Botan si Coliban in juriul Golden Drum
Marti, 16 Mai 2006

( AdPlayers.ro ) Mihail Coliban (Lowe & Partners Romania) si Adrian Botan (McCann Erickson Romania) sunt membri in juriul Golden Drum 2006, anunta oficialii festivalului de publicitate intr-un comunicat remis AdPlayers. Editia din acest an a festivalului de publicitate de la Portoroz va avea loc in perioada 1 - 6 octombrie 2006.

Mihail Coliban, Creative Director, Lowe & Partners Romania face parte din juriul TV, Print, Poster, Advertising Design si Audio Golden drum 2006, pentru lucrarile inregistarate de tarile “Noii Europe”, prezidat de catre John Pallant, Executive CD Europe, Saatchi & Saatchi Worldwide (Marea Britanie). Anul trecut, din juriul festivalului a facut parte Bogdan Naumovici, CEE Regional Creative Director, Leo Burnett, Romania.

Botan si Coliban in juriul Golden DrumAdrian Botan (foto), Creative Director McCann Erickson Romania a fost cooptat in juriul de Campanii de Publicitate, Golden Drum 2006. Presedintele juriului de campanii este Tibor Barci, Jung von matt AG, Central & Eastern Europe,Vienna, Austria.

Ca si la editia precedenta, organizatorii spun ca pregatirile de festival sunt aproape incheiate cu 5 luni inainte de desfasurarea propriu-zisa a evenimentului. Programul Golden Drum 2006 este stabilit, juriul este numit, iar anuntarea inscrierilor se va face in curand. Potrivit oficialilor festivalului, Golden Drum este cel mai important eveniment al industriei de publicitate pentru Noua Europa, asa cum mai numesc organizatorii evenimentului Europa Centrala si de Est.

Review Golden Drum 2005

Potrivit organizatorilor, anul trecut au ajuns mai mult de 1500 de participanti la Golden Drum - editia cu numarul 12 a festivalului de publicitate. Cu 268 lucrari inscrise din cele 2.483 inregistrate in total la festival, Romania s-a clasat in 2005 pe locul doi la inscrieri, lasand tarii gazda locul 1 si doar un avantaj usor de 30 de lucrari inscrise.

Anul trecut, marele trofeu a fost adjudecat unei agentii romanesti, Leo Burnett Romania fiind numita Agentia Anului la Golden Drum 2005. Pe langa McCann Erickson Romania care a ocupat locul 4 In clasamentul agentiilor, singura agentie romaneasca premiata in festivalul de anul trecut a fost GMP.

La sectiuna TV Ads, romanii au luat 5 premii. Leo Burnett & Target a obtinut un Silver Drum cu “Pescarul” pentru Prigat si trei premii Bronze Drum cu “Salteaua” Prigat (Quadrant Amroq Beverages), “Batman” pentru Teletech ( Altex) si joaca celor doi copii pentru Altex “Mess”. La aceeasi sectiune “Mos Craciun” (de la Loteria Romana) I-a adus agentiei McCann Erickson un Bronze Drum

La sectiunea Print, agentiile romanesti au luat doar doua premii. GMP si-a administrat un Bronze Drum  cu “paharul” de lapte Carpalat, iar Leo Burnett si-a "transferat" in agentie un Bronze Drum pentru “Harta” de Wester Union. 

La sectiunea TV & Film Promo, McCann Erickson Romania a mai obtinut un Golden Drum cu  “Porcul” pentru MTV.

La cele mai bune campanii – Advertising Campaigns, agentia McCann Erickson a obtinut un Golden Watch cu “Made in Romania” pentru MTV.

Neatinse pentru publicitatea romaneasca au fost premiile sectiunilor Radio, Web, Media si Art Direction ale festivalului. O figura interesanta a facut-o regizorul Alexandru Maftei care a impresionat festivalul castigand premiul Studio Drum cu  “I don’t like sex”.

Iulian Toma iulian.toma@adplayers.ro

INFO - JURIUL GOLDEN DRUM 2006

Juriul TV, Print, Poster, Advertising Design si Audio - Golden Drum 2006

(exclusiv pentru lucrarile inregistrate de tarile Noii Europe)

- John Pallant, Executive CD for Europe, Saatchi & Saatchi Worldwide, UK -  Presedinte

-  Bernd Misske, CEO, Executive CD, McCann Erickson, Austria

-  Martin Charvat, CD, Mark BBDO Praga, Cehia

-  Stefan Schmidt, Creative Officer,TBWA, Germania

-  Mihail Coliban,CD, Lowe, Romania

-  Sašo Pešev, CD and Managing Partner, New Moment, Macedonia si Albania

-  Takis Liarmakopoulos, Vice President and Chief Creative Officer, Spot JWT Atena, Grecia

-  Alexey Say, CD, Sahar, Ucraina

-  Martin Winther, CD, Leo Burnett, Warsovia, Polonia

Juriul Campanii de Publicitate - Golden Drum 2006

-  Tibor Barci, Jung von matt AG, Central & Eastern Europe,Viena, Austria – Presedintele Juriulu

-  Juraj Vaculik, CD, Juraj Vaculik – Creative Studio, Slovacia

-  Adrian Botan, CD, McCann Erickson, Romania

-  Paul Kemp-Robertson, Contagious, Marea Britanie

-  Tevfil Sems Naipoglu, Group CD, Grey, Turcia

-  Mateja Dimnik Zavrl, CD, Pristop, Slovenia

-  Zeke Tastas, CD of Scholz & Friends Scandinavia

Juriul Media Awards - Golden Drum 2006

-  Stephanie Czerny, Corporate Strategy Director, Hubert Burda Media, Germany – Presedinte

-  Dimitrij Dimitriev, CEO OMD, Moscova, Russia

-  Robert Gasc, CD, Young & Rubicam, Ungaria

-  Siniša Waldinger, Executive CD, BBDO Croatia

-  Sonja Lavrencic, Senior Account Manager, Publicis, Dubai, UAE

Juriul Interactive - Golden Drum 2006

-  Alex Szadeczky, managing director Nofrontiere Design GmbH, Austria -  Presedinte

-  Rafal Gorski, CD Interactive Arc Warsaw, Polonia

-  Tadej Zajšek, CD and partner, Sonce.net, Slovenia

-  Alexey Pelevin, Art Director, Park, Rusia

Juriul  TV & Film Promo Jury* - Golden Drum 2006

- Paulius Virbickas, CD, LNK TV Lithuania -  President of the Jury

- Lewis Blackwell, SVP Group Creative Director, Getty Images, UK


PUBLICITATE: