Campanie de 800.000 euro fara E-uri. Investitia Agricola in "Mese de poveste" in 2015.
Luni, 21 Septembrie 2015
 adplayers. Iulian Toma

Puiul Fericit face si comunicarea fericita. Sau cel putin asa ar trebui sa o faca valoarea in euro a campaniei „fara E-uri” dupa cum o anunta vizualurile. Investitia producatorului Agricola in campania „Mese de poveste” din acest an este de aproximativ 800.000 de euro pentru care doar valoarea premiilor se ridica la 20.000 de euro, dupa cum au afirmat pentru adplayers reprezentantii de comunicare ai companiei.

Campania integrata de comunicare ‘’Mese de poveste’’ a fost demarata in primavara acestui an si este reluata de producatorii de la Agricola incepand cu jumatatea lunii septembrie. Comunicarea este dezvoltata alaturi de agentiile WOPA (creatie), COGEP (media), Advanced Ideas (digital) si Rogalski Damaschin (PR si social media). Spoturile TV pot fi urmarite pe canalul YouTube dedicat.

„Mese de Poveste” se va derula timp de 10 saptamani, timp in care AGRICOLA va fi on air pe 15 statii TV cu Puiul Fericit , Salamul Mozaic si, respectiv, Nuggets si Strips din piept de pui fara E -uri. Puiul Fericit si Puiul Fermierului din campania integrata ‘’Mese de poveste’’ ii recompenseaza pe consumatorii fideli cu ‘’Premii de poveste’’ – un concurs derulat in pagina de Facebook – Creatordepofta, printr-o aplicatie dedicata acestuia.

In cadrul campaniei, Agricola reia povestile despre importanta coeziunii familiei si prietenilor in jurul mesei, reiterand  ca mesele sunt intotdeauna de poveste alaturi de persoanele dragi. Printre cele 352 de premii puse la bataie saptamanal se numara farfurii de colectie si ustensile de bucatarie, precum si cele 3 vouchere in valoare de 2.000 lei fiecare, cu care cei norocosi vor putea sa-si achizitioneze obiecte pentru bucatarie din magazinele Dedeman.

Salamul Uscat Mozaic intra in prim plan din 21 septembrie, printr-o campanie tactica ce urmareste cresterea vanzarilor de salamuri crud-uscate, dupa ce, potrivit reprezentantilor de comunicare, vedeta primei parti a anului a fost Salamul de Sibiu Agricola, liderul pietei in acest segment.

In perioada 28 septembrie - 15 noiembrie principala tinta a campaniei o reprezinta  produsele ready-meal diferentiatoare Nuggets si Strips din piept de pui fara E-uri, intr-o campanie de generare de notorietate a acestor produse. Compania a lansat si aplicatia “Mese de poveste” in magazinele virtuale Apple si Google, pentru mai multa interactiune cu consumatorii sai, fiind primul brand din categorie care acceseaza acest teritoriu (http://www.agricola.ro/apps/).


Potrivit datelor comunicate de producator, vanzarile de carne de pui Agricola au crescut cu 6,8% in volum (19.043 tone), comparativ cu perioada similara din 2014, iar in valoare cu 5,2 procente, in contextul unei scaderi a pretului mediu al pietei la carnea de pasare, tendinta manifestata atat in piata interna cat si pe piata europeana.

Vanzarile la categoria salamuri crud-uscate realizate in primele 6 luni ale anului au inregistrat o crestere de 17%, iar vanzarile de semipreparate si produse ready-meals o crestere de 7 procente. Grupul de firme AGRICOLA a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri de 3,4% dupa primele 6 luni ale acestui an fata de perioada similara a anului trecut, ajungand la 306,766 milioane lei.

Mai mult in Conturi


PUBLICITATE: