Ultravision
Ultravision
Mugurel Georgescu, Elena Dinu, Managing Partners
Cine Suntem?

Suntem o companie specializata in publicitate outdoor cu peste 19 ani de experienta in Romania, timp in care am dezvoltat o retea nationala de panouri si suporturi publicitare, acoperind peste 40 dintre cele mai importante orase ale tarii, precum si majoritatea drumurilor nationale si a autostrazilor existente. Longevitatea companiei este rezultatul existentei unei echipe cu peste 20 de ani experienta in domeniu, care prin implicare si profesionalism poate realiza orice tip de proiect publicitar venit din partea clientilor.

Ce Facem?

Prin intermediul retelei publicitare detinute, ce cuprinde majoritatea tipurilor si dimensiunilor de panouri si suporturi publicitare existente in Romania, implementam campanii publicitare outdoor pentru clientii nostri, ajutandu-i sa-si expuna mesajele de marketing in cel mai vizibil mod posibil, atat pentru promovarea brandului companiei, cat si pentru promovarea produselor sau serviciilor dorite.

La cererea clientilor nostri, ne implicam si in proiecte speciale, cautam canale noi de promovare si asiguram realizarea si montarea productiilor publicitare speciale, de mari sau mici dimensiuni, pentru implementarea cu succes a proiectelor respective.

Prin produsele si serviciile (panouri si suporturi publicitare, print digital, signalistica, decorari, neutralizari, montaje etc) oferite clientilor nostri, incercam sa asiguram un pachet full service pentru implementarea in cele mai bune conditii a campaniilor de marketing comandate.

Cum te ajuta publicitatea outdoor in comunicarea de marketing?

Outdoorul, alaturi de TV, Radio, Online, Presa, este un canal dinamic prin intermediul caruia se pot promova eficient produsele si serviciile unei companii. Diversitatea suporturilor si raspandirea locatiilor ofera campaniilor outdoor un plus de valoare, prin posibilitatea afisarii mesajelor publicitare acolo unde se intalneste audienta protrivita, intr-un sistem de afisare exclusiv si permanent, adica 24/7. Fata de TV, Radio sau Online unde imparti spatiul publicitar cu alti advertiseri, in Outdoor, exclusivitatea locatiei si posibilitatea realizarii unor postere speciale 2D/3D, pot conduce la o crestere majora a vizibilitatii mesajului sau brandului expus. Publicitatea Outdoor este versatila, prin faptul ca poate fi folosita atat de brandurile mari cu bugete mari, cat si de brandurile medii si mici cu bugete limitate. In concluzie, o campanie publicitara Outdoor bine planificata si implementata, poate echivala cu o campanie TV, Radio, Online sau se poate completa eficient cu acestea.
Ultravision
Tip companie:
Media / Sales House
Acoperire:
National
Oras:
BUCURESTI
Adresa:
Str. C-tin Buzdugan, Nr. 11, Ap. 2, Sector 1, Bucuresti, 012145
Tel.:
+40213132636
E-mail:
Website:
Competente / Domenii Expertiza
Competente pincipale:
OOH Media, Production Services
Info Companie / Retea / Finaniciare
Anul fondarii:
1999
Afilieri:
-
Cifra de afaceri:
  • 2017: 400.000
*Estimarea companiei, in EUR la cursul mediu
Team / Echipa
Numar angajati:
7
Business:
Ileana Filip, Account Director
Jobs:
Mugurel Georgescu, General Manager
Clienti: Advertiseri / Marci(servicii oferite)
Clienti:
Agentii: The Group (Media Investment, House of Media), OMD, GroupM, McCann Worldgroup, UM, Initiative, Dentsu Aegis Network, Publicis Media, Aleea Media, Vitrina Advertising Clienti si Branduri: Altex, BCR, Selgros, Bilka, BRD, Carrefour, Coca-Cola, Kaufland, Hornbach, Dedeman, ING, KFC, Decathlon, Lidl, Media Galaxy, Pepsi
International Grup/Companie mama:
-
Local Grup/Companie mama:
-
Limba:
English