Cu 500 de panouri si aproape 400 mii de euro pe an, Ultravision a fost preluata de doi dintre parteneri
Miercuri, 25 Octombrie 2017

Cu 500 de panouri de publicitate si aproape 400 mii de euro pe an, Ultravision a fost preluata de doi dintre partenerii companiei

adplayers. Iulian Toma

Fondata in anul 1999 si avand in prezent aproximativ 500 de panouri  (suporturi de afisare), compania de outdoor Ultravision a fost preluata de curand de doi dintre cei cinci parteneri ai jucatorului in publicitatea stradala.



Cu o experienta de peste 20 de ani in publicitate, Mugurel Georgescu si Elena Dinu (foto), partenerii Ultravision din prezent, au preluat compania in mod egal (50%-50%) de la ceilalti trei fosti parteneri care detineau 90% din companie -  Catalin Grigoruta (80%), Dan Valeanu (6,5%) si Dan Sucu (3,5%).

„In contextul tot mai dinamic al deciziilor care trebuie luate pentru dezvoltarea si cresterea Ultravision, alaturi de partenera mea din companie, Elena Dinu, am decis sa preluam compania cu sprijinul  fostilor parteneri cu care am decis deopotriva ca o consolidare a deciziei va fi benefica dezvoltarii si cresterii noastre viitoare in serviciile de publicitate outdoor” a afirmat pentru adplayers Mugurel Georgescu , Managing Partner al companiei Ultravision.

Compania de publicitate outdoor Ultravision detine aproximativ 500 de panouri (suprafete de afisare) tip backlit si bilboard in principale orase resedinta de judet din tara dar si unipoluri amplasate pe autostrazi si drumuri nationale.

Pe o piata estimata de adplayers la aproximativ 30 milioane de euro, Ultravision a incheiat anul 2016 cu o cifra de afaceri de aproximativ 350 mii de euro. Actualii parteneri estimeaza pentru adplayers ca, pentru anul in curs, Ultravision tinteste o crestere de 10-15% comparativ cu anul precedent (380-400 mii de euro).

Campanii din portofoliul companiei Ultravision:






Mai mult in OOH, Outdoor, Indoor, AdPlayersREPORT OOH,


PUBLICITATE: