( AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )
Prime Romānia, Filiala Romāna a Asociatiei Europene a Studentilor la Relatii Publice si Comunicare, organizeaza īn perioada 30 iulie 6 august congresul cu tema Branding and Rebranding. Thinking Out of the Box, arata īntr-un comunicat de presa remis AdPlayers de catre reprezentantii romāni ai organizatiei.
Evenimentul ce se desfasoara īn aceasta saptamāna se adreseaza studentilor la comunicare sociala, relatii publice, marketing sau publicitate din īntreaga Europa si va dezbate, sustin organizatorii, teme legate de procesele de branding si re-branding, regulile, oportunitatile si provocarile acestora. Īn cadrul reuniunii sunt asteptati studenti din Spania, Italia, Germania, Rusia, Georgia, Marea Britanie, Slovenia si Romānia.
Evenimentul ne permite promovarea atāt a capacitatii intelectuale a studentilor romāni la relatii publice si a profesionalismului practicienilor romāni ai domeniului, cāt si a Romāniei ca destinatie turistica, spune Adriana Lungu (foto), Presedinte PRIME Romania. Ne pregatim pentru un eveniment care se va baza īn primul rand pe interactiune si schimbul de informatii īntre studenti dar si īntre studenti si specialisti.
Printre invitatii care vor lua cuvāntul īn cadrul congresului se numara Crenguta Rosu Managing Partner, DC Communication, Dan Petre Managing Partner D&D Research, Liliana Serban PR Manager Pleon Graffiti, Alexandra Craciun profesor īn cadrul Departamentului de Comunicare Sociala si Relatii Publice al Facultatii de Litere si Marius Ursache Chief Creative Officer Grapefruit Design . Evenimentul īl mai are ca invitat pe Richard Linning membru īn Consiliul de Conducere al IPRA (Asociatia Internationala de Relatii Publice) si fost consultant al Guvernului Romāniei.
Potrivit organizatorilor, congresul se īnscrie īn suita de actiuni anuale organizate de Prime la nivel european avānd ca scop informarea studentilor la relatii publice cu privire la ultimele tendinte īn domeniul comunicarii publice. Īn plus, prin aceasta reuniune, Prime urmareste sa ofere membrilor sai noi oportunitati de pregatire suplimentara extra-curriculara. De asemenea, congresul urmareste promovarea relatiilor publice ca instrument eficient si indispensabil de comunicare.
Autorii evenimentului subliniaza ca studentii europeni au oportunitatea de a dezbate īmpreuna cu specialisti din agentii sau departamente specializate asupra regulilor, efectelor si exemplelor de succes īn branding si re-branding. Printre teme se numara, mai spun ei, povestile marcilor de succes, tendinte īn branding si re-branding, procesele de branduire si efectele lor secundare, imaginea de tara, instrumente eficiente īn comunicarea marcilor, DOs, DONTs si HOW TOs īn branding si re-branding.
Cei care au mai pus umarul la organizarea Congresului European al Studentilor la Relatii Publice si Comunicare īn Romānia se numara Hertz Romānia, Tulip Inn Bucharest City , Danone Romānia, Daniel-Ray Romānia, Coca-Cola HBC, BCR Leasing, Vodafone, Cristalex (Absolut Vodka) si Silvarom. Printre partenerii media ai evenimentului se numara Vodanet si Mediafax. Evenimentul este sustinut si de Facultatea de Litere (Universitatea din Bucuresti) si de Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative (SNSPA).
AdPlayersFile Prime
Potrivit asociatiei, Prime reprezinta comunitatea studentilor europeni la relatii publice si comunicare. Īn prezent Prime numara 16 state si peste 400 de membri din institutiile de īnvatamānt superior din īntreaga Europa care ofera programe de studiu īn domeniu. Asociatia a fost īnfiintata īn urma cu 17 ani si a functionat ca parte a Confederatiei Europene de Relatii Publice, iar din 2004 este o organizatie independenta ale carei activitati sunt coordonate exclusiv de catre studenti.
Obiectivele asocitiei vizeaza schimbul de informatii si experienta īntre studentii europeni de PR, pregatire suplimentara, practica īn domeniu si promovarea relatiilor publice ca domeniu de activitate.