Rezultatele cautarii dupa : "la 20"
Ordonare dupa: data / relevanta  
 46% dintre romani asculta muzica in casti pe strada. GO MONO, spun McCann Bucuresti si Radio 21
Marti, 23 Februarie 2016
 
Taxa Locala de Publicitate neclara. Nimeni nu stie cum se aplica.
Joi, 18 Februarie 2016
Ca si cum intrarea in vigoare a Legii Publicitatii stradale la finalul anului 2015 n-ar fi de ajuns ca aceasta va matura mii de reclame in fiecare oras din tara, o alta poveste, cu aplicare imediata la taxele de la sfarsit de luna, da batai de cap tuturor furnizorilor de media din publicitatea stradala. Taxa locala.
Mediapost Hit Mail se extinde in Bulgaria unde estimeaza o crestere a afacerii locale de 30-50%
Joi, 11 Februarie 2016
 Compania condusa de Marian Seitan achizitioneaza agentia de marketing direct bulgara Metrica pentru care estimeaza o crestere de 30-50% pe an, ca urmare a investitiilor si a transferului de know-how dinspre Mediapost Hit Mail
15 spoturi publicitare pentru medicamente si ingrijire in vizorul CNA
Luni, 08 Februarie 2016
Consiliul va lua in discutie spoturile publicitare pentru Nurofen, Fervex, Colgate Total Daily Repair, Lacalut White&Repair, Hepamix, Roboflex + Celadrin Forte si Celadrin Extract Forte, Kebene Plus, Parasinus Penta, Espumisan, Biofarm, Ibusinus, Colebil, Lysi.
Surse adplayers: Metrorex se aliaza cu compania sindicatului Sindomet impotriva Spectacular
Joi, 04 Februarie 2016
 Contactat telefonic, Vlad Ruta, Administrator Special al Spectacular, a afirmat ca este la curent cu intentiile de alianta ale Metrorex si companiei Sindicatului lucratorilor de la Metrou, dar ca spera ca aceasta sa duca la deblocarea contractului, nicidecum imptriva companiei Spectacular.
Adrian Mutu joaca in campania electorala la Primarie
Vineri, 22 Ianuarie 2016

Potrivit lui Catalin Tolontan, cu 7.000 de euro pe luna, „Mutu va fi cel mai bine platit bugetar din judet, caci din bugetul local ii vin vedetei banii”.

Therme Bucuresti in Associated Press, New York Times, Business Insider si Daily Mail
Luni, 18 Ianuarie 2016
 Construit greenfield, pe un areal de 250.000 de mp, complexul are o suprafata totala de peste 30.000 mp si o capacitate de 4.000 de persoane simultan.
 STAR WARS: Incasari locale de 2,7 Milioane USD si aproape 510.000 spectatori in primele 20 de zile
Luni, 11 Ianuarie 2016
 Dupa doar 20 de zile de la premiera din 18 decembrie 2015, „STAR WARS: Trezirea Fortei” a devenit filmul anului in Romania, avand incasari de aproximativ 2,7 milioane de dolari americani (peste 11.300.000 de RON) si aproape 510.000 de spectatori.
Strongbow a sarit cu 200% obiectivele pe Instagram
Marti, 08 Decembrie 2015
 Disponibila in perioada 16 noiembrie – 13 decembrie 2015, pentru a-l gasi si a-l insoti pe Mr. Applehead in intreg procesul de fabricatie Strongbow®, pagina instagram.com/Strongbow_ro/ lansata de Strongbow si Ogilvy & Mather si-a depasit obiectivele de comunicare cu 200%.
Digital de la Centrade Romania exportat pentru livrari online in SUA
Luni, 23 Noiembrie 2015
 Un beneficiar din SUA a ales serviciile oferite de grupul Centrade condus de Radu Florescu, care exporta astazi marketing digital pentru Point Pickup, un start-up in servicii de livrarile online pentru care calitatea la fel ca cea din SUA, insa la un pret de 4-5 ori mai mic pentru serviciile oferite, a fost atractia selectarii specialistilor din Romania.
Dupa 20 de ani TBWA, CEO in fidelizare pentru retail
Vineri, 13 Noiembrie 2015
 
Raluca isi ia ramas bun. In Ghencea Militar 3 pana luni, 12 octombrie, la pranz.
Sambata, 10 Octombrie 2015
 Trupul neinsufletit se afla la capela Cimitirului Ghencea Militar 3 din Prelungirea Ghencea.
18 agentii si 132 inscrieri romanesti la Golden Drum
Luni, 05 Octombrie 2015
Cele mai multe inscreiri apartin agentiilor de publicitate din Turcia (280 de inscrieri), Romania (132 de inscrieri) si Ungaria (124 de inscrieri).

Vandalizarea a invins marele general francez. Publicitatea in Piata Charles de Gaulle.
Joi, 01 Octombrie 2015
 
Campanie de 800.000 euro fara E-uri. Investitia Agricola in Mese de poveste in 2015.
Luni, 21 Septembrie 2015
 Investitia producatorului Agricola in campania „Mese de poveste” din acest an este de aproximativ 800.000 de euro pentru care doar valoarea premiilor se ridica la 20.000 de euro, dupa cum au afirmat pentru adplayers reprezentantii de comunicare ai companiei.

OOH, FCB
FCB canta George Enescu la Cutiuta Muzica uriasa. Proiect special Baneasa Shopping City
Joi, 10 Septembrie 2015
 Cu ocazia Festivalului International George Enescu, pentru a incuraja atat parintii cat si copiii sa descopere opera  marelui compozitor, Baneasa Shopping City expune o productie inovatoare sub forma unei cutiute muzicale de dimensiuni impresionante.

 

Panourile ilegale ar putea fi demolate si fara bani! Firmele de fier vechi le dau jos GRATUIT!
Vineri, 21 August 2015
 „Demolarea panourilor ilegale se poate face si gratuit” ne-a scris, din propria experienta, managerul unei companii de publicitate outdoor cu o retea de cateva sute de panouri amplasate la nivel national!  

Steaua si Dinamo si-au dat mana pentru sanatate. I-a convins Nu-ti intoarce spatele de Eye Connections
Vineri, 14 August 2015
 Unica in Romania, prin implicarea intr-o campanie de educare si responsabilitate sociala a doi rivali de o asemenea anvergura, jucatorii de la Steaua si Dinamo au vrut sa arate ca sunt alaturi de pacientii cu boli inflamatorii de spate si ca incurajeaza suporterii si iubitorii sportului sa mearga la medic atunci cand se confrunta cu...
Crestere pe publicul comercial la televiziunile Intact
Joi, 06 August 2015
 
Aproape 1 milion de euro in publicitate online pe segmentul parenting
Miercuri, 15 Iulie 2015