Rezultatele cautarii dupa : "marea"
Ordonare dupa: data / relevanta  
ZenithOptimedia a avut cea mai mare crestere internationala in 2005
Luni, 13 Martie 2006
Desemnata de AdvertisingAge "Agentia media a anului 2005 la nivel global", reteaua internationala are in Romania printre clientii locali cheie: BRD-GSG,  Carrefour, L'Oreal, Nestle, SABMiller, Toyota ( din partea ZenithMedia ), HP, British Airways, Hochland, OMV, FinansBank, Groupe SEB (Rowenta, Tefal, Moulinex), Whirlpool ( din partea Optimedia)
FRIENDS Advertising a incheiat 2005 cu 1,8 milioane EUR
Joi, 02 Martie 2006
Agentia a trecut in anul 4 avand in portofoliu clienti cum sunt contul regional in 16 tari al diviziei Canon Photo-Video CEE,  marci ale Unilever (cu proiecte pentru brandurile Sunsilk, Dero, Omo, Dove), UniCredit Romania, TinaR, Medrom, Walmark, Medrom, KGK (branduri Saunier-Duvall, Airwell), Siemens Romania
Imager s-a afiliat la reteaua de agentii independente locale InterPartners
Vineri, 24 Februarie 2006
Cu o cifra de afaceri de 12 milioane de euro la sfarsitul anului trecut si cu o echipa de 30 de oameni, la 5 ani de la infiintare agentia are printre clienti AutoItalia, Focus Sat, Guzu Chim, KFC, Pizza Hut, Univer
Ingerii europeni de la Biserica Neagra
Miercuri, 08 Februarie 2006
Echipe de creatie de la TBWA\ Paris si Scholz & Friends Germania au aratat la AdPrint 2006 ca publicitarii occidentali ar putea ingropa in Cimitirul Negru victoriile romanesti in  festivalurile de publicitate regionale
Programul AdPrint 2006
Vineri, 27 Ianuarie 2006
Festivalul de print ce va avea loc la Brasov, se va deschide joi, 2 februarie, la Hotel Aro, Gala de Premiere fiind programata sambata seara, 4 februarie, intre orele 20:00 si 23:00
4 Argint si 5 Bronz pentru romani la Epica Awards 2005
Vineri, 02 Decembrie 2005
Cel mai important festival de publicitate exclusiv European acorda trei Bronz si un Argint Leo Burnett Romania, cate un Argint pentru McCann Erickson, Lowe & Partners si Mercury Promotions si cate un Bronz pentru Graffiti BBDO si Proximity Bucuresti
HVB  Banca pentru Locuinte a scos veveritele din barlog
Marti, 22 Noiembrie 2005
Sub sloganul "Ca sa te vezi la casa ta, treci intai pe la noi!" campania Brands&Bears are 5 executii Tv si una radio, iar pentru a prezenta conceptul cu veveritele, agentia s-a vazut nevoita sa parieze inca din licitatie un prim buget de productie
Am o echipa de management completa
Luni, 21 Noiembrie 2005
Declaratia lui Felix Tataru, Director General GMP/ASHLEY Bucharest vine dupa numirea din ultima vreme a noilor Client Service Director – Mirela Angelescu, Creative Director – Emilian Arsenoaiei, BTL Director – Bogdan Kisescu si PR Director – Ioana Manoiu (foto)
Ierarhiile creativitatii media publicate in The Gunn Report for Media 2005
Marti, 15 Noiembrie 2005
Raportul care scoate la lumina clasamentul creativitatii mondiale in media, a desemnat OMD "Cea mai creativa agentie de media din lume" si Publicis Groupe Media "Cea mai creativa retea de media din lume"
MediaPRO intareste milioanele MAXIM
Vineri, 04 Noiembrie 2005
Cu un tiraj mediu de peste 4 milioane de exemplare si 17 milioane de cititori in intreaga lume, noua revista pentru barbati editata de PBR Publishing are un tarif lista pentru o pagina de publicitate de 4,500 EUR
Am avut de-a face cu doua festivaluri diferite
Joi, 13 Octombrie 2005
Despre Golden Drum 2005 – Emilian Arsenoaiei, Creative Director, GMP
Epica Awards extinde inscrierile la cererea AdPlayers
Joi, 13 Octombrie 2005
Cel mai important festival de publicitate exclusiv european a prelungit termenul de inscriere pana la 24 octombrie, raspunzand solicitarii AdPlayers de a lasa un ragaz publicitarilor romani solicitati de cel mai recent festival regional european si de lucrarile din agentii
O noua Bursa de Marfuri pentru comunicare, creativitate si vizual
Vineri, 07 Octombrie 2005
Headvertising, DC Communication, Re-Act Now Studio, Interactive Look si Centrul International pentru Arta Contemporana refac in cadrul proiectului ARK maretia vechii Burse de Marfuri din Bucuresti, astazi monument istoric
Chainsaw Europe din Bucuresti aduce vedete hollywoodiene
Joi, 29 Septembrie 2005
Studiourile care au realizat servicii de post-productie Renault, Orange, Flanco, Unilever, P&G, Nestle, Danone, Heineken, Sony, Romexterra, Evenimentul Zilei, Elite il aduc pe protagonistul Pulp Fiction, Tim Roth pentru a inregistra vocea unui nou personaj
Romanii au spart toba Golden Drum
Joi, 22 Septembrie 2005
Cu 268 lucrari inscrise din cele 2.483 inregistrate in total la festival, Romania a luat deja locul doi la inscrieri, lasand tarii gazda locul 1 si un avantaj usor de doar 30 de lucrari
Astazi este ultima zi de inscrieri la Golden Drum 2005
Vineri, 09 Septembrie 2005
Doar azi mai puteti trimite lucrari la festivalul de publicitate ce se va desfasura intre 2 si 7 octombrie la Portoroz, in Slovenia
MPG planifica in Orientul Mijlociu cu MPG Middle East
Joi, 11 August 2005
Filiala specialistului de media din cadrul grupului de marketing si comunicare Havas este si primul pas dintr-o strategie agresiva de expansiune in aceasta regiune
DDB Bucharest are Account Director de la DDB Chicago si DDB Atena
Joi, 11 August 2005
Pe langa Stavros Cosmetatos, agentia mai are inca 2 oameni noi la Client Service: Clarisa Rosu - Account Director si Radu Glont - Account Manager, dar si 3 noutati la creatie: Alexandru Done si Adrian Isaia – Art Directori, Mihai Ene – Copywriter
132.000 de plicuri au indeplinit dorintele Amigo pentru 133.000 USD
Luni, 25 Iulie 2005
Campania Panfoods comunicata de AdVenture, Fresh Advertising si Grey Worldwide a acordat, printre altele, 3 limuzine VW Passat, 3 excursii la Cannes si 300 USD zilnic timp de 40 de zile
Karom Drinks lanseaza Corrido Sangria cu Grey Worldwide si AdVenture
Marti, 12 Iulie 2005
Cu o campanie media derulata pe TV si in presa semnata de Grey Worldwide Romania, bautura traditionala a Spaniei va beneficia de o lansare pe litoral cu AdVenture