Ad’Or face 100.000 EUR
Miercuri, 17 Mai 2006

( AdPlayers.ro ) Bugetul Ad’Or este de aproximativ 100.000 EUR a declarat astazi Adrian Dura, Presedinte Romanian Association of Advertising Agencies ( RAAA ) in conferinta de presa de deschidere Ad’Or 2006. La conferinta care a deschis si expozitia de lucrari a editiei din acest an a  festivalului au fost prezenti membri ai juriului, alaturi de trei reprezentanti ai comitetului de organizare Ad’Or 2006.

Pe langa Adrian Dura – Presedinte RAAA si Managing Director ADDV, membrii comitetului de organizare Ad’Or 2006 prezenti astazi la conferinta de presa au fost Tereza Munteanu ( Team/ Y&R) si Radu Florescu (Vicepresedinte RAAA si Manging Director, Saatchi &Saatchi Romania).

Inscrieri, cu putin sub Ad’Or 2005

Dura a afirmat ca numarul de inscrieri din acest an este cu putin sub numarul celor de anul trecut, lucru datorat si lipsei inscrierilor McCann Erickson din festival. Agentia a carui director de creatie – Adrian  Botan era prezent in comitetul de organizare, a anuntat in a doua jumatate a lunii aprilie ca nu participa cu lucrari in festival datorita “neprofesionalismului organizarii” acestuia.

Virgiliu Rogojan Events Director, BMG care conduce organizarea evenimentului din acest an a festivalului local de publicitate a declarat pentru AdPlayers ca numarul de inscrieri la Ad’Or 2006 este cu putin sub cele 350 inregistrate anul trecut, dar nu a oferit o cifra exacta a lucrarilor inscrise.

100.000 EUR din inscrieri, pachete de publicitate si bilete

Solicitat sa dezvaluie AdPlayers de unde vin banii Ad’Or, Rogojan a afirmat ca banii de festival vin, in proportii aproximativ egale, din inscrieri, pachetele de publicitate si biletele vandute la Gala Ad’Or. Seful departamentului de evenimente a mai spus pentru AdPlayers ca pretul unui bilet la Gala de premiere Ad’Or este de 80 de EUR. Programata sa aiba loc sambata seara la World trade Center, evenimentul de premiere se va desfasura intr-o locatie cu o capacitate maxima de 700 de persoane.

Presedintele Uniunii Agentiilor Romanesti de Publicitate ( RAAA), organizatia care patroneaza Ad’Or, a recunoscut ca BMG a fost insarcinat cu organizarea festivalului Ad’Or destul de tarziu, spre sfarsitul lunii martie. Printre motivele invocate de oficialul RAAA a fost si acela ca industria a fost mai degraba prinsa de organizarea festivalului de eficienta in publicitate (EFFIE Awards Romania 2006).

Vandut pe 3 ani la BMG

Adrian Dura a mai spus ca RAAA are cu BMG un contract de organizare a festivalului Ad’Or pe trei ani si ca, pe viitor, RAAA va avea un rol consultativ in organizarea evenimentului. Vicepresedintele RAAA spune ca BMG se va ocupa de toate aspectele de organizare ale editiei viitoare a festivalului de creatie publicitara, inclusiv cu numirea membrilor din juriul Ad’Or.

Virgiliu Rogojan, de la BMG a recunoscut pentru AdPlayers ca, din lipsa de timp, comunicarea si organizarea festivalului de publicitate a avut de suferit. Oficialul BMG a mai adaugat ca intentioneaza sa anunte detalii legate de organizarea Ad’Or 2007 inca din toamna acestui an.

Ad’Or face 100.000 EURIntrebat cand au vorbit ultima oara oficalii festivalului Ad’Or cu Headvertising, NextCap, Gavrila si Asociatii si Cohn&Jansen-Ashley ( agentii care au contestat editiile precedente ale festivalul de publicitate), Radu Florescu (foto) - Vicepresedinte RAAA a declarat pentru AdPlayers ca discutii referitoare la organizarea festivalului au fost purtate cu toate agentiile membre RAAA, inclusiv cu cele care au contestat editiile precedente ale Ad’Or.

Juriul Ad'Or a vazut astazi lucrarile

Dupa conferinta, juriul prezent la conferinta a vazut si o parte din lucrarile Ad'Or. Cei sase membri ai juriului Ad’Or 2006 din care, la conferinta de presa de astazi, a lipsit Caroline Marshall (Executive Editor Campaign, Marea Britanie), sunt urmatorii: Jan Leube – Creative Director Scholz & Friends Berlin, Caroline Marshall – Executive Editor Campaign, Erich Reuter – Executive Creative Director McCann Erickson München, Jason Romeyko – Regional Creative Director Saatchi & Saatchi Warsaw, Vivian Walsh – Ex-Art Director Fallon USA, Ex-Art Director Saatchi & Saatchi London, Maxym Lazebnyk – Executive Director All Ukrainian Advertising Coalition.  

Iulian Toma iulian.toma@adplayers.ro


PUBLICITATE: