Rezultatele cautarii dupa : "g"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 8 9 10 11 12 »
FHM s-a marit la XXL
Luni, 08 Mai 2006
La aniversarea de 6 ani a FHM, Sanoma Hearst Romania a editat un format special, mai mare cu 33%, editia XXL a revistei pentru barbati convingand, pentru prima data, advertiseri cum sunt McDonald's, Porsche Leasing, Krups, Durex, Jolidon
50.000- 60.000 EUR in Esquire Big Black Book
Vineri, 05 Noiembrie 2010
 Extensia de brand a atras 20 de advertiseri si este tiparita in 10.000 de exemplare, care vor avea expunere la vanzare o perioada de 6 luni 
Mediafax Foto vrea dublarea veniturilor in 2008
Joi, 17 Ianuarie 2008
Cu o retea formata din peste 100 de fotografi si parteneriate France Presse, EPA, Reuters, Vario Images, divizia Mediafax Foto distribuie peste 4,6 milioane de imagini de arhiva
6 din 10 romani nu intentioneaza sa se vaccineze. 40% intentia de vaccinare in randul romanilor, comparativ cu 36% in ianuarie.
Miercuri, 13 Octombrie 2021
 La nivel national, 6 din 10 romani nu intentioneaza sa se vaccineze, aceste persoane provenind in special din randul tinerilor cu varste cuprinse intre 16-24 ani (68%). Similar cu datele din ianuarie 2021, femeile declara ca nu se vor vaccina, un procent mai mare dintre acestea refuzand mai degraba din cauza...
Agentia de PR a Anului la Romanian PR Award este agentia full-service GMP
Marti, 07 Noiembrie 2006
Agentia de publicitate GMP a fost desemnata "Agentia de PR a Anului" la Gala Romanian PR Award, care a avut loc seara trecuta la Hilton, fiind si pentru prima data cnd se acorda un astfel de premiu n competitie
1 din 3 romani din publicul activ (comercial) au urmarit victoria Romaniei U21 contra Angliei U21. TVR1, lider pe toate segmentele de de audienta
Luni, 24 Iunie 2019
Minutul „de aur” al partidei comentate de Marian Olaianos si Emil Hossu-Longin s-a inregistrat, la nivel national, la ora 21.20, cand, 2.598.000 de telespectatori (rating de 14,6% si share 35,5%) priveau la TVR 1 lupta tinerilor din Nationala de tineret U21 impotriva Angliei
 Reteaua de magazine de optica Lensa in campania ,,12 ani, datorită ție!” la aniversarea a 12 ani de leadership în optică
Vineri, 09 Mai 2025
 De la lansarea din 2013 și pană astăzi, Lensa, brand 100% romanesc, a devenit un reper pe piața de optică din Romania, cu 94 de magazine deschise: 87 in 38 de orașe din țară, 6 in Chișinău (Republica Moldova) și 1 in Sofia (Bulgaria)
Rebranding Finexpert cu 40.000 EUR, de United Communication
Marti, 12 Iulie 2011
 Potrivit autorilor proiectului, campania de rebranding a durat 6 luni si a implicat un buget de 40.000 de Euro.

6 din 10 utilizatori de Inteligenta Artificiala (AI) o folosesc in luarea deciziilor de cumparare. Reveal Marketing Research.
Vineri, 28 Februarie 2025
 67% dintre romani considera Inteligenta Artificiala (AI) utila, inclusiv 53% dintre non-utilizatori. 66% dintre utilizatori comunica cu AI prin mesaje scrise, 15% vocal, iar 19% folosesc ambele metode.
Mana dreapta a lui Naumovici se desparte de Leo Burnett si se intoarce la GMP
Miercuri, 22 August 2007
Unul dintre cei doi Creativi Directori ai Leo Burnett, Carmen Tiderle isi incheie colaborarea cu agentia de publicitate Leo Burnett in care a lucrat in ultimii 6 ani pentru a se intoarce la GMP, agentie unde a lucrat in prima campanie pentru Basescu
Un sfert de milion s-au portat in Telekom. Noile oferte pentru cei care se porteaza din alte retele
Miercuri, 12 Februarie 2020
 Noua oferta pentru Abonamentul Mobil 6 cu beneficii nelimitate cu reducere de 50% in primele 12 luni de la portare. Smartphone in rate impreuna cu un abonament Mobil 6 la doar 7 euro /luna in total, in primele 12 luni.
Spectacolul pop-simfonic Smiley “Armonie”, de pe 30 octombrie la Sala Palatului, este SOLD-OUT
Luni, 20 Octombrie 2025
 70 de muzicieni ai Metropolitan Orchestra, condusă de maestrul Daniel Jinga, il vor acompania pe Smiley in Armonie: 50 de instrumentiști și 20 de persoane in cor alături de Feli, Irina Baianț, Theo Rose, Horia Brenciu, Alex Velea, ConnectR, Dorian Micu, alături de a sa #ceamaitaretrupădinsudestulEuropei, vor...
6 din 10 romani considera mai atragatoare marcile care lanseaza editii limitate de Craciun. Reveal Marketing Research.
Luni, 09 Decembrie 2024
 Cele mai populare categorii de produse cu tematica de Craciun sunt alimentele (79%), bauturile (56%) si cosmeticele (39%).
Vegis.ro a castigat  Magazinul Anului 2017 in E-Commerce.
Marti, 28 Noiembrie 2017
Dealtfel, in cadrul Galei de Premiere, 6 trofee ale competitiei au fost castigate de clientii din portofoliul DWF, in urma unei jurizari ce a tinut cont de de 200 de criterii de jurizare esentiale pentru orice website de e-commerce: de la Usability, SEO, Securitate, Aspecte Juridice, Mobile, Content, Social Media, E-Mail Marketing pana la profesionalismul...
Publicitate pe o aeronava in premiera inca din 2001. Inovatii in productie outdoor & indoor de zeci de milioane de euro din 1993. A&M International
Marti, 24 Mai 2016
Din 1993, compania a scos pe poarta peste 6 milioane de metri patrati de print digital si peste 50.000 de display-uri si proiecte complexe pana la decorarea unei aeronave Tarom cu tema 
10 ani cu audiente de telenovela Acasa TV
Luni, 28 Ianuarie 2008

Pe publicul feminin 15-49 ani, telenovelele si serialele postului au inregistrat medii de audienta cum sunt: Salome – 11,5 puncte, Clona - 9,9 puncte, Betty cea urita – 9,6 puncte, Lacrimi de iubire – 9,9 puncte, Numai iubirea – 9,8%, Inima de tigan – 6,6%

Cu o asociere de imagine estimata la peste 60.000 EUR, Holograf garanteaza Creditul Ipotecar Millennium Bank
Miercuri, 03 Martie 2010
 Cu un spot semnat de Ogilvy estimat de surse AdPlayers la 70.000-80.000 mii EUR, noua campanie Millennium Bank pentru creditul Ipotecar va intra on-air din 6 martie, prin agentia de...
Propaganda: 6,4 Milioane EUR, 30% media in 2008
Marti, 03 Martie 2009
 Adrian Tuluca, managerul si unul dintre fondatorii Propaganda,  spune ca agetia de publicitate a avut anul trecut o cifra de afaceri de 6,3-6,4 Milioane EUR, din care 30% din serviciile de media

 

Da, e gratis! la Romtelecom de la Grey
Joi, 31 Mai 2007
Campania "Da, e gratis!" ce promoveaza pentru abonamente Romtelecom oricate minute gratis intre 6 seara si 8 dimineata si in weekend, se desfasoara pe principalele canale de comunicare pe parcursul a doua luni, incepand cu 28 Mai
Dupa 12 ani la curtea Headvertising si 2 la Poarta Grayling, Gologan Voievod de creatie Propaganda.
Joi, 15 Octombrie 2015
 
« 8 9 10 11 12 »