Inovatiile.Cele mai bune campanii outdoor JCDecaux
Joi, 10 Martie 2016


sursa: JCDecaux

"Banca" Outdoor cu donatie directa.

Caritas, Austria

Advertiser: Caritas2016.01_COM-Rosette-Blue-on-gold-Austria-Caritas

Location: Vienna

Duration: 7 weeks, 10/12/2015 – 27/01/2016

Format: transport, street furniture, free-standing panel

Creative Solution: special build with donation slot


adplayers. Iulian Toma

Cu 1.600 de campanii creative implementate anul trecut in 45 de tari, echipa JCDecaux Creative Solutions din intreaga lume a votat cea mai buna campanie caritabila din ultimele luni in reteaua JCDecaux  (January Creative Solutions campaign) un proiect al organizatiei non profit Caritas, Austria, derulat in luna ianuarie 2016.

In clasament, proiectul Caritas Austria este urmat de alte campanii pentru organizatii non-profit sau caritabile derulate in intreaga lume in ultimele luni, proiecte inovative care, fie au crescut notorietatea anuntatorilor, fie au contribuit direct la donatii pentru cauzele respective.

Campania organizatiei caritabile Caritas Austria a avut ca obiective marirea notorietatii proiectului si cresterea volumului de fonduri destinate oamenilor fara adapost din orasul Viena, in lunile reci ale anului. Dezvoltata de Gewista (JCDecaux Austria), Caritas a decis sa amplaseze trei panouri in cateva dintre cele mai aglomerate din oras. Practic, panourile au fost transformate in “banci” pentru bani in care trecatorii au putut contribui direct cu fonduri pentru cauza sociala. Beneficiind de un simplu si familiar “call-to-action”, campania a acumulat rezultate excelente.


Mesaje in timp real. Outdoor interactiv cu mobilul.

Mising People, UK

Advertiser: Missing People

Location: UK-wide

Duration: 2 weeks, 15/02/2016 – 28/02/2016

Format: digital screens nationwide

Creative Solution: mobile interaction, real-time messaging

Pe langa Caritas Austria, echipa din reteaua JCDecaux a mai votat si alte proiecte pentru organizatii non-profit si caritabile. Campania Mising People, UK pe panouri digitale amplasate national in Regatul Unit care a totalizat 20.000 de inregistrari in mesajul care atrage atentia ca fiecare secunda este foarte importanta in raportarea disparitiei unui copil.



“Vrei sa dansezi cu mine?” Video interactiv cu trecatorii pentru cunoasterea unei maladii

La Trobe University, Melbourne

Advertiser: La Trobe University

Location: Melbourne

Duration: 2 weeks, 22/09/2015 – 05/10/2015

Format: transport

Creative Solution: digital interactive screen, motion activation

Un alt proiect de JC Decaux si J. Walter Thompson, campania La Troube University Melbourne, Australia dezvoltat pentru a atrage atentia asupra bolnavilor de Parkinson. “Anne”, o pacienta care sufera de aceasta boala, a invitat trecatorii sa danseze cu ea, printr-un mesaj video vizibil in panouri amplasate in zone cu trafic ridicat care se incheia cu detalii despre suferinta sa. Campania a atras numerosi oameni care au dansat cu Anne, afland astfel la sfarsitul dansului detaliile despre suferinta multor bolnavi de parkinson.

Mai multe detalii despre cele mai bune campanii caritabile outdoor, direct de la sursa:
JCDecaux Inovative

Mai mult in OOH


PUBLICITATE: