Strongbow a sarit cu 200% obiectivele pe Instagram
Marti, 08 Decembrie 2015
 

adplayers. Iulian Toma

Disponibila in perioada 16 noiembrie – 13 decembrie 2015, pentru a-l gasi si a-l insoti pe Mr. Applehead in intreg procesul de fabricatie Strongbow®, pagina instagram.com/Strongbow_ro/ lansata de Strongbow si Ogilvy & Mather si-a depasit obiectivele de comunicare cu 200%.

“Ne-am depasit obiectivele cu 200% peste KPIs propusi” au declarat pentru adplayers, reprezentantii de comunicare ai marcii, legat de obiectivele urmarite pe activarea #urbanbynature de pe instagram.com/Strongbow_ro/

 “Acum cevavreme, Strongbow se afla intr-un moment in care isi atinsese obiectivele de awareness, insa nu toata lumea intelegea exact din ce este facut cidrul. Activarea propusa de noi a avut de la inceput menirea de a le spune tuturor ceva simplu, faptul ca Strongbow este o bautura obtinuta din mere. Iar felul in care aceasta informatie, aparent banala, a ajuns catre consumatori, este dictat chiar de targetul pe care il avem si pe care il cunoastem foarte bine (colegii mei din echipa de digital sunt ei insisi in target)” spune Alexandra Caciur, Digital Strategist Ogilvy One.

“Am ales Instagramul pentru ca stim ca vorbim cu early adopters si ca prindem un val de crestere, am creat o calatorie surprinzatoare utilizand toate functiile native pe care ni le ofera Instagram-ul (tag, like, comment), am ales sa ilustram episoadele cu Saddo si am produs niste premii #urbanbynature.”

La finalul proiectului, participantii pot castiga pachete cidru Strongbow®, set de pahare Strongbow®, perechi de casti, longboard-uri, tricourisirucsaci cu ilustratiesemnataSaddosipersonalizate de Asphalt Freaks sichiar un aparatfoto Mirrorless OMD Olympus E-M10, oferiteprintragere la sorti la finalulcampaniei.

 Mai mult in Interactive, Digital


PUBLICITATE: