt în stare sa bata Ad’Or-ul la Portoroz, dupa ce turismul din Bulgaria si România a încasat o grea lovitura anul trecut, cu cei 1500 de participanti la festivalul de publicitate
TV K Lumea se muta la parintii PrimaTV, KissFM si MagicFM
Miercuri, 06 Septembrie 2006
SBS Broadcasting Sŕrl a anuntat ca Amerom Television, detinuta în proportie de 100% de catre SBS în România, a finalizat achizitia postului TV K Lumea, liderul de audienta al posturilor TV muzicale, potrivit oficialilor trustului de media
SMI vrea 25% din publicitatea online
Miercuri, 30 August 2006
Eveline Fabritius, Managing Partner, Splendid Media Interactive, companie care vinde publicitate online pentru Grupul Catavencu, Neogen, Vodanet Media si Magnetique Marketing, mai apreciaza ca piata de publicitate online din România se cifreza în acest an la 5,5 milioane EUR si ca va atinge cota de 7,5-8 milioane EUR, în 2007
Va fi incitant sa lucrez în ilegalitate  Marius Ursache, Grapefruit
Vineri, 25 August 2006
Pornind de la initiativa SDPR de legiferare a designului, Marius Ursache, Chief Creative Officer si cofondator al companiei Grapefruit, una dintre cele mai importante companii de consultanta de brand si design interactiv din România, motiveaza de ce nu mai vrea sa fie designer si ar fi incitant sa lucreze în "ilegalitate"
Wal-Mart, la raft cu Saatchi & Saatchi X
Joi, 24 August 2006
Reteaua de magazine Wal-Mart Stores, Inc. a numit Saatchi & Saatchi X (birourile Springdale, Arkansas) pentru a coordona serviciile de Comunicare in-store, shopper marketing si strategie de comunicare
Sase piete Burger King, la Initiative
Marti, 22 August 2006
În prezent, reteaua de media Initiative se ocupa de operatiunile de cumparare si planificare de media pentru Burger King din Olanda, Mexic si Spania, la care se vor adauga si Germania, Suedia si Marea Britanie
Alfonso Rodés Vilá este noul CEO MPG
Vineri, 04 August 2006
Alfonso Rodés Vilá  (44 ani) este noul Chief Executive Officer (CEO) al retelei de media MPG, care îl înlocuieste pe predecesorul sau, din aceesi familie - Fernando Rodés Vilá, devenit CEO Havas, grupul de comunicare din care face parte si MPG
Peroni, în Summer Ambientalia
Joi, 03 August 2006
Seria evenimentelor marca Ambientalia, prezentate de Peroni Nastro Azzurro se desfasoara, timp de sase saptamâni, la Mamaia, contul de comunicare fiind în portofoliul Mercury Promotions - agentie de brand, inclusiv proiecte speciale precum Ambientalia si Zenith Media -  serviciile de media
Branding & Rebranding pentru studenti
Marti, 01 August 2006
Prime România, filiala româna a Asociatiei Europene a Studentilor la Relatii Publice si Comunicare organizeaza în aceasta saptamâna congresul european "Branding & Re-branding. Thinking out of the Box."
CIEL muta contabilitatea la Selenis
Miercuri, 19 Iulie 2006
Cu o experienta pe piata romaneasca de software de gestiune si contabilitate inca din 1991 si peste 20 000 de clienti, CIEL Romania a ales agentia de consultanta in comunicare online sa comunice un program de premii adresat tinerilor antreprenori, pe care compania il va lansa la sfarsitul lunii iulie
100.000 EUR pentru noile spoturi Ursus
Marti, 18 Iulie 2006
Costurile fac parte dintr-o investitie mai mare facuta de URSUS atat pentru schimbarea sticlei cat si pentru promovarea ei si care se ridica la 4 milioane de EUR, campania de promovare fiind semnata de Publicis Romania si derulata de ZenithMedia pe  TV, OOH in Bucuresti si pe litoral, BTL pe litoral, presa precum si posm
SUA schimba pe Fotbal European?
Duminca, 02 Iulie 2006
Aproximativ 4 milioane de iubitori ai fotbalului din SUA au urmarit cu interes primele 29 de transmisii ale Cupei Mondiale 2006, in crestere de la cei 2 milioane de telespectatori din 2002 si aproape la nivelul din Marea Britanie, cu o audienta medie pe meci de 4,3 milioane
Peroni Nastro Azzurro la Mercury Promotions si Zenith Media
Marti, 27 Iunie 2006
Din luna mai 2006, contul Peroni Nastro Azzurro din portofoliul URSUS Breweries este gestionat de catre agentiile de publicitate Mercury Promotions (brand) si Zenith Media (media), Publicis Romania urmand sa deruleze proiecte speciale precum Ambientalia
Unde beau adolescentii?
Vineri, 16 Iunie 2006
Campania "Alcoolul nu te face mare", desfasurata in perioada 15 mai – 15 iunie avand ca scop informarea adolescentilor cu privire la riscurile consumului de alcool, a raspuns si la intrebari legate de comportamentul privind consumul de alcool al celor cuprinsi intre 15 si 19 ani
Initiative Worldwide are blog
Joi, 08 Iunie 2006
Prin Bloginitiative.com , una dintre cele mai mari retele de media din lume subliniaza inca o data ca "jurnalul personal" online este unul cat se poate de "corporatist"
Plus de 600.000 de romani pe internet
Miercuri, 07 Iunie 2006
Peste 5,79 milioane de romani au accesat in luna mai internetul cel putin o data, conform monitorizarii efectuate de Trafic.ro pe majoritatea site-urilor web din Romania, fata de luna aprilie cand erau inregistrati 5,21 milioane
MAE comunica Black Sea Forum
Luni, 29 Mai 2006
Derulata sub sloganul "Black Sea Forum – Charting Bright Ideas", campania se desfasoara pe BBC World , Wall Street Journal, Newsweek, Financial Times si este realizata cu sprijinul Friends Advertising - agentie de creatie, Thor Systems  -firma consultanta, productia fiind semnata de Media Pro Pictures
80 inscrieri Cel mai bun spot TV intr-o Categorie Ad’Or 2006
Luni, 22 Mai 2006
Cele 80 lucrari inscrise la sectiunea "Cel mai bun spot TV intr-o Categorie” (F) din cele 305 de inscrieri Ad’Or 2006
Ad’Or face 100.000 EUR
Miercuri, 17 Mai 2006
In proportii aproximativ egale, banii sunt stransi din inscrieri, pachetele de publicitate si biletele vandute la Gala Ad’Or 2006, pretul unui bilet fiind de 80 EUR