Peroni Nastro Azzurro la Mercury Promotions si Zenith Media
Marti, 27 Iunie 2006

Peroni Nastro Azzurro la Mercury Promotions si Zenith Media

( AdPlayers.ro , Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )

Incepand cu luna mai 2006, contul Peroni Nastro Azzurro din portofoliul URSUS Breweries este gestionat de catre agentiile de publicitate Mercury Promotions ( agentie de brand ) si Zenith Media (agentie de media).

„Am decis sa alegem o singura agentie care sa gandeasca through-the-line”

Peroni Nastro Azzurro la Mercury Promotions si Zenith Media“La un an de la lansarea brandului in Romania, am decis sa alegem o singura agentie care sa gandeasca through-the-line”, a declarat, pentru AdPlayers, Lorand Papp (foto) – Senior Brand Manager Premium Brands. Oficialul de marketing motiveaza ca „Decizia reflecta o analiza atenta atat a volumului de activitate cat mai ales a canalelor de comunicare pe care derulam aceasta activitate in Romania”.

„Faptul ca tot ceea ce inseamna creatie se dezvolta central, de catre agentia The Bank din Londra, ne-a permis sa ne indreptam atentia mai mult catre implementare, implicit catre canalele de comunicare neconventionale si proiectele de BTL”, a mai afirmat Lorand Papp. „Ca urmare, datorita experientei acumulate in special in implementarea de programe BTL, am decis sa continuam in acest an cu Mercury Promotions ca agentie de brand, iar Publicis sa deruleze proiecte speciale precum Ambientalia.”

Peroni Nastro Azzurro la Mercury Promotions si Zenith Media“Provocarea pe care o avem in fata este legata de faptul ca trebuie sa impacam aparente “contrarii”” sustine, Mihaela Radulescu (foto)– Client Service Director,  Mercury Promotions. „lucram pe un brand super-premium, deci cu cerinte selective de promovare, dar aflat in cea mai dinamica, alerta si competitiva industrie, cea a berii. Un brand high-class adresat unui public select, cu un mesaj «apetisant» pentru orice creatie: Italian style applied to beer. O provocare ce ne onoreaza.”, continua sefa departamentului Client Service.

„Berea super-premium italiana numarul unu in lume”

Peroni Nastro Azzurro este berea super-premium italiana numarul unu in lume, spun reprezentantii Mercury Promotions. Peroni Nastro Azzurro, cu noua imagine eleganta retro, a fost lansata la nivel mondial la inceputul anului 2005. Romania este a doua tara din lume, dupa Marea Britanie, in care a fost lansata berea Peroni Nastro Azzurro. In Romania, Peroni Nastro Azzurro este o marca din portofoliul URSUS Breweries, o bere blonda super-premium, cu gust proaspat si efervescent, disponibila imbuteliata (33cl & 50cl) si draught.

Peroni Nastro Azzurro la Mercury Promotions si Zenith MediaPotrivit reprezentantilor agentiei de publicitate, Peroni Nastro Azzurro este o marca in care se regasesc stilul, pasiunea si spiritul italian, un produs ce pune in valoare latura italiana a personalitatii consumatorilor sai. „Italia este capitala mondiala a stilului, tara de origine a celor mai cunoscute marci din lumea modei. Italia reprezinta Stilul. Iar Peroni Nastro Azzurro se numara printre numele celebre ale design-ului italian, design aplicat de data aceasta berii”.

Comunicare atipica

Inca de la lansare, comunicarea marcii a fost una atipica. Promotorii marcii spun ca Peroni Nastro Azzurro aduce un suflu nou pe piata berii dominata de berile nord-europene devenita anosta printr-o oarecare uniformitate de mesaj si forme de comunicare. Intentia Peroni Nastro Azzurro este de a schimba perceptia asupra berii, ca produs, oferind o perspectiva proaspata si neconventionala. Peroni Nastro Azzurro transmite autenticitate, stil si bun gust, totul “intr-o sticla”. Un “alter-ego” al spiritului italian, mai afirma reprezentantii marcii.

“Eticheta made in Italy reprezinta dintotdeauna un reper al stilului si calitatii”, este de parere Lorand Papp. „Ceea ce face ca designul italian sa domine mediul de profil este chiar manifestarea esentei stilului de viata italian. Peroni surprinde acest spirit intr-o abordare atipica pentru promovarea unei marci de bere, dar tipica pentru un simbol italian autentic.”

Pe perioada verii, comunicarea neconventionala Peroni Nastro Azzurro va continua cu Summer Ambientalia, evenimente derulate timp de doua luni in Mamaia.

Comunicarea in Romania

Echipele care vor gestiona comunicarea Peroni Nastro Azzurro in Romania sunt formate din:

URSUS Breweries: Lorand Papp – Senior Brand Manager Premium Brands, Oana Ailenei – Junior Brand Manager Premium Brands.

Mercury Promotions – ATL & BTL (above the line & bellow the line )(ATL – activitati de promovare in media, BTL – evenimente si activitati non media), Mihaela Radulescu – Client Service Director, Bianca Petre – Account Executive, Corina Plesea – Creative Group Manager, Claudiu Benciu – Art Director, Stefan Grigoriu – Copywriter

Zenith Media – planificare si cumparare de media (media planning & buying) , Maria Tudor – Managing Director, Daniel Ene – Media Planner Director, Rares Pivniceru – Senior Media Communication Planner, Claudiu Popa – Media Communication Planner

Comunicarea internationala

Unul dintre producatorii de bere cei mai importanti la nivel mondial, SABMiller plc anunta si lansarea noii campanii globale pentru marca premium Peroni Nastro Azzurro. Pana la finalul anului, SABMiller anunta ca va continua investitiile in initiative de publicitate si marketing, cu interes major pentru marile retele comerciale new-yorkeze. Campania de promovare a Peroni Nastro Azzurro va rula si in San Francisco si Miami in a doua parte a anului.

In cadrul programului de pozitionare a marcii, Peroni Nastro Azzurro a semnat recent contractul de parteneriat cu IMG Sports & Entertainment pentru a deveni sponsorul exclusiv al evenimentelor Saptamana Modei derulate in New York, Miami si Los Angeles. Saptamana Modei la New York va avea loc in luna septembrie 2006, urmata de evenimente similare in februarie si septembrie 2007. Saptamana Modei la Miami va avea loc in iulie 2006 si iulie 2007, iar evenimentul de la Los Angeles se va derula in octombrie 2006, martie si octombrie 2007.

In lumea modei, se spune ca “Great design always makes a strong statement”. Statementul Peroni, prin asociere cu stilul si designul italian, se reflecta in campaniile de comunicare derulate. Noua campanie de comunicare Peroni Nastro Azzurro, inspirata de capodopera lui Fellini “La Dolce Vita”, va fi lansata in Romania in a doua jumatate a anului.

Marca si producatorul

Peroni Nastro Azzurro (www.peroniitaly.com) este berea super-premium italiana numarul unu in lume. Birra Peroni a demarat productia de bere in 1846, iar Nastro Azzurro a aparut la inceputul anilor ‘60 in Italia. Peroni Nastro Azzurro, cu noua imagine eleganta retro, a fost lansata la nivel mondial la inceputul anului 2005. Romania este a doua tara din lume, dupa Marea Britanie, in care a fost lansata berea Peroni Nastro Azzurro. In Romania, Peroni Nastro Azzurro este o marca din portofoliul URSUS Breweries, o bere blonda super-premium, cu gust proaspat si efervescent, disponibila imbuteliata (33cl & 50cl) si draught.

URSUS Breweries, subsidiara a SABMiller plc, este al doilea mare producator de bere de pe piata romaneasca cu o cota de piata anuala estimata la 22%. URSUS Breweries detine in acest moment 4 fabrici de bere, cu o capacitate totala de peste 3 milioane de hectolitri si peste 1.300 de angajati. Compania isi desfasoara activitatea in Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara, Buzau, Brasov si Tunari. Marcile URSUS Breweries sunt: URSUS, Timisoreana, Ciucas, Stejar, Peroni Nastro Azzurro si Pilsner Urquell.


PUBLICITATE: