Sase piete Burger King, la Initiative
Marti, 22 August 2006

(AdPlayers.ro, Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )

Burger King a anuntat selectarea agentiei Initiative pentru operatiunile sale de cumparare si planificare de media (media buying & planning) pe sase piete importante ale companiei americane.

În prezent, se arata într-un comunicat al agentiei de media de la Bucuresti, Initiative se ocupa de operatiunile de media buying & planning pentru Burger King din Olanda, Mexic si Spania, la care se vor adauga si Germania, Suedia si Marea Britanie.

“Suntem convinsi ca agentia Initiative, cu care vom lucra în sase din pietele noastre cheie, va avea o contributie importanta la construirea unei abordari inovative în actiunile noastre de media buying & planning”, a spus Gilian Smith, Senior Director Media and Interactive Burger King.

“Initiative a demonstrat deja ca ne este partener de încredere în Mexic, Spania si Olanda, iar acum asteptam cu nerabdare sa beneficiem de expertiza lor, mai ales în domeniul marketingului digital, si în Marea Britanie, Germania si Suedia.”, a mai subliniat Gilian Smith.

Burger King

Sistemul Burger King ( www.burgerking.com ) înglobeaza peste 11.100 de restaurante în toate cele 50 de state americane si în peste 65 de tari la nivel global. Aproximativ 90% din restaurantele Burger King functioneaza în sistem de franciza independenta. Reteaua de restaurante nu este prezenta înca în România.

AdPlayersFile Initiative

Reteaua Initiative este activa si pe piata de media româneasca de 12 ani, prin  Initiative România (www.initiativemedia.ro ). Agentia de la Bucuresti este afiliata retelei internationale Initiative Worldwide.

Potrivit companiei de media, portofoliul Initiative România include clienti precum Orange România, Johnson&Johnson, Raiffeisen Group, MOL România, Pernod Ricard, GlaxoSmithKline, Berlin-Chemie, Continental, Beres, Reinert, Power Horse, Porsche, Sarantis, Sony Ericsson.


PUBLICITATE: