Rezultatele cautarii dupa : "g"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Cinema City aniverseaza 10 ani in Romania investind 6 Milioane de euro in multiplexul cu numarul 25
Luni, 20 Noiembrie 2017
 Potrivit reprezentantilor de comunicare, dupa Galati urmeaza deschiderea unei noi sali 4DX, la Cluj-Napoca, si a unui multiplex in Ramnicu Valcea
128 milioane de dolari si crestere de 9.7% pe primele noua luni din 2017 pentru Grupul PRO TV
Joi, 26 Octombrie 2017
 Potrivit oficialilor de comunicare, in trimestrul al treilea, grupul PRO TV a obtinut venituri nete in valoare de aproximativ 40.5 milioane de dolari, reprezentand o crestere de 6.4% la o rata constanta a cursului de schimb valutar fata de aceeasi perioada a anului 2016.
Cu 500 de panouri si aproape 400 mii de euro pe an, Ultravision a fost preluata de doi dintre parteneri
Miercuri, 25 Octombrie 2017
Cu o experienta de peste 20 de ani in publicitate, Mugurel Georgescu si Elena Dinu, partenerii Ultravision din prezent, au preluat compania in mod egal (50%-50%) de la ceilalti trei fosti parteneri care detineau 90% din companie -  Catalin Grigoruta (80%), Dan Valeanu (6,5%) si Dan Sucu (3,5%)
1 din 8 romani din publicul TV national au urmarit decizia juriului TVR Vedeta populara
Luni, 23 Octombrie 2017
 Prima editie a concursului de talente dedicat interpretilor de folclor amatori care va fi premiat cu 100.000 de lei a fost urmarit duminica, 22 octombrie, intre orel 21-23 de o medie de 1 din 14 telespectatori din publicul TV urban, respectiv 1 din 13 din publicul national.
Mai bine de 1 din 5 romani s-au uitat la reportajul ''Un fluviu de prostie'' de la Romania, te iubesc!
Luni, 09 Octombrie 2017
 Pro TV a obtinut 6.4 puncte de rating si 21.7% share la nivelul publicului comercial (urban, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani)
 54% din vizitatorii targului de tipar si semnalistica Print & Sign 2017 au fost antreprenori
Vineri, 06 Octombrie 2017
 Vizitatorii targului au fost oameni din productie publicitara (20,43%), industria textila (12,32%), agentii de publicitate (10,14%), design interior (8,39%), tipografii (7,58%), semnalistica digitala (7,50%), fashion design (7,12%), farma (4,23%), industria de ambalaje/etichete (4,21%), industria de mobila (4,03%), retail/FMCG (3,75%), edituri si librarii (3,44%), horeca (3,17%), auto...
Fenomenul Simona Halep la Dosar Romania, TVR 1
Vineri, 06 Octombrie 2017
 Editiile viitoare ale noului sezon Dosar Romania decupeaza lumea in care traim in secvente esentiale: Romania care merge la scoala, Dezastrul de la Baile Herculane, Generatia SIDA, Jocurile Invictus
Universitati de top pe 7 si 8 octombrie la Bucuresti. 20 dintre cele mai bine clasate in lume vin la RIUF
Vineri, 06 Octombrie 2017
 Printre participantii la RIUF-The Romanian International University Fair se numara peste 20 de universitati se afla in topul celor mai bune institutii educationale din lume
Ex Co-Creative Director Centrade Cheil, Laura Iane este noul director de creatie al agentiei Pastel
Miercuri, 04 Octombrie 2017
 Cu peste 11 ani de experienta in publicitate, Laura Iane si-a inceput cariera in Saatchi & Saatchi, evoluand de-a lungul timpului pana la coordonarea proiectelor din pozitia de CO - Director de Creatie la Centrade-Cheil
Galeriu & Partners in comunicare Himalaya Herbals Healthcare cu solutii pentru albirea dintilor. Campanie Sinapsa Advertising.
Joi, 28 Septembrie 2017
 „Orientarea catre segmentul de ingrijire personala vine ca o suplimentare fireasca a portofoliului de produse, in acord cu nevoile consumatorului” a declarat Ioana Cebuc, Director Marketing Prisum International Trading, distribuitor al produselor Himalaya Herbals Healthcare in Romania. 
1 din 5 romani au vazut jaful de la Hidroelectrica. Doar 1 din 10 au ales urmatorul post TV
Luni, 25 Septembrie 2017
 Romania, te iubesc! a fost lider de audienta pe toate segmentele de public. La nivel comercial, public cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, emisiunea a inregistrat 5.6 puncte de audienta si 20.4% share, in timp ce televiziunea clasata pe locul secund a obtinut 2.6% rating si 9.5% share.
Adela Harnagea preda stafeta productiilor Pro TV. Misu Predescu vine Head of Production.
Joi, 21 Septembrie 2017
 In calitate de Head of Production PRO TV, Misu Predescu va coordona si superviza fiecare dintre productiile postului- de la Romanii au talent, Visuri la cheie, Vocea Romaniei,La Maruta, Pe bune?! sau...
FCSB-Viktoria Plzen (Pro TV) 12.6 puncte de rating si 38.5% cota de piata
Vineri, 15 Septembrie 2017
 In minutul de aur de la ora 22:18, peste 2.1 milioane de romani la nivel national erau cu ochii pe PRO TV
Comunicare Fonduri Europene: 245 mln. euro pentru modernizarea sistemului de apa din Vrancea
Luni, 11 Septembrie 2017
 Finantat prin POIM, din actuala perioada de programare, proiectul „Extinderea si modernizarea sistemului de apa si canalizare in judetul Vrancea are o valoare de 245 milioane euro.
Cea mai mare cota de piata din istoria show-ului Vocea Romaniei ( Pro TV )
Sambata, 09 Septembrie 2017
 Prima editie din sezonul sapte, a inregistrat 11,7 puncte de rating si 38,6% market share in publicul comercial (18-49 ani, urban).
Carrefour Romania participa la Forumului Traditiilor Creative de la Muzeul Taranului
Vineri, 08 Septembrie 2017
 Desfasurat in perioada 6-10 septembrie, la Muzeul National al Taranului Roman, evenimentul isi propune sa aduca in acelasi loc mestesugari, mesteri populari, mici intreprinzatori si entitati care au o abordare creativa a mostenirilor culturale si care, impreuna, pot valorifica si revitaliza meseriile traditionale romanesti.
IAA Young Professionals organizeaza seara YP dedicat inovatiei in marketing si comunicare
Vineri, 01 Septembrie 2017
 Evenimentul aduce in discutie rolul inovatiei in industria de marketing si comunicare si este structurat pe 3 directii: business, marketing (produs/serviciu) si comunicare (campanii de comunicare).
Top cheltuieli online in publicitate:49 miliarde, toate. 2 miliarde pe site-uri si branduri erotice.
Vineri, 04 August 2017
Reclamele online din Romania au inregistrat peste 49 de miliarde de afisari in primele sase luni ale anului, dintre care 48 de miliarde de afisari au fost display si un miliard au fost video, releva datele furnizate adplayers de o analiza gemiusAdReal, pentru primele sase luni ale anului 2017.
1 din 5 romani a vazut la TVR victoria FCSB la Plzen. 1 din 3, in minutul de aur. TVR 1, lider de audienta.
Joi, 03 August 2017
Minutul de aur a adus pe canalul public  1 din 3 romani dintre cei care urmareau programele vreunui post de televiziune
P&G taie din publicitatea digitala aproape 150 milioane USD din motive de eficienta si brand equity
Miercuri, 02 August 2017
Motivele sunt legate de ineficienta uno campanii digitale si unor ingrijorari de brand equity adus de unele plasamente nepotrivite ale unor campanii, inclusiv site-uri de trafic fals.