1 din 2 romani din publicul comercial raman pe Romanii au Talent (Pro TV). Cota de piata de 47,6%
Luni, 26 Martie 2018

Muzica Militara  a Fortelor Navale la Romanii au Talent. Credit: Pro TV PR

Cea de-a sasea editie a sezonului 8 Romanii au talent a fost lider de audienta pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, show-ul a inregistrat 19.3 puncte de rating si 47.6% share

adplayers.info

Romanii au Talent pastreaza 1 din 2 romani, cota de piata in publicul comercial. 47,6%, la mare distanta de urmatorul clasat pe acelasi interval de timp.



Cea de-a sasea editie a sezonului 8 Romanii au talent, deschisa duminica seara de Muzica Militara a Fortelor Navale, a fost lider de audienta pe toate segmentele de public, anunta responsabilii de comunicare PRO TV.

Potrviti datelor remise adplayers, pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, show-ul a inregistrat 19.3 puncte de rating si 47.6% share, de cinci ori mai mult decat postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obtinut 3.9 puncte de rating si 9.5% share.

Pe intreaga durata de difuzare, la nivel national, peste 3.1 milioane de telespectatori au urmarit spectacolul Romanii au talent, iar in minutul de maxima audienta de la 21:17, aproape 4.2 milioane de romani au fost cu ochii pe cel mai iubit show de divertisment.

Spectacolul de duminica seara a cuprins reprezentatii de dans, magie, beatbox, percutie, gangsta bellydance, yoga, gimnastica artistica, acrobatii, culturism, arte martiale si pole fitness, iar juratii au analizat cu atentie fiecare numar.


Mai mult in Media, TV, Audiente, Rating


PUBLICITATE: